Ik betaal bijna nooit meer contant. Android pay ftwquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Nu al niet meer met contant betalen maar met pin is het advies ivm met corona.
Had ik het maar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Je moet je witwasgeld ook kunnen besteden
Niet je bitcoins onder je matras bewarenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Je moet je witwasgeld ook kunnen besteden
Ja wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal bijna nooit meer contant. Android pay ftw
Ik nog niet, lukt nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie gingen toch slapen, kinders?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik nou een vpn aanzwengelen om die video te bekijken?
twitter:TimAlberta twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:42:10There were 1.2 million raw votes cast in Michigan's 2016 Democratic primary.
We just 1.2 million tonight -- with 2/3 of the votes counted reageer retweet
Beetje swingendquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is wel toegestaan?
Lekker nummer hè?
Ja, hou daar ook wel van.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is wel toegestaan?
Lekker nummer hè?
Ik heb daar helemaal niet meer op gelet vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:09 schreef skysherrif het volgende:
twitter:TimAlberta twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:42:10There were 1.2 million raw votes cast in Michigan's 2016 Democratic primary.
We just 1.2 million tonight -- with 2/3 of the votes counted reageer retweet
Ze moeten jou mee laten bouwen aan dat domino-spel gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef mario390 het volgende:
ik moet er echt geduld bewijzen bij deze kutzooi spel
Die film moet ik ook weer eens gaan kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet meer aan beginnen idd
[ afbeelding ]
kopje koffie dan maar
waar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten jou mee laten bouwen aan dat domino-spel gedoe.
Die hele tent wordt verbouwd.
domino d-dayquote:
Weet niet, plaats zelden wat. Heel gedoe met een Huawei tablet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie dat nooit na het plaatsen van een you-tubelink dat je moet verversen, anders blijft de post die je wilt invoeren op 'wordt verwerkt 'hangen?
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mij lukt het maar niet, stoppen
geen idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie dat nooit na het plaatsen van een you-tubelink dat je moet verversen, anders blijft de post die je wilt invoeren op 'wordt verwerkt 'hangen?
Ja. Hoewel een beetje geduld soms ook werktquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
nee maar deze verhaal willt ik wetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
domino d-day
De film is net zo akelig als dit spel. Jij hebt een fetisj voor akelige dingen.
Appels eten en stoppen TIJDENS een stress periode snap ik niet helemaal maar goed dat het werkte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukken
Knap van je, je moet het ook zelf willen. Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |