dat is ook niet aardig voor @enginequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik heb een virtuele hond.
Was altijd mijn favoriete vak, hele geschiedenisboek had ik vaak al na een paar dagen uit waardoor het vak automatisch ook wel weer een beetje saai werd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.
Geschiedenis. Dat is jarenlang verdraaid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.
Volgens mij vindt 'ie het wel wat hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is ook niet aardig voor @:engine
Volgens mij heb je dat wel eens verteld.quote:
We hadden een geschiedenisleraar op VWO die alles dicteerde en waar je alle feiten uit je hoofd moest leren. Als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was altijd mijn favoriete vak, hele geschiedenisboek had ik vaak al na een paar dagen uit waardoor het vak automatisch ook wel weer een beetje saai werd.
Oh dat is wel echt zonde ja, dat maakt het niet echt leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens verteld.
[..]
We hadden een geschiedenisleraar op VWO die alles dicteerde en waar je alle feiten uit je hoofd moest leren. Als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel.
Ik vind dat van Nederland ook niet zo boeiend. Maar zoals over de inca, s en Egypte hiėrogliefen pyramydes etcetera. Altijd leuk gevonden dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geschiedenis. Dat is jarenlang verdraaid.
Ben blij dat ik me niet heb laten indoctrineren met die Nederlandse onzin.
quote:
Het is niet zo dat alleen de confederates voor slavernij waren en de union tegen. Beide kanten hadden foute trekjes. Maar een goede geschiedenisleraar zou toch een beetje neutraal moeten blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:29 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet meer precies hoe hij het beargumenteerde maar hij leek volgens mij meer sympathie te hebben voor de confederates toen het over de amerikaanse burgeroorlog ging
HK?quote:En hij had ook altijd de pik op de enige donkere knul in onze klas, die dan ook wel geen reet deed, maar 90% van de klas deed niets.
Dank jequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Domme blondjes hebben ook wel wat.
Ik had jou juist bij de donkere knullen ingedeeld.quote:
dankequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet zo dat alleen de confederates voor slavernij waren en de union tegen. Beide kanten hadden foute trekjes. Maar een goede geschiedenisleraar zou toch een beetje neutraal moeten blijven.
[..]
HK?
Donkerblondquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had jou juist bij de donkere knullen ingedeeld.
Grote inhammen zeker?quote:
Oh zo. Dat valt wel meequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Donkere knullen.![]()
Die hebben andere capa ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |