Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Appels eten en stoppen TIJDENS een stress periode snap ik niet helemaal maar goed dat het werkte.
Welk onderwerp promoveerde je op?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukken
En waarom ik ging stoppen tijdens de deadline van een van mijn eerste publicatie tijdens promoveren is me nu ook een raadsel.
Het is ook niet de nicotine die zo verslavend is als men denkt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Knap van je, je moet het ook zelf willen. Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over.
Nee, het ergste was na een week of 2 over, maar de aandrang om te roken heb ik toch zeker diverse jaren gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over
Goed van jequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukken
En waarom ik ging stoppen tijdens de deadline van een van mijn eerste publicatie tijdens promoveren is me nu ook een raadsel.
Informatica (compiler techniek en parallel programmering)quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welk onderwerp promoveerde je op?
Nerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Informatica (compiler techniek en parallel programmering)
Ik was er toen 2j vanaf. En in het vliegtuig weer begonnen toen op weg naar Spanje met hevige turbulentie. Toen mocht je nog paffen in het toestel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, het ergste was na een week of 2 over, maar de aandrang om te roken heb ik toch zeker diverse jaren gehad.
compilertechnieken wordt wel een beetje als het nerderige onder de informatica beschouwdquote:
Ik spoot ook een stuk verderquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zaad smaakte ook een stuk lekkerder ja
Ik vermoed dat je er iig tering veel mee verdient.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
compilertechnieken wordt wel een beetje als het nerderige onder de informatica beschouwdBen ik niet mee eens hoor
rook jij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij herinnert aan dat ik nog withdrawals ging opzoeken.
Niet als je bij een universiteit gaat werkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er iig tering veel mee verdient.
Pijp dacht ikquote:
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als je bij een universiteit gaat werken
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!
Eerste wat ik ooit wilde worden was docent geschiedenis dusja
Ik stel me poez wel zo voor jaquote:
Geschiedenis heeft me nooit zo getrokken. Wat studeer jij ook al weer? (toch geen geschiedenis?:@)quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!
Eerste wat ik ooit wilde worden was docent geschiedenis dusja
Nee, ik heb een virtuele hond.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet je bitcoins onder je matras bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |