Die is wel grappigquote:
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.quote:
ja maar ga afmeldenquote:
Ik heb geen kinderen.quote:
Ahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.
was depressiviteit maar zo makkelijk op te lossenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, jippie68 is al ons oud besje (volgens solotski), dus hoe moeten we jou noemen
Ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?
Without love, it ain't much!quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
She really wants, to be in love with a man
de schlachtfilm en lied van Heintje "Du sollst nicht weinen"quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?
Nu weet ik niet zeker of dit een serieuze vraag is of nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
was depressiviteit maar zo makkelijk op te lossenKomt dat uit DrNo?
Zij is niet de oudste hier gok ik zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, jippie68 is al ons oud besje (volgens solotski), dus hoe moeten we jou noemen
She saw him standing in the section markedquote:
Ik ken de serie niet, maar klopt. Dr Who is de serie en Dr No is de schurk in een james bond filmquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Of dat je dr no en dr who echt door elkaar haalt
schuld van devzero ga morgen ontslag indienen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt punten halen hier dan
Ja, ik haalde ze doorelkaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Of dat je dr no en dr who echt door elkaar haalt
Ja dat klopt en nee ik ben bang dat het niet zo makkelijk is op te lossen maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar klopt. Dr Who is de serie en Dr No is de schurk in een james bond film
Ik gok niet meer. Als ik Dr Who en Dr No door elkaar ga halenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zij is niet de oudste hier gok ik zo
Dat wordt eeuwig boete doen op het altaar van Westmallequote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat klopt en nee ik ben bang dat het niet zo makkelijk is op te lossen maat
Maar alle kleine lichtpuntjes helpen
Heftigquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
schuld van devzero ga morgen ontslag indienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |