Uh?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben haags de laatste tijd als een mens gaan zien.
Vertel. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Ook mooi ja. Of the last resortquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
One of these nights mooier Vind ik
Niet zo mee bezig geweest laatste nachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Dat is niet veel. Die Plym ook hè als die er is verdien je geen punt s na hts
Ik ook wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Moet je aan haags vragen zijn manier van posten is anders geworden.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet je aan haags vragen zijn manier van posten is anders geworden.
Misschien is dat wel een voorbode dat hij afscheid van osn aan het nemen is.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ogen dicht doen en aan een verlaten maan landschap denken
Ik moet bekennen dat ik die optie ook overwoog ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je robot ging zeggen
Ik vat dit op als een mooi complimentquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die optie ook overwoog ja.
Maar de laatste tijd ben ik jouw menselijke kant gaan zien.
Ja het is ergens wel een complimentquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een mooi compliment![]()
Ja nee laat maar hehquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja het is ergens wel een compliment
Jammer. Ne ging zo goed. Maar als het gezellig is maakt het ook niet uit. Gisteren was het ook gezellig hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:21 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zo mee bezig geweest laatste nachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |