SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
https://pbs.twimg.com/media/ESxqo_uX0AI4Ck4?format=png&name=largequote:
Ah ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwarde hem met de gebroeders Thill
En Jans van Paderborn dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Thy geen Luxemburgees?
En die gast die bij Telstar zat. Oh dat zei showtimer al
Plek 3 blijft spannend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ESxqo_uX0AI4Ck4?format=png&name=large
Atlético op plek 6. Oh, oh, oh.
Dat komt niet meer goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ESxqo_uX0AI4Ck4?format=png&name=large
Atlético op plek 6. Oh, oh, oh.
3 en 4 geven een CL-ticket.quote:
Dat werd wel erkend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat mijn uitstekende antwoord Joachim niet erkend wordt.
Benoit?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat mijn uitstekende antwoord Joachim niet erkend wordt.
Zondag verliezen bij Athletic Club en de poppen zijn aan het dansen.quote:
Klopt wel, die had hier ook eigenlijk gewoon niet in moeten stappen, kon alleen maar fout gaan. Selectie deels middelmaat, deels goed maar super blessuregevoelig, deels op z'n retour en een eigenaar die nooit wat uitgeeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je mag het tegenwoordig niet roepen, maar hier kan Mourinho vrij weinig aan doen.
Zijn selectie is kut: van keeper tot aan spits zijn er heel veel problemen. Lloris is een grabbelaar en is aan vervanging toe, achterin is het een drama met Aurier die naast dat hij er niets van kan ook nog eens ontzettend dom is, de Belgen moeten lekker naar Ajax of zo, Sessegnon en Davies moeten Rose vervangen maar dat lukt niet, Dier en Winks zijn matig, voorin stikt het van de blessures waardoor spelers zoals Lucas opeens in de spits moeten gaan spelen terwijl ze dat niet zijn doordat Llorente niet is vervangen en nog veel meer. Heel erg lange zin, maar als dan ook nog je belangrijkste winteraankoopt uitvalt is kut. Dat de Spurs de CL finale hebben gehaald zegt eigenlijk geen ene reet, want het loopt al sinds februari 2019 heel erg kut. Dat begon al bij Pochettino.
Worden ook onterecht onder de noemer San Marino/Andorra/Gibraltar geplaatst. Luxemburg win je niet zomaar 8-0 van.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luxemburg heeft, voor dat niveau, best een lekker elftal trouwens. Als je die clubs ziet vooral.
De schuld ligt bij de gierige Levy: hij had afgelopen zomer moeten doorpakken. Dat heeft hij nagelaten, tsja, dan krijg je deze zooi. Mourinho gaat volledig vrijuit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt wel, die had hier ook eigenlijk gewoon niet in moeten stappen, kon alleen maar fout gaan.
Stiekem wel genieten.
Sorry, ninja-edit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de gierige Levy: hij had afgelopen zomer moeten doorpakken. Dat heeft hij nagelaten, tsja, dan krijg je deze zooi. Mourinho gaat volledig vrijuit.
Hebben wel een 'goede lichting' denk ik hoor. Al ben ik geen kenner op het gebied van het Luxemburgs voetbal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Veel pingels vanavond
[..]
Worden ook onterecht onder de noemer San Marino/Andorra/Gibraltar geplaatst. Luxemburg win je niet zomaar 8-0 van.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag verliezen bij Athletic Club en de poppen zijn aan het dansen.
Ik gun ze verder wel de wereld, hoor. Maar deze situatie is nijp0nd.quote:
Jaja u wint dit topic.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit weekend ontvangt Tottenham Ole, dat wordt ook weer gezellig.
Dat dacht Ajax ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
Tottenham kan er werkelijk helemaal niks van.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:caland https://twitter.com/joerieth/status/1237482327288274944
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom die man nog bij VI mag zitten is mij een raadsel.
Kunnen we zo langzamerhand stellen dat Ellie Lust de Leo Blokhuis van de mondiale politie is?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
'61 Lucas Moura 2-1
'86 Lucas Moura 2-2
'90+5 Lucas Moura 2-3
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
'61 Lucas Moura 2-1
'86 Lucas Moura 2-2
'90+5 Lucas Moura 2-3
quote:
Dan maken we wel de sfeer in dit topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil morgen graag PSG v BVB zien, maar door die doodse sfeer vrees ik dat mijn ogen snel richting LIV v ATM bewegen.
Overweeg je donderdag ook maar een seconde van de Europa League te kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan maken we wel de sfeer in dit topic.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overweeg je donderdag ook maar een seconde van de Europa League te kijken?
Lol. Donderdag zendt RTL Sevilla v Roma uit. Leeg Nervión, wat een genot.quote:
Ja maar dan doe ik ondertussen ook nog andere dingen. Is goed te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Donderdag zendt RTL Sevilla v Roma uit. Leeg Nervión, wat een genot.
FOX Sports 2 is schakelen, wat leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar dan doe ik ondertussen ook nog andere dingen. Is goed te doen.
Lol.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:18 schreef Perrin het volgende:
Werner is wel een rappe. Maar in de afronding valt nog wat bij te schaven.
En scoort zelfs meer dan je zou verwachten qua kansen die hij krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lol.
21 Bundesliga goals dit seizoen.
Kun je er wel goed bij hebben tijdens een tribune brawl.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dier is ook een verschrikking. Wat is die kerel slecht. Als verdediger en als middenvelder
Heh, oeps. Deze match renderen zijn loopacties nog niet echt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lol.
21 Bundesliga goals dit seizoen.
In de heenwedstrijd in Londen zelfs de winnende gemaakt. Ik weet niet wat ik lees hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En scoort zelfs meer dan je zou verwachten qua kansen die hij krijgt.
quote:
Die oogt ietwat mad.quote:
Laptoptrainers zijn geen echten. Die neemt niemand in de selectie serieus. Dit is de max.quote:
zolang ie maar op de juiste manier met vedettes om kan gaan dwingt ie echt wel respect afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:57 schreef VeX- het volgende:
[..]
Laptoptrainers zijn geen echten. Die neemt niemand in de selectie serieus. Dit is de max.
Tegen een 70-jarige vertellen om op een skateboard te gaan staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef PSVCL het volgende:
helene moet hockeywedstrijden of het vrouwenvoetbal gaan doen,dit is niks voor haar
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen een 70-jarige vertellen om op een skateboard te gaan staan.
Steek die Helene toch in de fik man. @:Karina
Allemaal fraudeurs die niet in deze ronde horen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:51 schreef VeX- het volgende:
Er valt ook echt niks over deze wedstrijd te zeggen. Dit is voorronde EL niveau.
CL onwaardig.
Of de competitie en CL worden afgeblazen dankzij Corona.quote:
Moet zij weten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
Helene gaat op haar knieën vanavond
Genieten van het spelletje nu het nog kanquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de competitie en CL worden afgeblazen dankzij Corona.
Dus zitten we vanavond naar een potje te kijken wat eigenlijk nergens meer over gaat. RIP
Ja dat dus... 🤣quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
Voetballen zonder publiek.
Want veel mensen op elkaar is niet handig met die corona.
STAAN ZE ALLEMAAL BUITEN HET STADION OP EEN HOOPJE!
pjvfgnhvhhksjhbnvsjscyuscjxhktwitter:GFFN twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:47:36Breaking | PSG have formally relayed their disappointment to RMC Sport that local Paris authorities have rejected their request to install a giant screen outside the Parc des Princes for the fans gathered, so that they can watch tonight's game. reageer retweet
twitter:FootbaII_HQ twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:48:03Jurgen Klopp is taking all the precautions to avoid the Coronavirus.
"Put your hands away you f***en idiots!" 🙅♂️
https://t.co/mG1aAZ61PF reageer retweet
Is er wat gebeurd?quote:
Pas.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel naaktfoto's van Boschker voor
https://www.ad.nl/europee(...)o-speciaal~af1df29e/quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
Zou wel wat zijn als de roemloze nummer zes van de Liga vanavond de met zevenmijlslaarzen kampioen van de superdupercompetitie aller competities uitschakelt.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij het niet kan vinden houdt het op ouwe reus.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)o-speciaal~af1df29e/
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheReaIYorin/status/1237431322420948992
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dubieus dat je daar een filmpje van wilt zien.
en nu zetten ze thomas neerquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:59 schreef Zorro het volgende:
Ik denk "speelt van Dijk niet?"
Vinden ze het nodig om er "Virgil" neer te zetten.
tweet verwijderd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheReaIYorin/status/1237431322420948992
lijken mij al een aardige tijd gestoptquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het is een Liverpoolse band idioot
En Leen is een Rotterdammer. Je punt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het is een Liverpoolse band idioot
Thomas is van de partij xdquote:
Overal buiten Liverpool is YNWA kutquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Leen is een Rotterdammer. Je punt?
Sterk tegenargument.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overal buiten Liverpool is YNWA kut
bepaal jij datquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overal buiten Liverpool is YNWA kut
De versies van The Crowd en Gene Vincent vind ik persoonlijk beter dan die van Gerry en de Pacemakers.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de mening van Rens over YNWA al gelezen?
Wat was dat nou met die tweet van Khalid????quote:
Ik mis Leen in deze postquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De versies van The Crowd en Gene Vincent vind ik persoonlijk beter dan die van Gerry en de Pacemakers.
Wie? Die vent zingt alsof hij net een dubbele dosis levertraan geconsumeerd heeft.quote:
Ik ben die YNWA act beu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de mening van Rens over YNWA al gelezen?
Green Day was dat in 2004 al.quote:
Welkequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die tweet van Khalid????
Is weg bij mij
De CL avonden zijn niet compleet zonder jouw voortijdige conclusies. Bedankt Arno.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Wij feliciteren Atletico met de kwartfinale.
?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet op twitter nee.
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De CL avonden zijn niet compleet zonder jouw voortijdige conclusies. Bedankt Arno.
Het kan alle kanten op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebben
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.quote:
JA WAT VOOR FILMPJE DANquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ik wat gemist hebquote:
Ik Philippe Coutinhoquote:
442quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
O dan heb ik gelukkig wat gemist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Sinouh die zich aftrekt in de auto.
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermeldenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-3-6quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
Dat hoef ik niet te sinouh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermelden
Godsamme.quote:
Dat filmpje lijkt me geen keeperquote:
Met enige wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.
Dat had je met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe kan het dat ik op TV Danny Makkelie zie terwijl het hier op fok gaat over Mohammedaanse tampeloeresen?
Zolang Sinouh hem maar niet uit zijn context haalt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat had je met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.
Babel.gifquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koeman heeft deze man opgeroepen![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deyversonquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!quote:
Genoten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!
KUT AJAXquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!
(A)Costaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.
Neymarquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, het mooie Dortmund staat achter tegen het erg lelijke PSG.
Hou je een beetje in aubquote:
Ik dacht 'ik maak hem voor de verandering eens niet'quote:
Gezellig in mijn eentjequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Als Liverpool niet doorgaat he
Bij wie gaan we dat vieren?????
Erg jammer dat de erg vervelende Neymar niet op de verjaardag van z'n erg lelijke zus isquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, het mooie Dortmund staat achter tegen het erg lelijke PSG.
Pinnen lukte niet?quote:
Oblak heeft een magneetje in zijn handschoen. xdquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef Zorro het volgende:
Toch knap van Mane om in zo groot doel precies de keeper te vinden.
Tegen een ploeg als Atleti wordt zichtbaar dat Liverpool niet de meest fijnbesnaarde voetballers heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool heeft ook wel een paar zwakke schakels vandaag.
Waarom zou dat werken? In de bal zit geen magneet namelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oblak heeft een magneetje in zijn handschoen. xd
Met snaren waren de Beatles beter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen een ploeg als Atleti wordt zichtbaar dat Liverpool niet de meest fijnbesnaarde voetballers heeft.
Heeft ie ook in alle ballen gestopt dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou dat werken? In de bal zit geen magneet namelijk
Behalve Ringo op de snare drum.quote:
Misschien een stuk ijzer voor GOALLINE TECHquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou dat werken? In de bal zit geen magneet namelijk
Dat was niet zo'n goeie drummer hequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve Ringo op de snare drum.
werkt dat zo?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien een stuk ijzer voor GOALLINE TECH
Niet eens de beste drummer in de Beatles.quote:
Ja maar soms wordt het wat te Phil Collinsquote:
Lijkt wel de trend ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trent is wel zo'n beetje de meest complete rechtsback van het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |