?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet op twitter nee.
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De CL avonden zijn niet compleet zonder jouw voortijdige conclusies. Bedankt Arno.
Het kan alle kanten op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebben
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.quote:
JA WAT VOOR FILMPJE DANquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ik wat gemist hebquote:
Ik Philippe Coutinhoquote:
442quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
O dan heb ik gelukkig wat gemist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Sinouh die zich aftrekt in de auto.
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermeldenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-3-6quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
Dat hoef ik niet te sinouh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermelden
Godsamme.quote:
Dat filmpje lijkt me geen keeperquote:
Met enige wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.
Dat had je met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe kan het dat ik op TV Danny Makkelie zie terwijl het hier op fok gaat over Mohammedaanse tampeloeresen?
Zolang Sinouh hem maar niet uit zijn context haalt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat had je met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.
Babel.gifquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koeman heeft deze man opgeroepen![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deyversonquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!quote:
Genoten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!
KUT AJAXquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een kenner van het prachtige spel van Getafe!
(A)Costaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het grapje maken dat die neger van Getafe helemaal niet voor Nederland mag spelen, maar ik heb zo snel geen idee hoe die gozer heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |