?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet op twitter nee.
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De CL avonden zijn niet compleet zonder jouw voortijdige conclusies. Bedankt Arno.
Het kan alle kanten op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen dank. Uiteraard ga ik het fout hebben
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.quote:
JA WAT VOOR FILMPJE DANquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijp had het over een filmpje, maar dat zal de openbaarheid -nog- niet gehaald hebben. Geen idee verder.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ik wat gemist hebquote:
Ik Philippe Coutinhoquote:
442quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
O dan heb ik gelukkig wat gemist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Sinouh die zich aftrekt in de auto.
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermeldenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-3-6quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:13 schreef bjanaan het volgende:
in wat voor formatie speelt PSG nu Mbappe op de bank zit?
Dat hoef ik niet te sinouh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oke gay, dit hoef je niet zo specifiek te vermelden
Godsamme.quote:
Dat filmpje lijkt me geen keeperquote:
Met enige wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had het met enige intelligentie ook uit de context kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |