SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Je komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
City kan echt de corona krijgen en die theedoek als eerste.
Moet dat zo ordinair?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
kutje helemaal opgedroogd
[ afbeelding ]
Die andere die in beeld kwam was ook niks mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
kutje helemaal opgedroogd
[ afbeelding ]
Ja raar dat ze die bal niet gewoon de kruising in jassen. Jij moet trainer worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom die idiote trucjes bij een vrijschop altijd. Trap dat vanop die plaats zoals vanouds recht in de winkelhaak. Keeper is altijd kansloos dan ...
Joost mag het wetenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom die idiote trucjes bij een vrijschop altijd.
Dit niveau van humor ben ik van jou niet gewend, Caland.quote:
Ja, sorry.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit niveau van humor ben ik van jou niet gewend, Caland.
Nouja, tenzij het WOII of Twente-grappen betreft.
@T3hTommay gaat over het geld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef Jiyar86 het volgende:
Hey jongens ik zit in een moeilijk periode kunnen jullie wat geld missen?
Ziequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik zal geld voor je doneren aan giro555.
Haha godverdommequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:T3hTommay gaat over het geld.
Dat zal me aan m'n reet roesten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Morgen Ajax tijd. Dat wordt smullen!
Ik heb in mijn amateurvoetbalcarriere zeker meer dan 100 vrijschopgoals vanop zo'n plaats gemaakt. Ja, soms mis je. Iets te laag (in de muur) , iets te hoog. Maar als hij goed zit, dan zit hij er altijd in. Waarom zou je iets anders proberen? De kans dat zo'n trucje lukt is toch niet groter dan de kans dat je vrijschop perfect getrapt richting de winkelhaak binnen gaat? (vooral niet omdat de traptechniek van die spelers zoveel beter zou moeten zijn)quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja raar dat ze die bal niet gewoon de kruising in jassen. Jij moet trainer worden.
Niemand gelooft ditquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb in mijn amateurvoetbalcarriere zeker meer dan 100 vrijschopgoals vanop zo'n plaats gemaakt. Ja, soms mis je. Iets te laag (in de muur) , iets te hoog. Maar als hij goed zit, dan zit hij er altijd in. Waarom zou je iets anders proberen? De kans dat zo'n trucje lukt is toch niet groter dan de kans dat je vrijschop perfect getrapt richting de winkelhaak binnen gaat? (vooral niet omdat de traptechniek van die spelers zoveel beter zou moeten zijn)
Ik geloof dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb in mijn amateurvoetbalcarriere zeker meer dan 100 vrijschopgoals vanop zo'n plaats gemaakt. Ja, soms mis je. Iets te laag (in de muur) , iets te hoog. Maar als hij goed zit, dan zit hij er altijd in. Waarom zou je iets anders proberen? De kans dat zo'n trucje lukt is toch niet groter dan de kans dat je vrijschop perfect getrapt richting de winkelhaak binnen gaat? (vooral niet omdat de traptechniek van die spelers zoveel beter zou moeten zijn)
Wauw, wat ben jij goed zeg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja met een dikzak zoals Davy op doel zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goede tweede helft van City, ouwe reus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja met een dikzak zoals Davy op doel zeker
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Joost heeft een paar vrije trappen gemaakt tegen kale Dirk met een bierbuik van fc bal op het dak 4 en meent nu even te moeten vertellen hoe Mahrez een vrije trap moet nemen. Wat een zelfingenomen kwalletje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Kev was werelds ondanks zijn ietwat vreemde positie op het veld. Nu maar hopen dat Pep hem elke penalty laat nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede tweede helft van City, ouwe reus.
Had na de 1-0 deze implosie toch niet aan zien komen van Real Madrid, alhoewel het me toch verbaast dat Bale voor Vinicius kwam en niet Kroos als extra pion kwam. Zal wel te geblesseerd zijn oid, anders probeer je het wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Kev was werelds ondanks zijn ietwat vreemde positie op het veld. Nu maar hopen dat Pep hem elke penalty laat nemen.
Wel treurig die statistieken van Real thuis in de CL.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had na de 1-0 deze implosie toch niet aan zien komen van Real Madrid, alhoewel het me toch verbaast dat Bale voor Vinicius kwam en niet Kroos als extra pion kwam. Zal wel te geblesseerd zijn oid, anders probeer je het wel.
Ja, dit seizoen is het doelpuntengebrek wel heel gênant. Benzema oder nichts; links- of rechtsom is dat wel een schande. Hazard is inderdaad kwakkelende, maar dan nog spreek je over een miljardenmacht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel treurig die statistieken van Real thuis in de CL.
Real heeft vooral een krachteloos kutmiddenveld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, dit seizoen is het doelpuntengebrek wel heel gênant. Benzema oder nichts; links- of rechtsom is dat wel een schande. Hazard is inderdaad kwakkelende, maar dan nog spreek je over een miljardenmacht.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Real heeft vooral een krachteloos kutmiddenveld.
'Frenkie wie?' - Kevin de Bruynequote:
"Kroos no tenía ningún problema, es una decisión técnica", aldus Zizou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had na de 1-0 deze implosie toch niet aan zien komen van Real Madrid, alhoewel het me toch verbaast dat Bale voor Vinicius kwam en niet Kroos als extra pion kwam. Zal wel te geblesseerd zijn oid, anders probeer je het wel.
Jij vindt het wel een lekker dynamisch geheel?quote:
Ten opzichte van de Ronaldo-jaren is op het middenveld en defensief vrij weinig veranderd, dus geen idee waarom het daar aan zou moeten liggen. De zéér dynamische Valverde is er bijgekomen als toptalent en heeft Real Madrid dit seizoen longen gegeven op het middenveld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een lekker dynamisch geheel?
Stop maar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Real heeft vooral een krachteloos kutmiddenveld.
Kutzooi..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
De Spaanse overheid wil Valencia v Atalanta (en Getafe v Inter uit de EL) achter gesloten deuren laten afwerken.
Mogelijk ook Barça v Napoli en Sevilla v Roma. Het mooie Napoli kan ook benadeeld gaan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kutzooi..
Het mooie Getafe verdiend alle steun
je kan toch ook uitsupporters weren zowel in Spanje als in Italie, o nee dat kan alleen bij Getafe-Inter nogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
De Spaanse overheid wil Valencia v Atalanta (en Getafe v Inter uit de EL) achter gesloten deuren laten afwerken.
Bij Valencia v Atalanta liepen er al drie fans het coronavirus op in Milaan en namen dat mee naar Valencia.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan toch ook uitsupporters weren zowel in Spanje als in Italie, o nee dat kan alleen bij Getafe-Inter nog
ja ik weet het, ik was even vergeten dat die al gespeeld was, maar alleen thuispubliek moet toch kunnen lijkt mequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Valencia v Atalanta liepen er al drie fans het coronavirus op in Milaan en namen dat mee naar Valencia.
Klote virus man..zou me niks verbazen als over een aantal weken ook in de eredivisie alles zonder publiek wordt afgewerktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mogelijk ook Barça v Napoli en Sevilla v Roma. Het mooie Napoli kan ook benadeeld gaan worden.
Daar merkt Ajax dus vrij weinig van.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klote virus man..zou me niks verbazen als over een aantal weken ook in de eredivisie alles zonder publiek wordt afgewerkt
Zonder uitsupporters onvoldoende?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Officieel.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:55 schreef Bolasie het volgende:
PSG-BVB waarschijnlijk ook zonder fans. Voetbal is deuwd.
twitter:BreakingF24 twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:45:35🔴 BREAKING - Coronavirus: PSG vs. Dortmund Champions League match to take place without spectators (Paris police) https://t.co/PKQf77TQkG https://t.co/XWi1TU8LS6 reageer retweet
Daar gaan de kansen voor PSG. Zat gisteren naar de Derby D’Italia te kijken zonder fans, het blijft toch matig te aanschouwen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Officieel.
De lokale overheid heeft ook al voor Barça v Napoli gesloten deuren geadviseerd.
Verratti en Thiago Silva waren toch al dure absenties.quote:
Ook Bergwijn doet morgen niet mee. Mourinho heeft een groot probleem.twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:23:13📰 @StevenBergwijn injury update.#THFC ⚪️ #COYS reageer retweet
twitter:Dan_KP twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:23:02#thfc Mourinho on Bergwijn injury. "I don't expect him to play this season." reageer retweet
NOS brengt het gelijk als mogelijk geen EK, beetje voorbarig aangezien het Mourinho is, dus de kans dat het aanzienlijk overdreven is, is gewoon aanwezig.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Bolasie het volgende:
Ook Bergwijn doet morgen niet mee. Mourinho heeft een groot probleem.twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:23:13📰 @:StevenBergwijn injury update.#THFC ⚪️ #COYS reageer retweet
twitter:Dan_KP twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:23:02#thfc Mourinho on Bergwijn injury. "I don't expect him to play this season." reageer retweet
Suggestions that #FCBarcelona's #UCL clash against #Napoli next week will now be suspended, rather than just played behind closed doors, due to Coronavirus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mogelijk ook Barça v Napoli en Sevilla v Roma. Het mooie Napoli kan ook benadeeld gaan worden.
twitter:cfbayern twitterde op maandag 09-03-2020 om 22:23:41The match @FCBayern against @ChelseaFC is expected to be without fans #coronavirus reageer retweet
Het EK kan je ook beter stoppen.quote:
Corona is een hoax allenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het EK kan je ook beter stoppen.
Goede timing ook dat er nu een EK is door heel Europa, echt top.
Uitstellen naar later dit jaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het EK kan je ook beter stoppen.
Goede timing ook dat er nu een EK is door heel Europa, echt top.
Zal eerder 2021 worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uitstellen naar later dit jaar.
Depaygod
Met. Geniet er nog van nu het nog kan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef Belg het volgende:
RB Leipzig - Tottenham Hotspur - met of zonder publiek?
Eibar-Sociedad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Vraagje welke wedstrijd moet ik Kijken vanavond?
Valencia - Atalantaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Vraagje welke wedstrijd moet ik Kijken vanavond?
Hopelijk richten ze straks nog een blik op de flats boven Ipurua.quote:
Heel erg mad.quote:
Met hele circus van laatste tijd waardoor er geen publiek meer mag komen en het wellicht uitgesteld/afgelast wordt vind ik de lol wel beetje van af. Al kijk ik wel uit naar Valencia - Atalanta.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat iedereen veel zin heeft in deze POT
Dus jij hebt nu geen zin meer in sport? Ik wil juist gewoon een beetje vermaak tussen al dat gezeik door.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met hele circus van laatste tijd waardoor er geen publiek meer mag komen en het wellicht uitgesteld/afgelast wordt vind ik de lol wel beetje van af. Al kijk ik wel uit naar Valencia - Atalanta.
Misschien moeten ze de spelers van Porto eens testen op Coronaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crisis bij PSG. Mbappe getest op coronavirus lol
O ja zeker wel. Maar gewoon lekker volle bak in stadion; sfeertje erbij. Nu kijk je naar troosteloze beelden vrees ik al hoop ik op vuurwerk op veld. Hopelijk gaat het wielrennen gewoon door komende wekenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu geen zin meer in sport? Ik wil juist gewoon een beetje vermaak tussen al dat gezeik door.
Helene leest zich niet in. Die scheen zondag ook te zeggen dat de spits van Willem II in vorm was terwijl die 1 goal uit 6 wedstrijden had.quote:
En aan Malacia vragen welk geurtje hij op heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Helene leest zich niet in. Die scheen zondag ook te zeggen dat de spits van Willem II in vorm was terwijl die 1 goal uit 6 wedstrijden had.
Jammer dat niemand reageertquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat iedereen veel zin heeft in deze POT
Ik had het niet over Helene.quote:
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
De afgang voor RamboDirk wordt groter met de minuut.
Wat heeft RamboDirk gezegd?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
De afgang voor RamboDirk wordt groter met de minuut.
In de groepsfase ridiculiseerde hij Atalanta en mij bij elk tegendoelpunt.quote:
Dat zou jij nooit doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de groepsfase ridiculiseerde hij Atalanta en mij bij elk tegendoelpunt.
Lol.twitter:footballitalia twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:06:03Apparently those aren't #ValenciaCF fans outside, they are piping in recorded chants. Liveblog https://t.co/KV3dXz4OZj #ValenciaAtalanta #UCL #VCFAtalanta reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk loopt Valencia Europa mis. KutLim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Sjaak, jij ook hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk loopt Valencia Europa mis. KutLim.
Ajax weghoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:08 schreef Szura het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het praktisch nut van Valencia in de KO-fase is?
Zorgen dat ajax er niet staat, lijkt me logischquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:08 schreef Szura het volgende:
ziedendquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:08 schreef Szura het volgende:
Ajax eruit knikkeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:08 schreef Szura het volgende:
Ja, leuk.quote:
Ik had een langere zin, dus verzachtende omstandigheden dat het later was.quote:
Zijn post was te lang.quote:
Zo haatdragend ben ik niet dat ik je veracht.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had een langere zin, dus verachtende omstandigheden dat het later was.
Kijk, daarom zijn mijn posts zo laat. Al die tikfouten eruit halen en dan nog falen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo haatdragend ben ik niet dat ik je veracht.
De meest doelpuntrijke wedstrijd ooit lijkt me sowieso erg saai. Bal in het netje, teruglopen, aftrappen, repeat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelfs als dit de leukste, meest doelpuntrijke wedstrijd ooit zou zijn, is er geen reet aan.
Buitenspel staan, echt een god ja.quote:
Australie - Kiribati enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
De meest doelpuntrijke wedstrijd ooit lijkt me sowieso erg saai. Bal in het netje, teruglopen, aftrappen, repeat.
Soort basketbal.
Een soort Gnabry. Blind paard.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buitenspel staan, echt een god ja.
je vieze stinkende moederquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buitenspel staan, echt een god ja.
Dat geeft niemand ooit meer wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-1 uit en 2-0 thuis tegen Tottenham. Dit lijkt mij gespeeld.
Snoeihard die fout van Aurier afgestraft.quote:
Met ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
zonder stevie is dat tottenham helemáál niks
Als dat gebeurt kun je je club beter opdoeken.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Stiekem gaan WE het best lastig krijgen tegen Oostenrijk met oa Sabitzer.
Laimer, Alaba. hebben gewoon een goed en degelijk team.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Noem eens 5 spelers van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Team vol middelmatige werkertjes. En dan Sabitzer is wel een leuk spelertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laimer, Alaba. hebben gewoon een goed en degelijk team.
Sabitzer, Arnautovic, Laimer, Alaba, Hinteregger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem eens 5 spelers van Oostenrijk.
Sindelar, Toni Polster, Alaba, Hitler, Laimer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem eens 5 spelers van Oostenrijk.
Noem eens 5 spelers van Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sabitzer, Arnautovic, Laimer, Alaba, Hinteregger.
4 jaar geleden waren ze echt slecht op het EK, maar zou deze keer wel anders kunnen zijn. Toen was Alaba echt met afstand de beste speler van dat team.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laimer, Alaba. hebben gewoon een goed en degelijk team.
Ja, die stond toen gewoon op 10, dat kan ik me ook nog herinneren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 jaar geleden waren ze echt slecht op het EK, maar zou deze keer wel anders kunnen zijn. Toen was Alaba echt met afstand de beste speler van dat team.
Kunnen wel een muur optrekken met hun degelijke defensieve spelers, dus zal wel vervelend worden ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sabitzer, Arnautovic, Laimer, Alaba, Hinteregger.
Strootgodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Jong, De Jong, Berghuis, Strootman, Zoet
En Hans Krankl en Ernst Happel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sindelar, Toni Polster, Alaba, Hitler, Laimer.
[/tong80]
Frans Ferdinandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Hans Krankl en Ernst Happel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:38 schreef Zorro het volgende:
Tottenham heeft een hattrick van Moura nodig. Maar ja, die scoort nooit.
Sjevtsjenkoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel spelers kennen jullie van DE Oekraine?
BUKwegmoffelaar 1 t/m 5quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Konoplyanka, Yarmolenko, die keeper van Realquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rebrovgod niet noemenquote:
Lobanowski.quote:
Yarmolenko, Malinovskiy, Marlos.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marlos klinkt érg Oekraiensquote:
Hoe is de Liga wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Kan Valencia nog vijf keer scoren?
Haha, nee.
als ze langs je moeder gaan welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, nee.
Ze luisteren.quote:
Valencia moet er nu 100 maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, nee.
wanneer komt hairy kane weer terug?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef VeX- het volgende:
Mourinho is het echt gewoon kwijt. Competitie slecht, uit de FA Cup en nu in de CL gewoon weggezet door een schooljochie. Dit doet pijn. Legende v/d sport maar uitgeblust.
Tottenham valt uit elkaar van ellende... krappe kwalitatief matige selectiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef VeX- het volgende:
Mourinho is het echt gewoon kwijt. Competitie slecht, uit de FA Cup en nu in de CL gewoon weggezet door een schooljochie. Dit doet pijn. Legende v/d sport maar uitgeblust.
Doodsaai. Eibar is niet meer zo intimiderend als voorheen, Real Sociedad speelt zonder Odegaard en bracht pas laat Isak/Monreal in. Die doen ook verder geen moeite om te voetballen. Ze staan in ieder geval nu vierde, hoera.quote:
neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie een speler van Luxemburg noemen?
Het hele budget ging op aan Ndombele.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tottenham valt uit elkaar van ellende... krappe kwalitatief matige selectie
Jans natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telstargodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luxemburgo is fout he?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ron Jans?quote:
Joachim toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laurent.quote:
Badmeesterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heung Min?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
Kunnen jullie een speler van IJsland noemen?
Mag geen -son zijn.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
Kunnen jullie een speler van IJsland noemen?
Mag geen -son zijn.
Alfons Sampstedquote:
Is Thy geen Luxemburgees?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lennart? Die is Duits.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Thy geen Luxemburgees?
En die gast die bij Telstar zat
Je mag het tegenwoordig niet roepen, maar hier kan Mourinho vrij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:43 schreef VeX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |