Och wat een lieverd. Kan me voorstellen dat het je hart brak.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat toen ze hier de laatste keer na het verbreken relatie een weekend kwam logeren tegen me zei 'jullie zijn mijn echte familie' mijn hart brak
Ben blij dat ik anders in elkaar zit. Mijn kinderen mochten wel naar hun bonus oma blijven gaan toen mijn relatie met haar zoon over was.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha verbaast me niks
[..]
Ja dat geloof ik ook echt wel. Maar toch is dat niet direct een reden om op het moment dat de relatie over is, contact te blijven houden.
Ik zie de kinderen van mijn ex, waar ik jaren voor heb gezorgd ook niet meer sinds we uit elkaar zijn. Ik was gek met hun en zij met mij. Is niet leuk, maar zo gaan die dingen nou eenmaal.
Nee haar echte oma had haar moeder en haar de straat opgetrapt, en deze niet echte Oma heeft ze liefdevol opgevangen, opgepast zodat moeders haar school kon afmaken, ze gevoed, ze gekleed zonder een stuiver te vragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zou me zorgen gaan maken als je geen lullige opmerkingen meer zou maken
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je relatie over is, je ook het contact met de familie van je ex verbreekt.. Is niet leuk, maar Jippie was natuurlijk niet haar 'echte' oma.
Echt hèquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik anders in elkaar zit. Mijn kinderen mochten wel naar hun bonus oma blijven gaan toen mijn relatie met haar zoon over was.
Ach gossie. Ja bij zo meiske wordt ook iets afgescheurd. Boem bats over en uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat toen ze hier de laatste keer na het verbreken relatie een weekend kwam logeren tegen me zei 'jullie zijn mijn echte familie' mijn hart brak
Je zag het voor je héquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te lachen. Dit mislukte behoorlijk.
Hahahaha ze kan amper door de deur man.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat het om haags ging, jou zou ik niet dik noemen. Alleen heb je nu een wat groter maar mooi buikje
Ligt er natuurlijk ook heel erg aan of je nog op goede voet met elkaar bent.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik anders in elkaar zit. Mijn kinderen mochten wel naar hun bonus oma blijven gaan toen mijn relatie met haar zoon over was.
in kärnten 1 fall, in oostenrijk zo 150 geloof ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het heel erg. Hoeveel gevallen zijn er bij jullie?
Ik verwacht dat meisje wel als ze wat ouder is, de deur blijft voor haar openstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel goed voor haar kind. En het kind was waarschijnlijk ook gek met jippie.
mjaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zag het voor je hé
[..]
Hahahaha ze kan amper door de deur man.
Iemand die goed voor mijn kinderen is genoeg ook al zou ik niet met die persoon op kunnen schieten. Als je in een relatie niet gelukkig ben ga dan als volwassenen uit elkaar en laat kinderen niet meer de dupe zijn dan ze al zijn. Mij ex kwam ook gewoon op de verjaardagen van de kinderen. Hij is en blijft de vader hoe grote eikel hij ook is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook heel erg aan of je nog op goede voet met elkaar bent.
O dat is nog niet zoveel. Maar de aantallen zullen nog wel,oplopen zoals overal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
in kärnten 1 fall, in oostenrijk zo 150 geloof ik
Ligt er misschien ook een beetje aan hoe je verstandhouding met je ex is?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef 00wildchild het volgende:
Is het raar dat als ik weer een relatie krijg, deze waarschijnlijk als aanhang mee moet (mag, zou leuk zijn) naar mijn ex schoonfamilie?![]()
Ik hoor gewoon bij ze ook nu het uit is. Het is meer familie dan mijn eigen familie, ze zijn heel lief en open en eenmaal opgenomen in de familie, blijf je er ook van. Goed en heb natuurlijk een kind van ze gebaard dat speelt ook mee.
Komt vast goed Jippie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat meisje wel als ze wat ouder is, de deur blijft voor haar openstaan.
Vind het zo vreemd dat dan gelijk iedereen wordt afgesneden... dat is voor een kind niet perse oké.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie. Ja bij zo meiske wordt ook iets afgescheurd. Boem bats over en uit.
Nee hoor. Alleen maar mooi dat het kan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef 00wildchild het volgende:
Is het raar dat als ik weer een relatie krijg, deze waarschijnlijk als aanhang mee moet (mag, zou leuk zijn) naar mijn ex schoonfamilie?![]()
Ik hoor gewoon bij ze ook nu het uit is. Het is meer familie dan mijn eigen familie, ze zijn heel lief en open en eenmaal opgenomen in de familie, blijf je er ook van. Goed en heb natuurlijk een kind van ze gebaard dat speelt ook mee.
quote:
Ik vind dat niet raar hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef 00wildchild het volgende:
Tsja dat is de vader van mijn kind hè dus we doen er alles aan om nooit zuur te worden op elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook een beetje aan hoe je verstandhouding met je ex is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |