Dat laatste kan ik me wel voorstellen, hoe oud was de kleine?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was blij dat het over ging, wat een dramaqueen was dat. Ze had een dochtertje, die mis ik nog tot op de dag van vandaag
ja in italie kann ik verstaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hier in Brabant ook Mario en in Italië.
Ik kom eraan!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Badje loopt vol, ik herhaal, badje loopt vol.
Dat is dan het nadeel. Ook altijd sneu voor de kids dat ze je niet meer mogen zienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was blij dat het over ging, wat een dramaqueen was dat. Ze had een dochtertje, die mis ik nog tot op de dag van vandaag
Oké dan moet ik serieus even een dijk aan gaan brengen want jij brengt nogal een vloedgolf teweeg.quote:
Net een jaar dat ze verkering kregen, 5 dat het uit ging, ze hebben hier 2,5 jaar ingewoond en daarvoor al 3,4 dagen per week hier. Was echt haar oma, maar moeders wilde geen contact meer met ons.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me wel voorstellen, hoe oud was de kleine?
iddquote:
Ja daar is het heel erg. Hoeveel gevallen zijn er bij jullie?quote:
Triest dat soort moedersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef Jippie68 het volgende:
N
[..]
Net een jaar dat ze verkering kregen, 5 dat het uit ging, ze hebben hier 2,5 jaar ingewoond en daarvoor al 3,4 dagen per week hier. Was echt haar oma, maar moeders wilde geen contact meer met ons.
Eens tellen..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het heel erg. Hoeveel gevallen zijn er bij jullie?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké dan moet ik serieus even een dijk aan gaan brengen want jij brengt nogal een vloedgolf teweeg.
Och kan me voorstellen dat je haar dan heel erg mist..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef Jippie68 het volgende:
N
[..]
Net een jaar dat ze verkering kregen, 5 dat het uit ging, ze hebben hier 2,5 jaar ingewoond en daarvoor al 3,4 dagen per week hier. Was echt haar oma, maar moeders wilde geen contact meer met ons.
uhuhquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vond het vooral grappig en zag 't voor me.
Ze weet wie het zegt 😇quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |