Zou me zorgen gaan maken als je geen lullige opmerkingen meer zou makenquote:
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je relatie over is, je ook het contact met de familie van je ex verbreekt.. Is niet leuk, maar Jippie was natuurlijk niet haar 'echte' oma.quote:
Mag jij het doen voor hem?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen laat een super goede vriend van mij z'n zaadleiders doorknippen.
Krijg je nooit gezeik met je schoonkiddos.
Ja dit hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zou me zorgen gaan maken als je geen lullige opmerkingen meer zou maken
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je relatie over is, je ook het contact met de familie van je ex verbreekt.. Is niet leuk, maar Jippie was natuurlijk niet haar 'echte' oma.
Maar wel goed voor haar kind. En het kind was waarschijnlijk ook gek met jippie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je relatie over is, je ook het contact met de familie van je ex verbreekt.. Is niet leuk, maar Jippie was natuurlijk niet haar 'echte' oma.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Madam en ik zijn vier handen op een buik wat dat betreft
Ja 't mag.quote:
Ga je bij sky in bad?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Badje loopt vol, ik herhaal, badje loopt vol.
Govver moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké dan moet ik serieus even een dijk aan gaan brengen want jij brengt nogal een vloedgolf teweeg.
Jullie hebben beide buik genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Madam en ik zijn vier handen op een buik wat dat betreft
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja 't mag.
Was er bij m'n man ook bij. Die waarschuwde de uroloog nog dat ik zou vragen on ik mocht knippen.
Maar 't mocht niet.
Flauw. Mannen mogen wel de navelstreng doorknippen... Maar vrouwen niet de zaadleiders..
Het zaad van je maat kan geen kwaad krijgt op deze manier wel een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja 't mag.
Was er bij m'n man ook bij. Die waarschuwde de uroloog nog dat ik zou vragen on ik mocht knippen.
Maar 't mocht niet.
Flauw. Mannen mogen wel de navelstreng doorknippen... Maar vrouwen niet de zaadleiders..
Ja Dot, ik was in staat (en al voorbereid) om via de rechter een bezoekregeling te regelen, maar ik bedacht mij dat ik haar moeder dan over de vloer zou blijven krijgen en wilde dat mijn zoon niet aandoen. Nu heeft hij inmiddels een nieuwe vriendin, waar hij wel een toekomst mee heeft en vorig jaar een huis gekocht.quote:
Nieuwe attractie op de kermis. Kan je bij Haags of sky op de rug klimmen en dan botsen maar met die bierbuiken.quote:
Nee sky mag niet mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je bij sky in bad?
[..]
Govver moest lachen
[..]
Jullie hebben beide buik genoeg daarvoor
Haha verbaast me niksquote:
Ja dat geloof ik ook echt wel. Maar toch is dat niet direct een reden om op het moment dat de relatie over is, contact te blijven houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel goed voor haar kind. En het kind was waarschijnlijk ook gek met jippie.
Snap je gevoel wel. Er wordt iets waarvan je bent gaan houden uit je leven gerukt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja Dot, ik was in staat (en al voorbereid) om via de rechter een bezoekregeling te regelen, maar ik bedacht mij dat ik haar moeder dan over de vloer zou blijven krijgen en wilde dat mijn zoon niet aandoen. Nu heeft hij inmiddels een nieuwe vriendin, waar hij wel een toekomst mee heeft en vorig jaar een huis gekocht.
Sky zat al in bad.quote:
Ja, vooral omdat toen ze hier de laatste keer na het verbreken relatie een weekend kwam logeren tegen me zei 'jullie zijn mijn echte familie' mijn hart brakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Och kan me voorstellen dat je haar dan heel erg mist..
Je hebt het gouden ei zojuist uitgevonden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nieuwe attractie op de kermis. Kan je bij Haags of sky op de rug klimmen en dan botsen maar met die bierbuiken.
Ik probeerde niet te lachen. Dit mislukte behoorlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nieuwe attractie op de kermis. Kan je bij Haags of sky op de rug klimmen en dan botsen maar met die bierbuiken.
Oh shit. Hier moet je natuurlijk ook rekening mee gaan houden na een scheiding.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |