"milde klachten"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, steekproef onder zieke mensen en dan verwonderd zijn dat je ziektes aantreft. Echt ongelofelijk.
Ik had ook al lichte hoofdpijn, paar dagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"milde klachten"
ik heb ook een beetje last van m'n keel, dan ben ik dus ook al potentieel besmettelijk.
Ik denk dat er na deze test wat proactiever gehandeld gaat worden. Wedstrijden achter gesloten deuren genotquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Voetbal wordt alleen in Brabant verboden
KLASSIEKER GAAT DOOR
Zonder publiek. U las het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
KLASSIEKER GAAT DOOR
LEUGENS.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
gewoon stoppen, Ajax kampioen, iedereen blij
Dat virus zal nog wel een tijdje blijven, ze hebben volgens mij nooit genoeg tijd om de competitie uit te spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
gewoon stoppen, Ajax kampioen, iedereen blij
daarom, in de serieA is er al sprake van, geen kampioen dit seizoen maar wel wel de stand aanhouden voor europees voetbalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat virus zal nog wel een tijdje blijven, ze hebben volgens mij nooit genoeg tijd om de competitie uit te spelen.
Kuipje bestormenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder publiek. U las het hier voor het eerst.
Kut CORquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka waarom is mijn TT in COR aangepast?
Denk het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
KLASSIEKER GAAT DOOR
Ha Scrummie, uitstekend hoor. Vandaag en morgen lekker vrij dus een gemakkelijk weekje eindelijk eens. Vrees wel dat we het voorlopig zonder voetbal moeten doen.quote:
Goed om te horen. Geniet van je vrije dagen. Ja, het voetbal heeft een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha Scrummie, uitstekend hoor. Vandaag en morgen lekker vrij dus een gemakkelijk weekje eindelijk eens. Vrees wel dat we het voorlopig zonder voetbal moeten doen.
En hoe gaat het met jou, thuiswerken of moet je noodgedwongen de zolderkamer verlaten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Geniet van je vrije dagen. Ja, het voetbal heeft een GROOT PROBLEEM.
Prima prima. Nog niet thuiswerken, gewoon op kantoor al zie ik dat niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou, thuiswerken of moet je noodgedwongen de zolderkamer verlaten?
Gaat toch wel hard nu hé. Onlogisch staat met de dag meer voor lul.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima prima. Nog niet thuiswerken, gewoon op kantoor al zie ik dat niet lang meer duren.
Gelukkig heb ik geen zolder, dus die kan ik niet verlaten.
@onlogisch , heb je nog even wat leuke coronacijfers?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat toch wel hard nu hé. Onlogisch staat met de dag meer voor lul.
Jaarlijks worden door 'gewoon een griepje' allemaal sportevenementen afgelast en mensen thuisgehouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch , heb je nog even wat leuke coronacijfers?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat toch wel hard nu hé. Onlogisch staat met de dag meer voor lul.
Bedoel je soms deze?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch , heb je nog even wat leuke coronacijfers?
De maatregelen die getroffen worden vanwege dit virus zijn ongekend. Die maken de impact op de gehele samenleving 1000x erger dan de griep. Want met de griep wordt er niks afgelast.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaarlijks worden door 'gewoon een griepje' allemaal sportevenementen afgelast en mensen thuisgehouden.
Maak even een fatsoenlijke OP in je topic, ik heb er genoeg info ingezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je soms deze?
[ afbeelding ]
[..]
De maatregelen die getroffen worden vanwege dit virus zijn ongekend. Die maken de impact op de gehele samenleving 1000x erger dan de griep. Want met de griep wordt er niks afgelast.
Maar het daadwerkelijke virus is niet erger dan de griep
Zie OP + het copyrightquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak even een fatsoenlijke OP in je topic, ik heb er genoeg info ingezet.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie OP + het copyright
Bedankt vriend.
Hoe ga jij er nu mee om in de wetenschap dat het virus zich ook heeft opgedrongen tot in Friesland?quote:
Dat zat er dik in, ik maak mij er eigenlijk niet zoveel zorgen om. Beetje egoïstisch maar ik baal meer van alle sportevenementen die niet door (lijken te) gaan. Ik woon niet in de buurt van Drachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ga jij er nu mee om in de wetenschap dat het virus zich ook heeft opgedrongen tot in Friesland?
WOON JE BIJVOORBEELD IN DE BUURT VAN DRACHTEN???? (Dit is getypt met shift @:Scrummie2.1 )
Zo is dat vriendquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volgensmij wel en zat in een heerlijk volle trein
Coronageld moet toch wel verdient worden @:jancees
Daar is ie zelf voor verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
Lenny is Onlogisch zijn topic behoorlijk aan het verpesten.
Dat vind ik altijd bijzonder kinderachtig in een serieus topic. Hou dat lekker in de SC.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
Lenny is Onlogisch zijn topic behoorlijk aan het verpesten.
Dvisie was mijn fout.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is ie zelf voor verantwoordelijk.
Beginnen met een matige OP en dvisie
Je kunt altijd een TR meepakken!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd bijzonder kinderachtig in een serieus topic. Hou dat lekker in de SC.
@JanCeestwitter:DuBoyKermit twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:10:05SENORITA DIT IS HET MOMENTOOOOOOOO reageer retweet
neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
Ik Google wil kan moet, om te kijken of er nog een woord is wat ik aan deze reeks kan toevoegen, kom ik uit op dit boek
'Ik wil moet kan afvallen' - zienweteneten
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn.
@:JANCEES BESTEL DIT BOEK
Nee joh, zo erg trek ik het mij nou ook weer niet aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt altijd een TR meepakken!
Het is Lenny, wat verwacht jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd bijzonder kinderachtig in een serieus topic. Hou dat lekker in de SC.
Onlogisch gaat er vanuit dat ik dat soort fouten niet maak.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij neemt hem toch over? Hij had best je bericht fatsoenlijk kunnen lezen.
Eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch gaat er vanuit dat ik dat soort fouten niet maak.
Ik post niet in het altijd matige R&P. Hier afgehandeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
Kut Brabant
@:doublepain
Tevens mention afgehandeld
@:zipportal
ik zie dit overal voorbij komen maar ik weet niet wat dit isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
@:janceestwitter:DuBoyKermit twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:10:05SENORITA DIT IS HET MOMENTOOOOOOOO reageer retweet
Dan heb je onder een hunebed gelegen de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zie dit overal voorbij komen maar ik weet niet wat dit is
???quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben weer terug.![]()
@:lenny_leonard klootzak.
haha watquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk van donniequote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
@:janceestwitter:DuBoyKermit twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:10:05SENORITA DIT IS HET MOMENTOOOOOOOO reageer retweet
Ik zag een mention van je, ga die bekijken en dan was het weer een sneer. Hatert.quote:
blijkbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je onder een hunebed gelegen de afgelopen maanden
Oh, eigenlijk moet je het meer als aanmoediging zien!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een mention van je, ga die bekijken en dan was het weer een sneer. Hatert.
Sowieso klonk het uit elk café waar ik langs liep tijdens carnaval.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat kom je haten op Hatertquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een mention van je, ga die bekijken en dan was het weer een sneer. Hatert.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is een ontzettend kut nummer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Klopt. Deze;quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een ontzettend kut nummer.
niet onthoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso klonk het uit elk café waar ik langs liep tijdens carnaval.
debiel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Toch maar goed dat die grenzen tussen de Nederlandse provincies compleet dichtzitten. Het is dan ook volstrekt logisch om alleen in Brabant alles te cancellen.
Het is gewoon een eerste opzetje naar het compleet afstoten van Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Toch maar goed dat die grenzen tussen de Nederlandse provincies compleet dichtzitten. Het is dan ook volstrekt logisch om alleen in Brabant alles te cancellen.
snap er ook niets vanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Morgen gooit de KNVB het resterende programma van ronde 27 eraf.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Als er na deze week nog gespeeld wordt, dan hebben de Brabantse clubs ook geen uitsupporters meer denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
de armste en slimste stad van nederland samen de boel runnenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een eerste opzetje naar het compleet afstoten van Brabant
Ik vind het best. Hasta la victoria siempre!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een eerste opzetje naar het compleet afstoten van Brabant
Productie van XTC e.d. legaliseren en lekker exporterenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het best. Hasta la victoria siempre!
Waarschijnlijk hebben vele tienduizenden Nederlanders reeds dit virusje onder de leden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
snap er ook niets van
ik vind het wel fijn hoor, dat ze het hier doen
maar ik heb het idee dat er hier onevenredig veel getest wordt, waardoor het lijkt alsof het alleen in brabant momenteel flink groeit
je gaat mij niet vertellen dat er in amsterdam en rotterdam momenteel minder cases zijn dan in tilburg
wat staat hier @Mortaxx jij heb laatst een latina gedate via tinderquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het best. Hasta la victoria siempre!
We gooien wel weer ergens anders een brainport (quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de armste en slimste stad van nederland samen de boel runnen
Tilburg Eindhoven combinatie
Rotterdam zit al vol chinezen genot vanwege Erasmusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
We gooien wel weer ergens anders een brainport (! ) neer met alleen maar expats
Joejoe!
De munteenheid is ook al bekend zeker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de armste en slimste stad van nederland samen de boel runnen
Tilburg Eindhoven combinatie
echtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat staat hier @:mortaxx jij heb laatst een latina gedate via tinder
wc-papierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De munteenheid is ook al bekend zeker.
quote:
Deze 2 acts vink ik voor vandaag alvast af.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rotterdam zit al vol chinezen genot vanwege Erasmus
Je mist er nog één.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 acts vink ik voor vandaag alvast af.
Het zijn er zelfs 3, hij combineert de Rotterdam act met de Aziaten act.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 acts vink ik voor vandaag alvast af.
ik vind daar echt geen reet aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn er zelfs 3, hij combineert de Rotterdam act met de Aziaten act.
Moeten ze in Engeland maar niet doen, knap lullig voor Liverpool...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Serie A overweegt een seizoen zonder kampioen. Gezien hun huidige vorm zou Ajax dat hier ook wel willen.
klaas > onloquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
Ik mis klaas wel in dat coronatopic
Precies zijn niveau
Echte baasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ga jij er nu mee om in de wetenschap dat het virus zich ook heeft opgedrongen tot in Friesland?
WOON JE BIJVOORBEELD IN DE BUURT VAN DRACHTEN???? (Dit is getypt met shift @:Scrummie2.1 )
Vanmiddag zat je nog zo te pochen op China, die idioot harde maatregelen trof.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je soms deze?
[ afbeelding ]
[..]
De maatregelen die getroffen worden vanwege dit virus zijn ongekend. Die maken de impact op de gehele samenleving 1000x erger dan de griep. Want met de griep wordt er niks afgelast.
Maar het daadwerkelijke virus is niet erger dan de griep
Zouden ze kwaad worden als ik in COR opper dat de maffia nu gewoon tegenstanders aan het uitschakelen is middels Corona? #aluhoedjequote:Macchini doet nog een laatste oproep. “Je kan voorlopig niet naar het theater, het museum of de fitnesszaal. Dat klopt, ja. Maar wees geduldig. Heb medelijden met de groep oudere mensen die jij door je roekeloos gedrag zou kunnen uitroeien.”
In Italië staat de teller voorlopig op 9.172 besmettingen en 463 doden. Nergens ter wereld sterven procentueel zoveel mensen aan het coronavirus als in de laars van Europa. De regering plaatste als tegenmaatregel heel Italië in quarantaine. Dat betekent dat inwoners enkel nog verplaatsingen mogen maken voor het werk of in noodgevallen.
Lever je blauwe kleurtje maar alvast in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden ze kwaad worden als ik in COR opper dat de maffia nu gewoon tegenstanders aan het uitschakelen is middels Corona? #aluhoedje
De overige teams weigeren nog te spelen en daardoor blijft City regerend landskampioen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten ze in Engeland maar niet doen, knap lullig voor Liverpool...
@donraja komt er nu opeens achter dat hij nog steeds dat blauwe kleurtje heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lever je blauwe kleurtje maar alvast in.
Lolquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
@:donraja komt er nu opeens achter dat hij nog steeds dat blauwe kleurtje heeft
Sterker nog, ik ben nog altijd Redactie Sport.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
@:donraja komt er nu opeens achter dat hij nog steeds dat blauwe kleurtje heeft
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben nog altijd Redactie Sport.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
Precies zijn niveau
Nooit wat voor gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben nog altijd Redactie Sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden ze kwaad worden als ik in COR opper dat de maffia nu gewoon tegenstanders aan het uitschakelen is middels Corona? #aluhoedje
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit wat voor gedaan
danronja doet zo nu en dan wat anders dan fokken tijdens werktijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom woont hij in een kasteel in belgië
Dat is te obvious, ik wil er iets totaal debiels bijhalen zoals de moord op JFK ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin dan over Wuhan Institute of Virology
https://en.wikipedia.org/wiki/Wuhan_Institute_of_Virology
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, dat topic heeft echt een Klaas nodig.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
Precies zijn niveau
van dat verhaal klopt ook geen zakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is te obvious, ik wil er iets totaal debiels bijhalen zoals de moord op JFK ofzo.
Harverdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je wel mee lachen, maar die clown komt wel van Harvard.
danronjaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
danronja doet zo nu en dan wat anders dan fokken tijdens werktijd
daarom woont hij in een kasteel in belgië
Ja, echt een door velen niet begrepen genie, hij zou heel veel toe kunnen voegen aan dat topic. @GGMM wil je zijn ban opheffen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je wel mee lachen, maar die clown komt wel van Harvard.
veel plezierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef aTypisch het volgende:
ik ga denk ik voor een tweede keer The Sopranos kijken
moet jij wetenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef aTypisch het volgende:
quote:De KNVB laat de lokale autoriteiten beslissen of overige wedstrijden in het betaald voetbal komend weekeinde kunnen doorgaan. De veiligheidsregio Brabant besloot dinsdag om de wedstrijden in Noord-Brabant te verbieden, wat betekent dat PSV - FC Emmen, Willem II - sc Heerenveen, RKC Waalwijk - FC Groningen en TOP Oss - FC Den Bosch worden uitgesteld.
Tot een algehele afgelasting vanwege het nieuwe coronavirus komt het vooralsnog niet. ,,We volgen daarin de beslissingen van de betreffende veiligheidsregio's", aldus een woordvoerder van de KNVB.
Ik moet die nog altijd een eerste keer zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Jouw probleemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef aTypisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
mooi spul welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die nog altijd een eerste keer zien.
Als we onafhankeljk zijn, tyfen we hem als één van de eerste uit een helicopter boven de Efteling.quote:
Ja dat was echt een lbtgxhrwomxnblcklvsmttrqrs pamflet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi spul wel
altered carbon was tweede seizoen inderdaad niet zo best
misschien de boeken eens checken
oh, dat vond ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat was echt een lbtgxhrwomxnblcklvsmttrqrs pamflet.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:13 schreef DonRaja het volgende:
Luie tering Italianen, slapen op het werk:
[ afbeelding ]Ze moeten ineens langer dan 4 uur werken, schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk even naar de rassen van de goede sleeves en naar het ras van de slechte.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, dat vond ik niet
juist doordat het maar 'sleeves' zijn en er geen rassen ding van maken
misschien zelf iets teveel ermee in je hoofd?
Tony gaat dood. (of niet, echt duidelijk is het niet)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Dat zal hij vast wel weten als het de tweede keer is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tony gaat dood. (of niet, echt duidelijk is het niet)
We nemen het mee naar achterenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
Ik wil hier gewoon meedelen dat corona wellicht geen gewoon griepje is. Bewijzen genoeg te vinden op het internet, Daarbij vind ik dit TT niet goed
ja, die rassen en kleurtjes zijn toch totaal niet relevant in de wereld van die serie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk even naar de rassen van de goede sleeves en naar het ras van de slechte.
hey bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
Ik wil hier gewoon meedelen dat corona wellicht geen gewoon griepje is. Bewijzen genoeg te vinden op het internet, Daarbij vind ik dit TT niet goed
Als het mij zelfs al opvalt...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, die rassen en kleurtjes zijn toch totaal niet relevant in de wereld van die serie?
nu doe je er zelf ook aan mee
dezequote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
Het leidde mij erg af, op een gegeven moment werd het zelfs lachwekkend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het leidde mij erg af, op een gegeven moment werd het zelfs lachwekkend.ja zal wel aan mij liggen ik heb daar nooit zo'n moeite meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ze lekker casten wie ze willen, als het maar goed gespeeld wordt
Het was best lastig te begrijpen dus dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal hij vast wel weten als het de tweede keer is.
ik ben er nog niet over uit neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was best lastig te begrijpen dus dat betwijfel ik.
Ja, op zich wel. Maar doordat het acteren ook belabberd was, viel het extra op. Trouwens de enige goede blanken waren:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja zal wel aan mij liggen ik heb daar nooit zo'n moeite mee
laat ze lekker casten wie ze willen, als het maar goed gespeeld wordt
Ga weg, kutbelg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar doordat het acteren ook belabberd was, viel het extra op. Trouwens de enige goede blanken waren:sowieso is 'goed' en 'slecht' nogal subjectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de 'goede' strijden tegen eeuwig leven, je kunt je afvragen of dat wel goed is
maar laten we er over ophouden, haha
andere mening en da's prima![]()
Nu blijf ik lekker, oh en ik mag alleen hier posten als ik een mention krijg? Dan moeten ze me hier niet meer mentionnenquote:
Okquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sowieso is 'goed' en 'slecht' nogal subjectief
de 'goede' strijden tegen eeuwig leven, je kunt je afvragen of dat wel goed is
maar laten we er over ophouden, haha
andere mening en da's prima
Nee, Belgen mogen hier sowieso niet posten. We gedogen al een halve Belg in de vorm van @DonRaja en meer subsidie krijgen we toch niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:29 schreef Belg het volgende:
[..]
Nu blijf ik lekker, oh en ik mag alleen hier posten als ik een mention krijg? Dan moeten ze me hier niet meer mentionnen
Waar staat die regel? vuile belgenhaterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Belgen mogen hier sowieso niet posten. We gedogen al een halve Belg in de vorm van @:donraja en meer subsidie krijgen we toch niet.
Reservebelg. Klootzak.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Belgen mogen hier sowieso niet posten. We gedogen al een halve Belg in de vorm van @:donraja en meer subsidie krijgen we toch niet.
In het wetboek, maar dat snap je als Belg toch niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef Belg het volgende:
[..]
Waar staat die regel? vuile belgenhater
Belgen haten Belgen ook. Hoe denk jij over Walen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef Belg het volgende:
[..]
Waar staat die regel? vuile belgenhater
Sympathieke lieve mensen die Frans sprekenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belgen haten Belgen ook. Hoe denk jij over Walen?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:13 schreef DonRaja het volgende:
Luie tering Italianen, slapen op het werk:
[ afbeelding ]En het dan gek vinden dat ze dat virus maar niet onder controle krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Leugenaarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:33 schreef Belg het volgende:
[..]
Sympathieke lieve mensen die Frans spreken
Eerlijk:quote:
Appgodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mourinho naar Spurs
@:JanCees
@:Doublepain
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:haags_kwartiertje
@:Scrummie2.1
@:Donraja
@:Jojoortje
@:Tarado
@:napoleonfour
@:smoofie
Ik wil die theorie best in COR opperen, maar dan krijg ik de situatie in Brabant niet uitgelegd...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat ze dat virus maar niet onder controle krijgen.
COR is verloren. Wordt net een artikel gepost van een arts die corona kreeg en een dagje ziek was. Geeft aan dat het maar een griepje is. Geen reactiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil die theorie best in COR opperen, maar dan krijg ik de situatie in Brabant niet uitgelegd...
Ik zag net iemand posten dat hij/zij iedereen die zegt dat het maar een griepje is zou gaan negeren. Ik had al getypt en moest alleen nog op invoeren klikken...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
COR is verloren. Wordt net een artikel gepost van een arts die corona kreeg en een dagje ziek was. Geeft aan dat het maar een griepje is. Geen reactie
Mensen op Reddit posten dat het in Italië nog veel erger is dan gerapporteerd en kijk ze gaan
Vraag me wel af waar al die gekkies vandaan komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag net iemand posten dat hij/zij iedereen die zegt dat het maar een griepje is zou gaan negeren. Ik had al getypt en moest alleen nog op invoeren klikken...
Just a flu.quote:De 168 nieuwe sterfgevallen die vandaag zijn geregistreerd "zijn te wijten aan coronavirus met verschillende ziekten". Coronavirus Commissaris voor de noodsituatie, Angelo Borrelli, zei dit bij de dagelijkse update in de media. "Als leeftijdsgroep, - zei Borrelli, was 2% van de overledenen tussen 50 en 59 jaar oud, 8% tussen 60 en 69, 32% tussen 70 en 79, 45% tussen 80 en 89, de 14% boven 90 ".
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon dus niemand onder de 50 vandaag in Italië
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, was in Eindhoven. Emmen wint alleen thuis.
En Japan dan?quote:
Ik heb niet het idee dat dat zin heeft..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
U mag een post zetten in het bekende topic.
Iedereen Scrummie, maar laat het niet te erg blijken. Medelijden is nog erger.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het juiste woord omtrent de paniek van dat virus ja.
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef DonRaja het volgende:
@:lange_lans Kap eens met lullen over bijzaken in het PSV topic en focus op écht belangrijke zaken.Wraps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zet die user graag op zijn plek.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen Scrummie, maar laat het niet te erg blijken. Medelijden is nog erger.
als je serieus de huidige maatregelen 'paniek' vindt voor een onbekend virus die in andere landen het zorgstelsel onder druk zet dan ben je gewoon een mongooltjequote:
Ok, het is je vergeven. Ik heb vandaag voor 6 euro 4 gangen gehad hier in het bedrijfsrestaurant. Mét tafelservice.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wraps.
En ik zet die user graag op zijn plek.
Waar neem ik het woord 'paniek' in de mondquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je serieus de huidige maatregelen 'paniek' vindt voor een onbekend virus die in andere landen het zorgstelsel onder druk zet dan ben je gewoon een mongooltje
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar neem ik het woord 'paniek' in de mond
HAHHAAHAquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het juiste woord omtrent de paniek van dat virus ja.
Nee dank je. Wist je dat hij op Vertonghen lijkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:13 schreef fetX het volgende:
@:atypisch en @:onlogisch hebben het er maar druk mee. Misschien samen in quarantaine?
Dat worden mooie baby'squote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:13 schreef fetX het volgende:
@:atypisch en @:onlogisch hebben het er maar druk mee. Misschien samen in quarantaine?
genieten jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch probeert tevergeefs de meubelen te redden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is je vergeven. Ik heb vandaag voor 6 euro 4 gangen gehad hier in het bedrijfsrestaurant. Mét tafelservice.
Dat heb ik al een aantal keer laten blijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen Scrummie, maar laat het niet te erg blijken. Medelijden is nog erger.
Oei, dit is niet best.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
quote:
Dit is slecht nieuws.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dank je. Wist je dat hij op Vertonghen lijkt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is niet best.
Dit doet me denken aan
[..]
[..]
Wederom gelachen. Wat een postquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is niet best.
Dit doet me denken aan
[..]
[..]
De grote vraag is nu; welke @onlogisch is de echte? Deze van 2020, of die van de voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
Teringjantje, wat gaat @:onlogisch toch ongenadig hard af in 2020
Gaat ie lekker makker?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wacht, even aardig voor @:onlogisch zijn, ik ben nog wat van hem nodig.
ik benquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben nogquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ben nog wat van hemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is niet best.
Dit doet me denken aan
[..]
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Waar is N1ek! eigenlijk? Overleden aan corona?
Kwam hij toen minder dom op je over dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De grote vraag is nu; welke @:onlogisch is de echte? Deze van 2020, of die van de voorgaande jaren?
Ja, ooit had ik nog wel iets wat je respect kon noemen voor onlogisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam hij toen minder dom op je over dan?
Hier trapt niemand inquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mongolen.
Verdiep je eens in Nederland. Ik ben nodig is volkomen normaal.
Scrummie probeert het minder pijnlijk te maken voor onlogisch door zelf een foutje te maken. Ik trap hier niet in.quote:
Nee, gewoon oprotten met dat achterhoekse dialectquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mongolen.
Verdiep je eens in Nederland. Ik ben nodig is volkomen normaal.
'respect voor iemand van een internetforum'quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ooit had ik nog wel iets wat je respect kon noemen voor onlogisch.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
Als zelfs Stijn in de SC post dan weet je dat er wat gaande is hier.
Jij komt echt op het perfecte moment. Tip van vanavond: lees dit topic eens door.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo.
Koffie voor mijn vrienden.
een beetje net als mensen die zeggen'quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon oprotten met dat achterhoekse dialect
Krijg de vinkentering dan ook maar, walgelijk goor stinkvarken met je middelmatige kutkop.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'respect voor iemand van een internetforum'
Scrummiegod
Ah, vandaar dat het topic even trilde. Ik had al een vermoedenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij komt echt op het perfecte moment. Tip van vanavond: lees dit topic eens door.
Een sc teruglezen? Kun je geen samenvatting geven?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij komt echt op het perfecte moment. Tip van vanavond: lees dit topic eens door.
Zo dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering dan ook maar, walgelijk goor stinkvarken met je middelmatige kutkop.
GOEIE CHRISTUSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering dan ook maar, walgelijk goor stinkvarken met je middelmatige kutkop.
@onlogisch zet zichzelf flink voor lul.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een sc teruglezen? Kun je geen samenvatting geven?
Koekoekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hallo danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal maakt @onlogisch de samenvatting, maar dat lijkt me te pijnlijk voor nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk tijdverdrijf zo in de avond met een kop koffie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlogisch zet zichzelf voor aap.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga zo pas aan de koffie, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk tijdverdrijf zo in de avond met een kop koffie?
Idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:onlogisch zet zichzelf flink voor lul.
Ja, gras groen
Dit is meer iets voor de "ik verwijder gewoon alles waar ik af ga" mogelijkheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Normaal maakt @:onlogisch de samenvatting, maar dat lijkt me te pijnlijk voor nu.
Heerlijk toch. Geniet ervan makkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo pas aan de koffie, moet ik eerlijk zeggen.
Wij gaan natuurlijk Valencia - Atalanta kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo pas aan de koffie, moet ik eerlijk zeggen.
corona virusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik stel het volgende voor ;
Als het corona virus meer dan 650.000 doden veroorzaakt post ik nooit meer op FOK!
Wordt dit aantal niet aangetikt voor 31/12/2020 dan post @:aTypisch nooit meer (nee, ook niet onder een alias) op FOK!
Ik ben benieuwd of hij dit aandurft
corona virus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Als het corona virus meer dan 650.000 doden veroorzaakt post ik nooit meer op FOK!
Wordt dit aantal niet aangetikt voor 31/12/2020 dan post @:aTypisch nooit meer (nee, ook niet onder een alias) op FOK!
corona virusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Eerste helft schuin oog gezien de 1-4 stand. Ook inhaalgenot met Eibar tegen Real Sociedad om 20:00.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij gaan natuurlijk Valencia - Atalanta kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |