"milde klachten"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, steekproef onder zieke mensen en dan verwonderd zijn dat je ziektes aantreft. Echt ongelofelijk.
Ik had ook al lichte hoofdpijn, paar dagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"milde klachten"
ik heb ook een beetje last van m'n keel, dan ben ik dus ook al potentieel besmettelijk.
Ik denk dat er na deze test wat proactiever gehandeld gaat worden. Wedstrijden achter gesloten deuren genotquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Voetbal wordt alleen in Brabant verboden
KLASSIEKER GAAT DOOR
Zonder publiek. U las het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
KLASSIEKER GAAT DOOR
LEUGENS.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
gewoon stoppen, Ajax kampioen, iedereen blij
Dat virus zal nog wel een tijdje blijven, ze hebben volgens mij nooit genoeg tijd om de competitie uit te spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
gewoon stoppen, Ajax kampioen, iedereen blij
daarom, in de serieA is er al sprake van, geen kampioen dit seizoen maar wel wel de stand aanhouden voor europees voetbalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat virus zal nog wel een tijdje blijven, ze hebben volgens mij nooit genoeg tijd om de competitie uit te spelen.
Kuipje bestormenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder publiek. U las het hier voor het eerst.
Kut CORquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka waarom is mijn TT in COR aangepast?
Denk het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
KLASSIEKER GAAT DOOR
Ha Scrummie, uitstekend hoor. Vandaag en morgen lekker vrij dus een gemakkelijk weekje eindelijk eens. Vrees wel dat we het voorlopig zonder voetbal moeten doen.quote:
Goed om te horen. Geniet van je vrije dagen. Ja, het voetbal heeft een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha Scrummie, uitstekend hoor. Vandaag en morgen lekker vrij dus een gemakkelijk weekje eindelijk eens. Vrees wel dat we het voorlopig zonder voetbal moeten doen.
En hoe gaat het met jou, thuiswerken of moet je noodgedwongen de zolderkamer verlaten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Geniet van je vrije dagen. Ja, het voetbal heeft een GROOT PROBLEEM.
Prima prima. Nog niet thuiswerken, gewoon op kantoor al zie ik dat niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou, thuiswerken of moet je noodgedwongen de zolderkamer verlaten?
Gaat toch wel hard nu hé. Onlogisch staat met de dag meer voor lul.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima prima. Nog niet thuiswerken, gewoon op kantoor al zie ik dat niet lang meer duren.
Gelukkig heb ik geen zolder, dus die kan ik niet verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |