Hopelijk is het snel overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel minder last dan de afgelopen dagen,slapen is ook niet echt fijn.
Hoe gaat het met jouw voet?
Thanks.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ai, dat is bijzonder pijnlijk, ook met tiepen. Gewoon met alles, beterschap, zal wel ff duren
ow ja maar ik houd mn meterstanden zelf netjes bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, al moet je dat wel in de gaten houden. De vorige keer hadden ze een fout gemaakt, dus toen kreeg ik een veel te hoge afrekening. Gelukkig wel snel rechtgezet.
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is een beetje de gewonden sc
Krijg jij medicatie oid voor die voet? Ontsteking toch...?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel over
Voet is nog hetzelfde, helaas..
O, had je er zo last van FF. Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
quote:
Tip voor Marioquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach je kann niks vorr,geen problem![]()
nee maar ik heb 5 posts terug gelezen
En dan krijgen we nog zo'n mild griepje genaamd corona. Het zit ons allemaal niet meequote:
Nee willen ze liever niet aangezien ik zwanger ben..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Krijg jij medicatie oid voor die voet? Ontsteking toch...?
Jij had je oog.quote:
Gaat wel iets beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had je er zo last van FF. Hoe is het nu?
ja maar das al overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had je oog.
[..]
Gaat wel iets beter.
Hmm, lastig hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee willen ze liever niet aangezien ik zwanger ben..
Juf Jippie heeft gesprokenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Tip voor Mario
Sorry!
Zo zeg je sorry.
Mijn excuses!
Zo maak je excuses
ja maar het was goed bedoeltquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Tip voor Mario
Sorry!
Zo zeg je sorry.
Mijn excuses!
Zo maak je excuses
O gelukkig maar. Het kan verdomde zeer doen zo gekneusde rib. DOe maar kalm aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had je oog.
[..]
Gaat wel iets beter.
Geen slingers, wel lekker eten straksquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hang zelf de slingers maar op
Wat bent u van plan te eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen slingers, wel lekker eten straks
Bruinebonensoepquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat bent u van plan te eten?
Hey het is @Filosoofertquote:
Goede grap.quote:
Ja dat helptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige maand ook, maar vergat ik tijdelijke update uit te zetten. Erger nog dat wist ik niet
ja groningen still standingquote:
Hopelijk kon je er zelf om lachen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey het is @:filosoofert
[..]
Goede grap.
[..]
Ja dat helpt
Wel opvallend.quote:
ondanks die vindicattersquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk kon je er zelf om lachen.
Skeet, skat of gewoon lieverdquote:
Daar ben ik veel te lui voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje slap ouwehoeren hier. Tenzij je voor de winst gaat dan heb je reacties klaar staan in het venster tot er een post komt zodat je gelijk kan reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |