Ja helemaal als ze binnen komen metquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja een paar seconde er voor is wel het mooist blokken
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
een jaarafrekening van essent... heel leukk, ben ooit op de 23 komen wonen hier dus wil ook pas op de 23e doorgeven
vanaf de 4e gaan ze hun mailstalkactie inzetten, ergens rond de 15e zal ik er ook smsjes bij krijgen en dan wordt de mails dagelijks
en nog geef ik het pas op de 23e door
quote:
Hoe gaat het nu? Nog veel last?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
echt ik heb nu alweer 3 mails van ze.quote:
Nee dat niet, maar die ander ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook bonuspunten voor?
Denk je?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO krijg vrijdag de definitieve vuist in het gezicht
Ai, dat is bijzonder pijnlijk, ook met tiepen. Gewoon met alles, beterschap, zal wel ff durenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
heb jij nog de groeten aan punk gedaan van FF?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook bonuspunten voor?
Degene die mij vorige maand keihard gebolkt hebben krijgen het deze maand terugquote:
gelukkig tellen we geen losse secondenquote:
Gewoon stug volhouden, jij bent de baasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
een jaarafrekening van essent... heel leukk, ben ooit op de 23 komen wonen hier dus wil ook pas op de 23e doorgeven
vanaf de 4e gaan ze hun mailstalkactie inzetten, ergens rond de 15e zal ik er ook smsjes bij krijgen en dan wordt de mails dagelijks
en nog geef ik het pas op de 23e door
Wel minder last dan de afgelopen dagen,slapen is ook niet echt fijn.quote:
sowiesoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden, jij bent de baas
Ja klopt, al moet je dat wel in de gaten houden. De vorige keer hadden ze een fout gemaakt, dus toen kreeg ik een veel te hoge afrekening. Gelukkig wel snel rechtgezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt ik heb nu alweer 3 mails van ze.
wat dat aangaat is slimme meter handiger, die lezen ze netjes idd na een vol jaar uit
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog de groeten aan punk gedaan van FF?
heb je nu post 35 gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik opende nog een ander tabblad om te kijken of het wel klopte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |