Hou je alles bij hoe en wanneer iemand postquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
komisch is nur je makte de punten tussen 12:15 - 12 : 45 en 12:55 kwam ik en niks was meer rustig
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten.
[..]
Ja. Hele dag overleggen gehad en dan gaat ze met viese taktik me voorbij.![]()
[..]
Ga huilen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga je helpen Mario ik bolk hem bij het leven
![]()
![]()
quote:
Nee alleen wanneer iemand te dicht bij hem in de buurt zitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou je alles bij hoe en wanneer iemand post
ach je kann niks vorr,geen problemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou je alles bij hoe en wanneer iemand post
Of ze willen dat niet zijnquote:
Goed/totaal geen leven het is maar hoe je het wil noemenquote:
Ik tel hardop.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Zitten jullie ook echt op de tijd te letten, qua posten...zo van, 'nog ff wachten, nog ff wachten en dan....ja nu!' ??
Wat een spel!
Ja en zelf mag ik wel andere inhalen maar goed in discussie gaan met hem is zinloosquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee alleen wanneer iemand te dicht bij hem in de buurt zit
Nee gewoon beetje slap ouwehoeren hier. Tenzij je voor de winst gaat dan heb je reacties klaar staan in het venster tot er een post komt zodat je gelijk kan reagerenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Zitten jullie ook echt op de tijd te letten, qua posten...zo van, 'nog ff wachten, nog ff wachten en dan....ja nu!' ??
Wat een spel!
vooral leuk als je in de trein ofzo zitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw! Op zich een goede stemoefening
Er wordt gewoon gezellig geklets en soms heb geluk dat er 1 minuut tussen beide posten zit.. of dat erg rustig is en dat er dan meer dan 1 minuut tussen zit..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een spel!
Oh jee, gaat er serieus aan toe! Thxquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje slap ouwehoeren hier. Tenzij je voor de winst gaat dan heb je reacties klaar staan in het venster tot er een post komt zodat je gelijk kan reageren
Nee, deze ronde niet, maar vorige maand welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een spel!
hallo ,ik zei nu zij kann niks vor en heb en goede smiley geplaatst, je misverstaat allesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En nog 1 x een vervelende opmerking naar Mrsloveable en ik TR je bij het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |