Ja dat zal het zijn. Zelfs jij kan mij niet verslaan, vetrol.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed/totaal geen leven het is maar hoe je het wil noemen
ja een paar seconde er voor is wel het mooist blokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, deze ronde niet, maar vorige maand wel
Ik let wel een beetje op als ik wil pesten, net 1 of 2 secvoor de minuut om is bolken
Hij luistert toch niet. Het is net zo'n schreeuwende geit. Alleen maar blèren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja en zelf mag ik wel andere inhalen maar goed in discussie gaan met hem is zinloos
heb je nu niet gemerkt dat ik sorry teg jou zei? dat zie je nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gezellig geklets en soms heb geluk dat er 1 minuut tussen beide posten zit.. of dat erg rustig is en dat er dan meer dan 1 minuut tussen zit..
Ik had gisteravond ineens 12 minuten niemand na mij, dat kan je niet incalculeren aleen maar hopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gezellig geklets en soms heb geluk dat er 1 minuut tussen beide posten zit.. of dat erg rustig is en dat er dan meer dan 1 minuut tussen zit..
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje slap ouwehoeren hier. Tenzij je voor de winst gaat dan heb je reacties klaar staan in het venster tot er een post komt zodat je gelijk kan reageren
Jeps! Als je daar tegenover zit ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral leuk als je in de trein ofzo zit
Krijg je daar ook bonuspunten voor?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel een beetje op als ik wil pesten, net 1 of 2 secvoor de minuut om is bolken
Lekker is dat soms hèquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond ineens 12 minuten niemand na mij, dat kan je niet incalculeren aleen maar hopen.
Ik heb dan ook een leven rolmopsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Zelfs jij kan mij niet verslaan, vetrol.
Die was wel heel netjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond ineens 12 minuten niemand na mij, dat kan je niet incalculeren aleen maar hopen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet. Het is net zo'n schreeuwende geit. Alleen maar blèren.
Ga er voor in aprilquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn blessure heeft me wel punten gekost.
Jij misredet allesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ,ik zei nu zij kann niks vor en heb en goede smiley geplaatst, je misverstaat alles
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij vlagen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alles beter dan een piemel iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps! Als je daar tegenover zit ook![]()
Maar altijd nog beter dan iemand die zijn piemel aan je laat zien denk ik
Waar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu niet gemerkt dat ik sorry teg jou zei? dat zie je niet
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu niet gemerkt dat ik sorry teg jou zei? dat zie je niet
Dat deed ik vorige maand ook, maar vergat ik tijdelijke update uit te zetten. Erger nog dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje slap ouwehoeren hier. Tenzij je voor de winst gaat dan heb je reacties klaar staan in het venster tot er een post komt zodat je gelijk kan reageren
Kon je niet meer tellen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn blessure heeft me wel punten gekost.
Ja helemaal als ze binnen komen metquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja een paar seconde er voor is wel het mooist blokken
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
een jaarafrekening van essent... heel leukk, ben ooit op de 23 komen wonen hier dus wil ook pas op de 23e doorgeven
vanaf de 4e gaan ze hun mailstalkactie inzetten, ergens rond de 15e zal ik er ook smsjes bij krijgen en dan wordt de mails dagelijks
en nog geef ik het pas op de 23e door
quote:
Hoe gaat het nu? Nog veel last?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
echt ik heb nu alweer 3 mails van ze.quote:
Nee dat niet, maar die ander ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook bonuspunten voor?
Denk je?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO krijg vrijdag de definitieve vuist in het gezicht
Ai, dat is bijzonder pijnlijk, ook met tiepen. Gewoon met alles, beterschap, zal wel ff durenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
heb jij nog de groeten aan punk gedaan van FF?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook bonuspunten voor?
Degene die mij vorige maand keihard gebolkt hebben krijgen het deze maand terugquote:
gelukkig tellen we geen losse secondenquote:
Gewoon stug volhouden, jij bent de baasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
een jaarafrekening van essent... heel leukk, ben ooit op de 23 komen wonen hier dus wil ook pas op de 23e doorgeven
vanaf de 4e gaan ze hun mailstalkactie inzetten, ergens rond de 15e zal ik er ook smsjes bij krijgen en dan wordt de mails dagelijks
en nog geef ik het pas op de 23e door
Wel minder last dan de afgelopen dagen,slapen is ook niet echt fijn.quote:
sowiesoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden, jij bent de baas
Ja klopt, al moet je dat wel in de gaten houden. De vorige keer hadden ze een fout gemaakt, dus toen kreeg ik een veel te hoge afrekening. Gelukkig wel snel rechtgezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt ik heb nu alweer 3 mails van ze.
wat dat aangaat is slimme meter handiger, die lezen ze netjes idd na een vol jaar uit
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog de groeten aan punk gedaan van FF?
heb je nu post 35 gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik opende nog een ander tabblad om te kijken of het wel klopte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |