Hopelijk is het snel overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel minder last dan de afgelopen dagen,slapen is ook niet echt fijn.
Hoe gaat het met jouw voet?
Thanks.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ai, dat is bijzonder pijnlijk, ook met tiepen. Gewoon met alles, beterschap, zal wel ff duren
ow ja maar ik houd mn meterstanden zelf netjes bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, al moet je dat wel in de gaten houden. De vorige keer hadden ze een fout gemaakt, dus toen kreeg ik een veel te hoge afrekening. Gelukkig wel snel rechtgezet.
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is een beetje de gewonden sc
Krijg jij medicatie oid voor die voet? Ontsteking toch...?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel over
Voet is nog hetzelfde, helaas..
O, had je er zo last van FF. Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Typen ging de laatste 2 dagen even niet.
Gekneusde ribben.
quote:
Tip voor Marioquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach je kann niks vorr,geen problem![]()
nee maar ik heb 5 posts terug gelezen
En dan krijgen we nog zo'n mild griepje genaamd corona. Het zit ons allemaal niet meequote:
Nee willen ze liever niet aangezien ik zwanger ben..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Krijg jij medicatie oid voor die voet? Ontsteking toch...?
Jij had je oog.quote:
Gaat wel iets beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had je er zo last van FF. Hoe is het nu?
ja maar das al overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had je oog.
[..]
Gaat wel iets beter.
Hmm, lastig hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee willen ze liever niet aangezien ik zwanger ben..
Juf Jippie heeft gesprokenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Tip voor Mario
Sorry!
Zo zeg je sorry.
Mijn excuses!
Zo maak je excuses
ja maar het was goed bedoeltquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Tip voor Mario
Sorry!
Zo zeg je sorry.
Mijn excuses!
Zo maak je excuses
O gelukkig maar. Het kan verdomde zeer doen zo gekneusde rib. DOe maar kalm aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had je oog.
[..]
Gaat wel iets beter.
Geen slingers, wel lekker eten straksquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hang zelf de slingers maar op
Wat bent u van plan te eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen slingers, wel lekker eten straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |