Zorg in Zuid-Europa is echt pure kanjerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
Ze willen er in dat forum ook niet echt aan dat Italie gewoon een apenland is
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in Noord-Italië he, aldus COR-godenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zorg in Zuid-Europa is echt pure kanjer
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Wie is RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet in Noord-Italië he, aldus COR-goden
NOORD ITALIË IS HEEL ANDERSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
Ze willen er in dat forum ook niet echt aan dat Italie gewoon een apenland is
Ik denk die knakker die kijkt of restaurants schoon zijn.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Lijkt me niet dat er in COR wel experts op gebied van gezondheidszorg rondlopen, al beweren ze van wel. Dan kijk ik liever naar wereldwijde Healthcare Index oid. Het is wel zo dat er een flink verschil is tussen Noord en Zuid-Italie maar of dat zodanig is dat het noorden daar subliem is en het zuiden volstrekte bagger is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.
Ja dat was ook mooiquote:
Noord Italië is economisch gezien wel de sterkhouder van heel dat land. Je ziet ook hoe zuidelijker je rijdt, de verpaupering iedere 100km toenemen. In hoeverre zich dat verhoudt m.b.t. het zorgstelsel weet ik niet. Maar het zou me niet verbazen als er enige correlatie is.quote:
Het is natuurlijk een rijker en hogeropgeleid gebied maar dat was Catalonië ook en daar werd ik zo waardeloos geholpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Lijkt me niet dat er in COR wel experts op gebied van gezondheidszorg rondlopen, al beweren ze van wel. Dan kijk ik liever naar wereldwijde Healthcare Index oid. Het is wel zo dat er een flink verschil is tussen Noord en Zuid-Italie maar of dat zodanig is dat het noorden daar subliem is en het zuiden volstrekte bagger is durf ik niet te zeggen.
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.
Jup, hebben jullie effe pech. Misschien overleef ik de coronacrisis niet, kun je JUICHENquote:
De gezondheidszorg in Nederland zit gewoon echt goed in elkaar, maar daar willen ze in dat topic niet aan want WE KOMEN MASSAAL BEDDEN TEKORT IEDEREEN GAAT DOOD 70 UURO EN JE STAAT GEWOON VOOR LULquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een rijker en hogeropgeleid gebied maar dat was Catalonië ook en daar werd ik zo waardeloos geholpen.
Wel 15 jaar terug.
zit je in een risicogroep?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, hebben jullie effe pech. Misschien overleef ik de coronacrisis niet, kun je JUICHEN
Schreeuw eens niet zo, idioot.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De gezondheidszorg in Nederland zit gewoon echt goed in elkaar, maar daar willen ze in dat topic niet aan want WE KOMEN MASSAAL BEDDEN TEKORT IEDEREEN GAAT DOOD 70 UURO EN JE STAAT GEWOON VOOR LUL
Nee hoor, was een grapje Mex.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, hebben jullie effe pech. Misschien overleef ik de coronacrisis niet, kun je JUICHEN
Het systeem loopt echt wel vast als heel Nederland ziek wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De gezondheidszorg in Nederland zit gewoon echt goed in elkaar, maar daar willen ze in dat topic niet aan want WE KOMEN MASSAAL BEDDEN TEKORT IEDEREEN GAAT DOOD 70 UURO EN JE STAAT GEWOON VOOR LUL
Nee. Dus helaas zijn jullie nog niet van me af.quote:
Ja, tuurlijk. Maar dat is niet inherent aan een slecht zorgstelsel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het systeem loopt echt wel vast als heel Nederland ziek wordt.
Maar wel waar de meeste mensen zich lichtelijk zorgen over maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dat is niet inherent aan een slecht zorgstelsel.
Dat kan je ook doen zonder de RIVM en de overheid maar overal de schuld van te gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar wel waar de meeste mensen zich lichtelijk zorgen over maken.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen zonder de RIVM en de overheid maar overal de schuld van te geven
Shift of Caps Lock?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volgensmij wel en zat in een heerlijk volle treinquote:
Ik kan niet alles maar neergooien hier. We hebben nu 5 patiënten liggen in isolatiekamers. Niet allemaal oude mensen. Er is er een paar dagen terug ook eentje binnengebracht die nog jong is. Leek goed te gaan, maar uiteindelijk met sirenes binnen gekomen. Volgens mij nr. 5 in lijst van COR topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb jij nog laatste roddels of nieuws?
verdientquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volgensmij wel en zat in een heerlijk volle trein
Coronageld moet toch wel verdient worden @:jancees
volgensmijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor de update.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet alles maar neergooien hier. We hebben nu 5 patiënten liggen in isolatiekamers. Niet allemaal oude mensen. Er is er een paar dagen terug ook eentje binnengebracht die nog jong is. Leek goed te gaan, maar uiteindelijk met sirenes binnen gekomen. Volgens mij nr. 5 in lijst van COR topic.
Personeel is ook besmet, maar dat zal geen verrassing zijn. Precieze aantallen heb ik nog niet. Ik ben vooral bezig nu met cohort verpleging voor te bereiden.
Waarom jij dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
Vanaf morgen verplicht volledig thuiswerken
Coronagenot
Voorzorgsmaatregelen enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom jij dan?
Ik heb gisteren nog op een paar meter van een Coronapatient gewerkt.
Waaghals.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Italiegodenquote:De paus heeft priesters opgeroepen een bezoek te brengen aan mensen die besmet zijn met het coronavirus.
Ondernemen ze ook acties om die testcapaciteit te vergroten in Tilburg?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We hebben niet meer genoeg capaciteit om te testen. Daarom gaat Erasmus ons helpen.
Rotterdam wordt gecoronariseerd.
@:kingroland
@:wereldgozer
@:scrummie2.1
@:fetx
@:zipportal
@:caland
@:gurneyisbestoke
@:r-woud93
Erasmusgodenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We hebben niet meer genoeg capaciteit om te testen. Daarom gaat Erasmus ons helpen.
Stukje ontwikkelingshulpquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ondernemen ze ook acties om die testcapaciteit te vergroten in Tilburg?
Personeel werkt al langer (gisteren 23:30 nog mail gehad). Er is verder geen personeel te vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben geen expert
Werken ze ook eens voor hun coronageld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Personeel werkt al langer (gisteren 23:30 nog mail gehad). Er is verder geen personeel te vinden.
Wij moeten vanaf volgende week, bij voorkeur, thuiswerken. Tenzij je (belangrijke) afspraken hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET welkom.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij moeten vanaf volgende week, bij voorkeur, thuiswerken. Tenzij je (belangrijke) afspraken hebt.
Mensen uit Brabant zijn sowieso niet meer welkom op kantoor (lol).
Dit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vuile klootzak. Ik zal nog eens TR's zetten.
Ik heb 5 notes gehad sinds ik het moderatorschap geweldig doe. 4 van onlogischquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vuile klootzak. Ik zal nog eens TR's zetten.
Lijkt wel alsof hij jaloers is!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb 5 notes gehad sinds ik het moderatorschap geweldig doe. 4 van onlogisch
@:doublepain
Hij kan vast niet handelen dat je heel veel positieve commentaar hebt gekregen op je geweldige tijd tot zover.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb 5 notes gehad sinds ik het moderatorschap geweldig doe. 4 van onlogisch
@:doublepain
Hallo Frozen-assassinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij kan vast niet handelen dat je heel veel positieve commentaar hebt gekregen op je geweldige tijd tot zover.
positieve?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij kan vast niet handelen dat je heel veel positieve commentaar hebt gekregen op je geweldige tijd tot zover.
Van dat laatste zouden ze een nationaal beleid moeten maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij moeten vanaf volgende week, bij voorkeur, thuiswerken. Tenzij je (belangrijke) afspraken hebt.
Mensen uit Brabant zijn sowieso niet meer welkom op kantoor (lol).
Ik zocht een safe space nadat ik in COR rondkeekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Frozen-assassinWat leuk dat jij hier sinds kort post! (In de VBL-SC)
Alleen op kantoor of gewoon nergens meer welkom.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Van dat laatste zouden ze een nationaal beleid moeten maken.
Moeten Brabanders zich ook identificeren? Bijvoorbeeld door iets op hun kleding te naaien?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen op kantoor of gewoon nergens meer welkom.
Een gele gloeilampquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeten Brabanders zich ook identificeren? Bijvoorbeeld door iets op hun kleding te naaien?
Zolang ze mdma blijven produceren is dat niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeten Brabanders zich ook identificeren? Bijvoorbeeld door iets op hun kleding te naaien?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kunnen COR beter in PAN(iek) veranderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zocht een safe space nadat ik in COR rondkeek
RIP Lennyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom jij dan?
Hoe wil je ons toekomstige pannenkoekenforum dan noemenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze kunnen COR beter in PAN(iek) veranderen.
FLE(nsjes)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe wil je ons toekomstige pannenkoekenforum dan noemen
Voor alles een eerste keerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Ik moest zowaar een keer lachen om @:doublepain
Kunnen we JC daar mod maken? Die heeft er wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe wil je ons toekomstige pannenkoekenforum dan noemen
Denken dat JC mod wil worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we JC daar mod maken? Die heeft er wel ervaring mee.
True. Ik reken erop dat @AFCNiels het campagnemateriaal alvast afstoft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denken dat JC mod wil worden.
#JC4ADMIN
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denken dat JC mod wil kan worden.
#JC4ADMIN
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denken dat JC mod wil moet worden.
#JC4ADMIN
JC mokerdik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
Ik Google wil kan moet, om te kijken of er nog een woord is wat ik aan deze reeks kan toevoegen, kom ik uit op dit boek
'Ik wil moet kan afvallen' - zienweteneten
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn.
@:JANCEES BESTEL DIT BOEK
Ik ben pas zaterdag weer in Rotterdam dus ik ben veilig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker man. Kaartje gekocht voor corona.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben pas zaterdag weer in Rotterdam dus ik ben veilig.
(Wanneer ik overigens uit ga naar een nachtclub dus ik haal dan vast wel mijn corona)
Die zitten allemaal met spanning te wachten op de nieuwe cijfers zodat ze weer massaal los kunnen gaan op het RIVM en Rutte.quote:
Oei. Iemand is woedend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zow dan, lekker op de man spelen vanachter je toetsenbord, held !
Zullen we het corona-gedrag in het corona forum houden?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en weer op de man spelen...reported
kan je gewoon ff normaal doen ?
zie mij eens een sociale fokker zijn postquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben pas zaterdag weer in Rotterdam dus ik ben veilig.
(Wanneer ik overigens uit ga naar een nachtclub dus ik haal dan vast wel mijn corona)
Report afgehandeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en weer op de man spelen...reported
kan je gewoon ff normaal doen ?
De komende twee Liga-rondes zijn ook achter gesloten deuren, dus dat kaartje had sowieso weggegooid geld geweest.quote:
Hallo amicequote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De komende twee Liga-rondes zijn ook achter gesloten deuren, dus dat kaartje had sowieso weggegooid geld geweest.
Op 1 absoluut die Kyranquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice
Als jij een top3 samen zou moeten stellen van grootste paniekzaaiers uit het Corona topic, hoe zou die top3 eruit zien?
Nummer 3 is volgens mij zwaar aan het trollen. Ken hem anders, niet serieus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op 1 absoluut die Kyran
Op 2 die user met een korte naam maar begint met een _
Op 3 vossss
@Kyranquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op 1 absoluut die Kyran
Op 2 die user met een korte naam maar begint met een _
Op 3 vossss
We zullen het noteren op je graf.quote:
Heb je een corona forum verplaats je het hierheenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor het virus?
Heb ik toch al uitgelegd? Wil het best nog een keer doen voor je hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor het virus?
Graag!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb ik toch al uitgelegd? Wil het best nog een keer doen voor je hoor
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een corona forum verplaats je het hierheen
Sorry ben op vakantiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed jij dat maar, dan liep het daar niet de spuigaten uit.
FC Twente gaat jullie kapoet maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
Siemen Mulder fluit Ajax v FC Twente. Deze dag kan niet meer stuk.
Ik zie VVV nog wel AZ pijn doen. Gelijkspelletje of zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FC Twente gaat jullie kapoet maken.
@:Klaasweetalles
Dat denk ik van mensen die elke week alle voetbalwedstrijden bij houden en van wedstrijden van 10 jaar geleden nog exact weten hoe het verliep.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat corona gedoe komt me de keel uit.
Ik laat het maar lekker over aan mensen die er verstand van hebben en doe gewoon voorzichtig, slaap ik een stuk beter van. Al dat gepaniekvogel, dan moet je toch wel een slechte nachtrust en een moeilijk leven hebben.
Dan doe je het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:06 schreef _I het volgende:
[..]
Dat denk ik van mensen die elke week alle voetbalwedstrijden bij houden en van wedstrijden van 10 jaar geleden nog exact weten hoe het verliep.![]()
Daar zou ik pas slechte nachten van krijgen.
@tong80quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:06 schreef _I het volgende:
[..]
Dat denk ik van mensen die elke week alle voetbalwedstrijden bij houden en van wedstrijden van 10 jaar geleden nog exact weten hoe het verliep.![]()
Heeft dit meegewogen in je keuze wie daar moderator te maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
Dat is voor die mensen ontspanning. De mensen die zo paniekerig doen over Corona zijn niet goed snik!!
Prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:06 schreef _I het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de eerste 3 gekozen die ik goed vond.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft dit meegewogen in je keuze wie daar moderator te maken?
Ja ho eens even. Voor mij is dit ontspanning. Snap dat het voor anderen wegleest als paniek, maar voor mijn werk werd ik erin getrokken en nu volg ik het vanuit fascinatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
Dat is voor die mensen ontspanning. De mensen die zo paniekerig doen over Corona zijn niet goed snik!!
Oh.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:22 schreef _I het volgende:
[..]
Ja ho eens even. Voor mij is dit ontspanning. Snap dat het voor anderen wegleest als paniek, maar voor mijn werk werd ik erin getrokken en nu volg ik het vanuit fascinatie.
Kan er weinig aan doen dat mijn hart sneller gaat slaan van data, cijfers en grafieken. Had ook liever gekeken naar voetbal met een pot bier, maar dat doet niets voor me.
Dit is mijn 3e post in VBL. Ik kom gewoon niet waar ik niets kan vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima.
Daarom post ik niet meer in COR en jij niet meer in VBL. Denk ik.
Die maten van me hebben wel kaarten a 140 euro ps gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De komende twee Liga-rondes zijn ook achter gesloten deuren, dus dat kaartje had sowieso weggegooid geld geweest.
https://twitter.com/MARCAinENGLISH/status/1237337412629606402quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die maten van me hebben wel kaarten a 140 euro ps gekocht
Bron?
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Onze kantine doet mee aan de week zonder vlees.
Ik ben woedend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.Ik ben geen pauper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erasmusgodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou gezellig.. laat ik het maar zo zeggenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:23 schreef _I het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e post in VBL. Ik kom gewoon niet waar ik niets kan vinden.
Neemt niet weg dat de mensen wel gezellig kunnen zijn en jullie wrs een hoop meer lol hebben dan ik in mijn leven.
Dank, Stijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/MARCAinENGLISH/status/1237337412629606402
Ik had het over "jullie VBL'rs". Jullie leken mij wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou gezellig.. laat ik het maar zo zeggen
Sommige users mogen van mij wel corona krijgen.
Het moet nog officieel bekend worden gemaakt, maar alle sites melden het al.quote:
Onze kantine doet aan de week zonder eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Special guestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker man. Kaartje gekocht voor corona.
Ditquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:22 schreef _I het volgende:
[..]
Ja ho eens even. Voor mij is dit ontspanning. Snap dat het voor anderen wegleest als paniek, maar voor mijn werk werd ik erin getrokken en nu volg ik het vanuit fascinatie.
Kan er weinig aan doen dat mijn hart sneller gaat slaan van data, cijfers en grafieken. Had ook liever gekeken naar voetbal met een pot bier, maar dat doet niets voor me.
Oke?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze kantine doet aan de week zonder eten.
Dat krijg je in Brabant.
Jazeker.quote:
Wat een communistische kantine. Klootzakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
HAhahahahahahaahaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Ik heb vooral lol met je moederquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:23 schreef _I het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e post in VBL. Ik kom gewoon niet waar ik niets kan vinden.
Neemt niet weg dat de mensen wel gezellig kunnen zijn en jullie wrs een hoop meer lol hebben dan ik in mijn leven.
Deze zin heeft een beetje een Lucille Werner gehalte.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:48 schreef _I het volgende:
[..]
Mooi! Want mn vader heeft al jaren niet meer laten lachen.
RIP.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/isaacfouto/status/1237344304932274177
Nu officieel.
Klopt. Er mist haar!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze zin heeft een beetje een Lucille Werner gehalte.
Godverdomme. Ik vrees voor de Klassieker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/isaacfouto/status/1237344304932274177
Nu officieel.
Klassieker achter gesloten deuren!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
RIP.
De KNVB kan niet achterblijven lijkt me!!!
lekker voor je!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
neem dan gewoon iets van vlees mee naar je werk als je zonodig wil, jezus zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Morgen crisisoverleg in Zeist! Komt dat zienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
wat gaan ze doen met de eredivisie wedstrijden in Brabant, of heeft Corona in het weekend vrij?
waarom die focus op brabant?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
wat gaan ze doen met de eredivisie wedstrijden in Brabant, of heeft Corona in het weekend vrij?
Sowieso vrij bijzonder om je te richten op provincies in dit landquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
omdat ze daar al geadviseerd hebben om thuis te werken/blijven en de rest van het land toch nog niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom die focus op brabant?
alsof het in de randstad e.d. niet ook als een lopend vuurtje door de steden gaat
DAAR HEB IK VANDAAG NIKS MEER AAN OF WEL SOMSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
neem dan gewoon iets van vlees mee naar je werk als je zonodig wil, jezus zeg.
Als ze de komende 3 competitieronden niet zonder publiek laten spelen is de KNVB een parodie op een organisatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
die kans wordt met de dag groterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze de komende 3 competitieronden niet zonder publiek laten spelen is de KNVB een parodie op een organisatie.
Dan maken we een to... OH, wacht.
Dat zou toch wel erg jammer zijnquote:
vind die toestanden in italïe ook erg jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou toch wel erg jammer zijn
(en gaat iedereen alsnog massaal de kroeg in)
Wat insinueer je hiermee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en terecht
misschien valt het kwartje dan bij een groep mensen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en terecht
misschien valt het kwartje dan bij een groep mensen
Het gaat wel gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou toch wel erg jammer zijn
(en gaat iedereen alsnog massaal de kroeg in)
Tja. Je kunt beter helemaal niet de straat op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je beter effe niet naar een voetbalstadion kunt gaan deze periode
KNCB!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat wel gebeuren denk ik.
Bijzondere timing toch wel, dikke pech.
hoef je mij niet te vertellenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Je kunt beter helemaal niet de straat op.
Jij laat gewoon je boodschappen thuis bezorgen?quote:
Veilig fokken vanaf je zolderkamer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Je kunt beter helemaal niet de straat op.
Jupquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij laat gewoon je boodschappen thuis bezorgen?
Er verandert voor FOK!ers dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veilig fokken vanaf je zolderkamer.
deze blijft leukquote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
• Wel netjes voor de deur, volledig afgeschermd?quote:
Ja, kan je niet zoveel aan doen danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat wel gebeuren denk ik.
Bijzondere timing toch wel, dikke pech.
alleen als je binnenkort een ziekenhuisbezoekje moet doen, dan verandert er wel watquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Er verandert voor FOK!ers dus niet zoveel.![]()
PANIEK PANIEK PANIEK
Kijk uit, Scrummie beoordeelt daar elke post en zet gemiddeld 50 TR's per topic. (hij heeft niks beters te doen)quote:
Denk dat ik te veel praatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is het met de Joden daar? Ik vond ze daar echt tyfus irritant. Kut volk.
Klopt, maar gelukkig is die kans (voor mij) niet zo groot.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen als je binnenkort een ziekenhuisbezoekje moet doen, dan verandert er wel wat
Snitches get... @onlogischquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, Scrummie beoordeelt daar elke post en zet gemiddeld 50 TR's per topic. (hij heeft niks beters te doen)
Ik begreep ooit dat je ook een ban kan oplopen voor een overdaad aan TR’s zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, Scrummie beoordeelt daar elke post en zet gemiddeld 50 TR's per topic. (hij heeft niks beters te doen)
met de meesten niet zo goed afgelopen dacht ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is het met de Joden daar? Ik vond ze daar echt tyfus irritant. Kut volk.
ALL ABOARDquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Wel netjes voor de deur, volledig afgeschermd?
• Ordertje gepickt door studenten met mondkapjes die eerst door een ontsmettingsdouche zijn gelopen?
• En alleen maar producten die verified zijn door VeChain blockchain mag ik hopen?
@:Wereldgozer
samequote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig is die kans (voor mij) niet zo groot.
quote:1 patiënt overleden, 61 nieuwe patiënten, in totaal 382 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn er 61 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 382.
Van de 382 zijn er 161 besmet geraakt in het buitenland. Voor 156 gevallen is de bron onbekend of is onderzoek nog gaande. Ruim de helft daarvan woont in Noord-Brabant. De meeste mensen die positief zijn getest, wonen in de provincie Noord-Brabant: 157 personen. In de provincie Utrecht wonen 55 gemelde gevallen. Maandag is een patiënt overleden, een 78-jarige met een kwetsbare gezondheid. In totaal zijn nu 4 personen met het coronavirus overleden.
Dit zijn idiote leugens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. GGMM misbruikt zijn positie hier, want hij heeft veel meer autoriteit dan ik dus iedereen zal hem geloven. TERWIJL HET NIET ZO IS!quote:
Bron?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het verspreiden van nep-nieuws is ook een ban waard.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het verspreiden van nep-nieuws is ook een ban waard.
heb je al eens gesolliciteerd als mod?quote:
IK BEN HELEMAAL NIET EMOTIONEEL INSTABIEL JAquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens gesolliciteerd als mod?
je beoordeelt posts al, bent emotioneel instabiel en veel online
perfect voor de functie dus
Sowquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens gesolliciteerd als mod?
je beoordeelt posts al, bent emotioneel instabiel en veel online
perfect voor de functie dus
Ze moeten hun bek houden. Lopen ze daar nog steeds rond met vlaggen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat ik te veel praat
Ik hoor alleen maar sssssssssssssst
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles voor jullie gezondheid!
@:donraja is me dankbaar.
Begin 60 volgens mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:27 schreef fetX het volgende:
Hoe oud was de nieuwe overleden patiënt? (RIP aan de nabestaanden)
78.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Begin 60 volgens mij.
Misschien is dit fake news.
Eens met deze man.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Fake news dus! Walgelijk van mij.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Begin 60 volgens mij.
Misschien is dit fake news.
twitter:nytimes twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:23:39Breaking News: President Vladimir Putin of Russia said he would support legislation to let him run for 2 more terms. That could keep him in power until 2036. https://t.co/RJrnHMMGhW reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nytimes twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:23:39Breaking News: President Vladimir Putin of Russia said he would support legislation to let him run for 2 more terms. That could keep him in power until 2036. https://t.co/RJrnHMMGhW reageer retweet
Hij heeft het niet zo op Erdogan als ik dit goed begrijp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nytimes twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:23:39Breaking News: President Vladimir Putin of Russia said he would support legislation to let him run for 2 more terms. That could keep him in power until 2036. https://t.co/RJrnHMMGhW reageer retweet
twitter:Imamofpeace twitterde op maandag 09-03-2020 om 02:57:54Putin humiliated Erdogan and his entire entourage by making them wait outside the door until he couldn’t stand anymore. Where he sat is where butlers sit and wait for the next order from the boss. When inside, they stood under the statue of Catherine II. https://t.co/3Ttn5ZnhAb reageer retweet
even laten zien wie de baas isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Erdogan als ik dit goed begrijp.twitter:Imamofpeace twitterde op maandag 09-03-2020 om 02:57:54Putin humiliated Erdogan and his entire entourage by making them wait outside the door until he couldn’t stand anymore. Where he sat is where butlers sit and wait for the next order from the boss. When inside, they stood under the statue of Catherine II. https://t.co/3Ttn5ZnhAb reageer retweet
Putingodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Erdogan als ik dit goed begrijp.twitter:Imamofpeace twitterde op maandag 09-03-2020 om 02:57:54Putin humiliated Erdogan and his entire entourage by making them wait outside the door until he couldn’t stand anymore. Where he sat is where butlers sit and wait for the next order from the boss. When inside, they stood under the statue of Catherine II. https://t.co/3Ttn5ZnhAb reageer retweet
Mijn zus moest vandaag nog gewoon naar haar werk in Brabant, ik dacht dat ze dat zoveel mogelijk wilden beperken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:36 schreef Zipportal het volgende:
De COR notes zijn weer uitgedeeld, ééntje erbij.
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn zus moest vandaag nog gewoon naar haar werk in Brabant, ik dacht dat ze dat zoveel mogelijk wilden beperken.
Nog steeds maar 3 notes op dit account (lol).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:36 schreef Zipportal het volgende:
De COR notes zijn weer uitgedeeld, ééntje erbij.
Nu 4quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds maar 3 notes op dit account (lol).
Toch wel een positieve?quote:
@Zipportalquote:
Rip Willem II heerenveenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Alle grote evenementen in Noord-Brabant worden afgelast. Dat heeft de NOS vernomen van verschillende bronnen. Om welke evenementen het precies gaat, is nog niet bekend. Dat wordt straks op een persconferentie van de Brabantse veiligheidsregio's bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote evenement is de paardenshow Indoor Brabant. Die gaat aanstaande donderdag van start.
@:lenny_leonard kan binnenkort z'n huis niet meer uit
Mooi. Nog geen lockdown. Ik ga gewoon nog kunnen vliegen op EHV donderdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Alle grote evenementen in Noord-Brabant worden afgelast. Dat heeft de NOS vernomen van verschillende bronnen. Om welke evenementen het precies gaat, is nog niet bekend. Dat wordt straks op een persconferentie van de Brabantse veiligheidsregio's bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote evenement is de paardenshow Indoor Brabant. Die gaat aanstaande donderdag van start.
Waar vlieg je naartoe maat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi. Nog geen lockdown. Ik ga gewoon nog kunnen vliegen op EHV donderdag.
Duur seizoenskaartje zoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Gewoon zonder publiek moet toch wel kunnen.quote:
Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (EZT)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
28 medewerkers van het Tilburgse Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (EZT) zijn besmet met het coronavirus, blijkt uit een steekproefonder 301 medewerkers.
Chaos is compleet
Ja godsamme.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel skippen
Niks mis mee toch? @Drizzt_DoUrden @Elanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Die steekproef was ook maar max 300 medewerkers (nu dus 301 blijkbaar, Tilburgquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
28 medewerkers van het Tilburgse Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (EZT) zijn besmet met het coronavirus, blijkt uit een steekproefonder 301 medewerkers.
Chaos is compleet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zonder publiek moet toch wel kunnen.
Mwa, ze hebben daar al down. Ik begrijp niet waarom er geen Corona bij kan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zonder publiek moet toch wel kunnen.
Live persconferentie nu npo1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die steekproef was ook maar max 300 medewerkers (nu dus 301 blijkbaar, Tilburg). De meeste mensen zijn niet getest, ook niet met klachten. Die lopen vrolijk rond in het ziekenhuis. Waar onze populatie voornamelijk oudere mensen is met al behoorlijk wat problemen.
Die hebben een GROOT PROBLEEM.
bohhquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die steekproef was ook maar max 300 medewerkers (nu dus 301 blijkbaar, Tilburg). De meeste mensen zijn niet getest, ook niet met klachten. Die lopen vrolijk rond in het ziekenhuis. Waar onze populatie voornamelijk oudere mensen is met al behoorlijk wat problemen.
Die hebben een GROOT PROBLEEM.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Chaos is compleet
dat kan niet zomaar in NLquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sluit dan gwn de horeca.
Anders niet gaan miepen.
sowquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh, ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |