Zorg in Zuid-Europa is echt pure kanjerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
Ze willen er in dat forum ook niet echt aan dat Italie gewoon een apenland is
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in Noord-Italië he, aldus COR-godenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zorg in Zuid-Europa is echt pure kanjer
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Wie is RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet in Noord-Italië he, aldus COR-goden
NOORD ITALIË IS HEEL ANDERSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
Ze willen er in dat forum ook niet echt aan dat Italie gewoon een apenland is
Ik denk die knakker die kijkt of restaurants schoon zijn.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Lijkt me niet dat er in COR wel experts op gebied van gezondheidszorg rondlopen, al beweren ze van wel. Dan kijk ik liever naar wereldwijde Healthcare Index oid. Het is wel zo dat er een flink verschil is tussen Noord en Zuid-Italie maar of dat zodanig is dat het noorden daar subliem is en het zuiden volstrekte bagger is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.
Ja dat was ook mooiquote:
Noord Italië is economisch gezien wel de sterkhouder van heel dat land. Je ziet ook hoe zuidelijker je rijdt, de verpaupering iedere 100km toenemen. In hoeverre zich dat verhoudt m.b.t. het zorgstelsel weet ik niet. Maar het zou me niet verbazen als er enige correlatie is.quote:
Het is natuurlijk een rijker en hogeropgeleid gebied maar dat was Catalonië ook en daar werd ik zo waardeloos geholpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten. Lijkt me niet dat er in COR wel experts op gebied van gezondheidszorg rondlopen, al beweren ze van wel. Dan kijk ik liever naar wereldwijde Healthcare Index oid. Het is wel zo dat er een flink verschil is tussen Noord en Zuid-Italie maar of dat zodanig is dat het noorden daar subliem is en het zuiden volstrekte bagger is durf ik niet te zeggen.
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat zoveel beter zijn dan Spanje ja? Daar eens een lekkere salmonellavergiftiging gehad, als ik wat ouder was geweest had ik hier niet meer gepost met hoe ze daar behandelden.
Jup, hebben jullie effe pech. Misschien overleef ik de coronacrisis niet, kun je JUICHENquote:
De gezondheidszorg in Nederland zit gewoon echt goed in elkaar, maar daar willen ze in dat topic niet aan want WE KOMEN MASSAAL BEDDEN TEKORT IEDEREEN GAAT DOOD 70 UURO EN JE STAAT GEWOON VOOR LULquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een rijker en hogeropgeleid gebied maar dat was Catalonië ook en daar werd ik zo waardeloos geholpen.
Wel 15 jaar terug.
zit je in een risicogroep?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, hebben jullie effe pech. Misschien overleef ik de coronacrisis niet, kun je JUICHEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |