Zonder publiek is voor mij zo hard geen optie. Al doe je een 'klein' publiek met alleen maar lokale fans. Je hebt echt iets in de zaal nodig, anders krijg je echt een schrijnende show die lijkt op de Deense finale van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doe ik!
Ze vroegen naar Jeangu al wat hij ervan vond om zonder publiek op te treden, maar hij zei heel netjes dat hij met publiek leuker vindt.
Daarentegen lijkt Jeangu wel aandachtig te luisterenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:36 schreef lashatumbai het volgende:
Kijkt iemand Op1? Wat zit Glennis er heerlijk ongeïnteresseerd bij
Dat geloof ik meteen!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daarentegen lijkt Jeangu wel aandachtig te luisteren
Yin & Jeanguquote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen!Yin & Yang Jeangu & Glennis
Die dacht, die Strani is vast goed voor mijn netwerk.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Haha, net op LinkedIn een contact request geaccepteerd door Douwe de Vries die ik maanden terug had verstuurd. Die dacht 'kom, ik ben gestopt met schaatsen, ik ga eens kijken wat er zoal op LinkedIn te doen is'
Ten eerste, I know, lekker op tijd, maar drukke dag achter de rug menseuhh!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ookIk heb echt weinig met de manier van daten van tegenwoordig; allemaal meerdere lijntjes uit, en veel en vaak en verschillende mensen, wel/niet exclusief, etc. Wat een gedoe.
![]()
Zelf kan ik als ik iemand leuk vind echt alleen maar denken aan die persoon en WIL ik niet eens nog met een ander daten om te kijken of dat misschien ook iets is. Daten met iemand terwijl je gevoelens hebt voor een ander (en dat is niet wederzijds) dat kan ik gewoon echt niet; dat vind ik lullig voor de persoon waar ik dan mee date.
Die gedachte van jou snap ik ook wel ja. Als er ooit jongens/mannen zijn geweest die oprecht interesse in me hadden, dan zijn die behoorlijk stil gebleven, want ik heb nooit iets gemerkt. En zelf initiatief nemen vind ik echt doodeng. Er zijn wel een paar mannen geweest in de voorbijgaande jaren die expliciet interesse hebben getoond, maar dan gaat het dus maar gewoon om 1 ding voor hen
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dacht, die Strani is vast goed voor mijn netwerk.
Dan is er hoop voor je, jongen!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Verder zag ik vandaag kritiek op mijn favoriete bedrijf Disney langskomen hier. Ik zal mijn mond maar wijselijk houden!
Al kan ik mij in sommige kritiek best wel aardig vinden
Thanks for the heads upquote:Op maandag 9 maart 2020 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:lashatumbai Jeangu nu!
Edit: vals alarm.
Zingt die als een vals alarm?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:lashatumbai Jeangu nu!
Edit: vals alarm.
Nu komt ie echt! Heeft nog niet gezongen.quote:
Een verzameling van gastjes waar nooit iets gebeurd in hun leven en helemaal opveren als er ergens dood en verderf in de wereld is... die zien het liefst ook duizenden doden hierquote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
Net even mij weer even vergaapt over de wondere wereld van het COVID19 forum heet. Toch altijd weer verbazingwekkend wat voor figuren er op FOK! rondlopen.
Dit is bijvoorbeeld weer zo'n pareltje: COR / Is de situatie in Nederland erger dan in Italië?
Ja. En vooral maar willen benadrukken hoe slecht we het in Nederland doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Een verzameling van gastjes waar nooit iets gebeurd in hun leven en helemaal opveren als er ergens dood en verderf in de wereld is... die zien het liefst ook duizenden doden hier
quote:Persoonlijk denk ik dat we in Nederland meer corona gevallen hebben dan in Italië, ik hoor heel graag de mening van anderen en hoop ook op de input van hen die dit alles al vanaf het begin intensief volgen.
Ja dat was echt mooiquote:Op maandag 9 maart 2020 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Nu een compilatie met reactie videos van Grow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |