abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191951257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
kyledcheney twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 17:11:54 BREAKING: The House has won the Appeals Court case seeking access to Mueller's grand jury information. A 2-1 decision, with RAO dissenting. https://t.co/MMzMRWkOt8 reageer retweet
kyledcheney twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 17:22:38 In the majority opinion, the courts describe affording reat deference to the House because of its "sole power" to conduct impeachment proceedings as it sees fit. https://t.co/pq4ecFtLDV reageer retweet
kyledcheney twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 17:29:56 In her dissent, RAO says the fact that the impeachment trial is over raises questions about the House's need for the grand jury info.

But the majority said the House has long maintained it could add new articles if the material provided new evidence. https://t.co/C81YsUHNQF reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kyledcheney twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 17:28:29 The majority opinion also says Mueller's report, on its face, made no conclusions about Trump's conduct "in part to avoid preempting the House's sole power of impeachment." https://t.co/SS1qXFbX2W reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:40:23 Pelosi: "This ruling is an unequivocal rejection of the President's insistence that he is above the law and his blanket refusal to cooperate with Congressional requests for info. It is also another rebuke of A.G. Barr's brazen efforts to prevent evidence ...from being uncovered." reageer retweet
Ze gaan natuurlijk wel weer in beroep :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191951458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:32 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik hoop het, als de Democraten zo snel mogelijk als 1 man achter hun kandidaat gaan staan is de kans tegen Trump groter.
Als die kandidaat Sanders is, is de kans tegen Trump inderdaad groter. Is het Biden, tja dan wordt het weer een moeilijk verhaal. Blijft ook een raar verhaal dat mensen als Harris eerst zeggen hem nog net geen racist te vinden en hem nu steunen. Van de andere kant dat is natuurlijk politiek op zijn best, gewoon je potentiele kiezers voorliegen.
pi_191951525
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij zei van wel maar wonderlijk genoeg staat er geen enkele rally gepland en dat is nog niet eerder voorgekomen.
Dit moet wel fake news zijn :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 11 maart 2020 @ 00:13:04 #79
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_191951673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als die kandidaat Sanders is, is de kans tegen Trump inderdaad groter. Is het Biden, tja dan wordt het weer een moeilijk verhaal. Blijft ook een raar verhaal dat mensen als Harris eerst zeggen hem nog net geen racist te vinden en hem nu steunen. Van de andere kant dat is natuurlijk politiek op zijn best, gewoon je potentiele kiezers voorliegen.
Zowel Biden als Sanders zie ik maar 1 term vol maken, daarna zijn ze gewoon echt te oud. Sanders lijkt het dit keer gewoon hard te verliezen.

IJdele hoop zeg ik dat als Biden Warren kiest als VP en Sanders daar meteen achter gaat staan omdat het een verandering in plannen brengt op het gebied van Medicare for all. Oftewel het plan van Warren overnemen. Dan kan het nog spannend worden.

Biden die kiest voor een andere kandidaat waarvan de progresives niet warm worden en het is gewoon weer vier jaar Trump. De reli fundies en racisten komen wel opdagen, bij de democraten is er wat meer nodig voor de opkomst.
pi_191951676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Harris heeft verschillende keren gezegd dat ze Biden geen racist vindt en haar aanval op hem mbt 'busing' vond ik persoonlijk belachelijk vergezocht. Komt bij dat het duidelijk een van te voren uitgedachte bewuste aanval was waarbij ze de t-shirtjes met de tekst 'that girl was me' al klaar had liggen. Daarmee had ze voor mij wel afgedaan als presidentskandidaat.

En nee het is onderhand wel duidelijk dat Sanders niet de massale aanhang weet te werven die nodig is om Trump te verslaan terwijl Biden als gematigde kandidaat nog enigszins een kans maakt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191951813
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit moet wel fake news zijn :{w
Ah er komt net een bericht door:

W7VOA twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:31:09 Re-election campaign for @realDonaldTrump has just announced a "Catholics for Trump" event on March 19th at a convention center in Milwaukee, #Wisconsin. reageer retweet
Niet echt een rally maar toch...
pi_191951867
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2020 00:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah er komt net een bericht door:

W7VOA twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:31:09 Re-election campaign for @:realDonaldTrump has just announced a "Catholics for Trump" event on March 19th at a convention center in Milwaukee, #Wisconsin. reageer retweet
Niet echt een rally maar toch...
_O-

Catholics for Trump. Dat klinkt als prostituees die maagdelijkheid promoten :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191951878
Pray the corona away.
pi_191951892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 00:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-

Catholics for Trump. Dat klinkt als prostituees die maagdelijkheid promoten :')
Valt wel mee toch? Katholieken hebben een naam hoog te houden als het om hypocrisie gaat, aflaten bestonden al in de zevende eeuw.
pi_191951922
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 00:13 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zowel Biden als Sanders zie ik maar 1 term vol maken, daarna zijn ze gewoon echt te oud. Sanders lijkt het dit keer gewoon hard te verliezen.

IJdele hoop zeg ik dat als Biden Warren kiest als VP en Sanders daar meteen achter gaat staan omdat het een verandering in plannen brengt op het gebied van Medicare for all. Oftewel het plan van Warren overnemen. Dan kan het nog spannend worden.

Biden die kiest voor een andere kandidaat waarvan de progresives niet warm worden en het is gewoon weer vier jaar Trump. De reli fundies en racisten komen wel opdagen, bij de democraten is er wat meer nodig voor de opkomst.
Ik hoop niet dat Sanders, Biden endorsed. Ik moet zeggen dat ik maar een nare smaak in mijn mond krijg van dat endorsen van je politieke tegenstanders. Ik bedoel voor inwisselbare/flexibele politici zonder belangrijke standpunten zoals Buttigieg vind ik het logisch dat je gewoon achter wat op dat moment opportuun is aanloopt. Maar van een Sanders hoop ik dat als hij het niet wordt hij zegt stem Biden maar geen endorsement geeft.
Waar het idee van Warren als VP vandaan komt? Lijkt me idioot als je dan een progressief wil neem dan Bernie. Die scoort tenminste redelijk wat stemmen, Warren kon haar thuisstaat niet eens winnen plus dat ze deze campagne vooral laat zien progessief te zijn wanneer het opportuun is en dan niet thuis geven wanneer het er toe doet.
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2020 00:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Harris heeft verschillende keren gezegd dat ze Biden geen racist vindt en haar aanval op hem mbt 'busing' vond ik persoonlijk belachelijk vergezocht. Komt bij dat het duidelijk een van te voren uitgedachte bewuste aanval was waarbij ze de t-shirtjes met de tekst 'that girl was me' al klaar had liggen. Daarmee had ze voor mij wel afgedaan als presidentskandidaat.

En nee het is onderhand wel duidelijk dat Sanders niet de massale aanhang weet te werven die nodig is om Trump te verslaan terwijl Biden als gematigde kandidaat nog enigszins een kans maakt.
We zullen zien, voorlopig zie ik inderdaad dat Biden de beste kansen lijkt te hebben als ongeveer elke relevante politicus hem endorsed. Waren deze mensen achter Sanders gaan staan denk ik dat hij een stuk verder voor zou staan dan Biden nu doet. Of Biden een goede kans maakt bij de verkiezingen zullen we nog moeten zien, eerst maar even afwachten of hij nog scherp uit de hoek weet te komen in deze campagne voor de champagne.
  woensdag 11 maart 2020 @ 01:00:28 #86
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_191951997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat Sanders, Biden endorsed. Ik moet zeggen dat ik maar een nare smaak in mijn mond krijg van dat endorsen van je politieke tegenstanders. Ik bedoel voor inwisselbare/flexibele politici zonder belangrijke standpunten zoals Buttigieg vind ik het logisch dat je gewoon achter wat op dat moment opportuun is aanloopt. Maar van een Sanders hoop ik dat als hij het niet wordt hij zegt stem Biden maar geen endorsement geeft.
Waar het idee van Warren als VP vandaan komt? Lijkt me idioot als je dan een progressief wil neem dan Bernie. Die scoort tenminste redelijk wat stemmen, Warren kon haar thuisstaat niet eens winnen plus dat ze deze campagne vooral laat zien progessief te zijn wanneer het opportuun is en dan niet thuis geven wanneer het er toe doet.
[..]

We zullen zien, voorlopig zie ik inderdaad dat Biden de beste kansen lijkt te hebben als ongeveer elke relevante politicus hem endorsed. Waren deze mensen achter Sanders gaan staan denk ik dat hij een stuk verder voor zou staan dan Biden nu doet. Of Biden een goede kans maakt bij de verkiezingen zullen we nog moeten zien, eerst maar even afwachten of hij nog scherp uit de hoek weet te komen in deze campagne voor de champagne.
Idee komt van mij, want Sanders gaat het niet halen. En waar Biden de standaard democraten wel wint, blijft de progressive wing waarschijnlijk thuis als hij het word. Dan moet je de partij bijelkaar brengen en dat doe je door Warren VP te maken. Hoewel Sanders base afgenomen is is het nog wel een belangrijke groep die nodig is. Met Warren als VP en een shit naar haar plan voor medicare for all kan je die groep achter je krijgen. Impliciet zeg je dan ook dat Warren de kandidaat over 4 jaar is, haar VP voor 8 jaar gaat daarna.

Sanders blijft natuurlijk in de race tot het eind, want je moet wel wat te stemmen hebben.

Al die andere kandidaten die Biden nu endorsen worden alleen maar gezien als mensen die een baantje proberen te scoren.

Politiek is een compromise maken, dit is de beste manier voor de democraten nu.
pi_191952025
Mississippi naar dik naar Biden zoals verwacht, en Missouri lijkt ook vrijwel zeker naar Biden te gaan volgens exit poll
pi_191952086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 01:00 schreef Tweek het volgende:

[..]

Idee komt van mij, want Sanders gaat het niet halen. En waar Biden de standaard democraten wel wint, blijft de progressive wing waarschijnlijk thuis als hij het word. Dan moet je de partij bijelkaar brengen en dat doe je door Warren VP te maken. Hoewel Sanders base afgenomen is is het nog wel een belangrijke groep die nodig is. Met Warren als VP en een shit naar haar plan voor medicare for all kan je die groep achter je krijgen. Impliciet zeg je dan ook dat Warren de kandidaat over 4 jaar is, haar VP voor 8 jaar gaat daarna.

Sanders blijft natuurlijk in de race tot het eind, want je moet wel wat te stemmen hebben.

Al die andere kandidaten die Biden nu endorsen worden alleen maar gezien als mensen die een baantje proberen te scoren.

Politiek is een compromise maken, dit is de beste manier voor de democraten nu.
Sanders gaat het inderdaad zeer waarschijnlijk niet halen. Maar als we het over base support hebben lijkt me dat hij daar zeker een voordeel heeft over Biden. Kijk maar terug naar de resultaten die Biden en Sanders scoorden in het volledig verzadigde veld aan kandidaten.

Warren als VP lijkt me meer tokenisme. Zoals wanneer je het slecht doet bij vrouwen of bijvoorbeeld zwarten dan maar een vrouw of zwarte in je kabinetje. Als je serieus de partij bij elkaar wil halen is het veel logischer om dan Sanders on board te halen dan Warren. Hij heeft een stuk meer support en zal dus ook overtuigender zijn tegenover progressieve stemmers dan Warren. Verder eens dat het beste is nu voor een soort tussenpaus te gaan.
pi_191952122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 01:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Sanders gaat het inderdaad zeer waarschijnlijk niet halen. Maar als we het over base support hebben lijkt me dat hij daar zeker een voordeel heeft over Biden. Kijk maar terug naar de resultaten die Biden en Sanders scoorden in het volledig verzadigde veld aan kandidaten.

Warren als VP lijkt me meer tokenisme. Zoals wanneer je het slecht doet bij vrouwen of bijvoorbeeld zwarten dan maar een vrouw of zwarte in je kabinetje. Als je serieus de partij bij elkaar wil halen is het veel logischer om dan Sanders on board te halen dan Warren. Hij heeft een stuk meer support en zal dus ook overtuigender zijn tegenover progressieve stemmers dan Warren. Verder eens dat het beste is nu voor een soort tussenpaus te gaan.
Welke base doel je dan eigenlijk op als de base niet de Democratische stemmer of de minderheden zijn?
pi_191952162
aseitzwald twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:19:03 Just in: There will be NO LIVE AUDIENCE and NO SPIN ROOM at the next Democratic debate on Sunday in Phoenix. https://t.co/tY5Fik2T63 reageer retweet
CNNPR twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:17:18 Statement on attendance/coverage of CNN’s March 15th Democratic Presidential debate in Phoenix, AZ: https://t.co/nRYzyfurOQ reageer retweet
pi_191952179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welke base doel je dan eigenlijk op als de base niet de Democratische stemmer of de minderheden zijn?
Als de base democratische stemmers zijn die nooit op een andere partij stemmen is de base van alle democratische kandidaten natuurlijk gelijk. In dat geval kun je dus niet spreken dat Sander's base support zou zijn afgenomen maar die van Biden niet. Dus ik nam aan dat we het hadden over supporters die een van de twee kandidaten onvoorwaardelijk steunt. Dus bijvoorbeeld mensen die voor Biden gingen vanaf het begin van deze voorverkiezing. Mensen die door een endorsement op Biden zijn uitgekomen kun je denk ik niet tot zijn base rekenen.
Hoe zie jij dat dan?
pi_191952288
SykesCharlie twitterde op woensdag 11-03-2020 om 01:43:26 It's over. Biden will win Michigan easily.

Already won Mississippi, Missouri....

Dem race is done. reageer retweet
SykesCharlie twitterde op woensdag 11-03-2020 om 01:55:38 By over-performing Clinton across the board, Biden's wins making a compelling case for his electability in Nov

Winning African-Americans, women, rural voters, suburbs, disaffected GOPers.... reageer retweet
pi_191952306
NBC called Michigan voor Biden

Sanders stem in 2016 was voornamelijk een anti-Hillary stem dus.Op eigen kracht stelt hij toch teleur en hij kan op de ene manier de jongeren minder motiveren

Weer hele hoge opkomst in de suburbs die voor Biden zijn. De Democratische partij is een partij voor de suburbs geworden

[ Bericht 24% gewijzigd door L3gend op 11-03-2020 02:17:02 ]
pi_191952583
Ik vroeg me eerder op de de dag al af waar deze tweets over gingen...

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:28:57 There is another Russia, Russia, Russia meeting today. It is headed up by corrupt politician Adam “Shifty” Schiff, so I wouldn’t expect too much! @DHS_Wolf reageer retweet
RepAdamSchiff twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 17:07:10 Mr. President, you are wrong. As usual.

Today’s briefing for all House Members focuses on the threat of foreign interference in our election.

The briefers are agency heads and senior officials. They are your own people.

We will insist on the truth, whether you like it or not. https://t.co/bl4HUlPprj reageer retweet
...maar nu is de boodschap duidelijk: De Russen hebben geen voorkeur voor een kandidaat in hun bemoeienis met de verkiezingen! Echt geloofwaardig uit de mond van Trump-trawanten! :')

rgoodlaw twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:55:58 Kash Patel, Nunes acolyte sent to help Grenell, "met with intelligence officials and imposed limits on what they could tell Congress about foreign influence operations

...Patel’s comments struck some intelligence officials as an inappropriate politicization of the briefing." https://t.co/MY7pzFeDTp reageer retweet
rgoodlaw twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:02:15 2. Here's the link.

The subheadline is framed as Democrats' raising concerns about politicization of the intel briefing given to Congress, but the NYT report itself clearly includes intelligence officials having those concerns as well.

https://t.co/Zf01tkXJzd reageer retweet
Intelligence Officials Temper Russia Warnings, Prompting Accusations of Political Influence

Democrats said that the administration was trying to minimize Russian interference, but intelligence officials insisted that their assessments were based on facts.
quote:
Intelligence officials told lawmakers behind closed doors on Tuesday that Russia was not directly supporting any candidates as it tried to interfere in the presidential race, an assertion that contradicted an earlier briefing and prompted accusations from Democrats that the Trump administration was politicizing intelligence.

"The I.C. has not concluded that the Kremlin is directly aiding any candidate's re-election or any other candidates' election," an unclassified summary given to lawmakers said, using shorthand for the intelligence community. "Nor have we concluded that the Russians will definitely choose to try to do so in 2020."

Speaker Nancy Pelosi challenged the officials during the first of two briefings on Tuesday, saying their assertions differed from a classified hearing last month where a top election security official discussed Russia's preference for President Trump's re-election, according to three people present for Tuesday's session. The previous briefing drew angry responses from House Republicans.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er sterk op dat er een 'samenvatting' van het rapport à la Barr is gefabriceerd nu Trump-maatje Grenell het daar voor het zeggen heeft terwijl intelligence officials een spreekverbod over bepaalde zaken is opgelegd.

Uit het artikel:
quote:
Before the day's briefings, Kashyap Patel, a former White House and congressional aide who moved to Mr. Grenell's office last month, met with intelligence officials and imposed limits on what they could tell Congress about foreign influence operations, according to two people familiar with the matter.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 11-03-2020 04:49:55 ]
pi_191952727
kylegriffin1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:37:07 News on @MSNBC: Bernie Sanders does not plan on speaking tonight. He will not deliver any remarks. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:55:19 Joe Biden: "I want to thank Bernie Sanders and his supporters for their tireless energy and their passion. We share a common goal. And together, we will defeat Donald Trump." reageer retweet
pi_191953219
Gemiste kansen in de eerste dagen door het wanbeleid van de Trump-administratie:

‘It’s Just Everywhere Already’: How Delays in Testing Set Back the U.S. Coronavirus Response

A series of missed chances by the federal government to ensure more widespread testing came during the early days of the outbreak, when containment would have been easier.

Enkele punten eruit in draadje:
ByMikeBaker twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:44:40 EXCLUSIVE:
For weeks, thousands of flu samples sat in Seattle as researchers sought to test and flag them for coronavirus. The C.D.C. wouldn’t allow it.

When testing did happen, it was too late. The virus was upon us.

https://t.co/mlEjBJl96Q with @sherifink reageer retweet
En vergeet niet dat de Trump-administatie bovendien al was gewaarschuwd door de veiligheidsdiensten dat het risico op een pandemie groot was. Dat hebben ze genegeerd en lopende programma's en experts werden wegbezuinigd.

brhodes twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:47:11 It has not gotten enough attention that Trump literally closed down the White House office created to deal with global pandemics two years ago for no good reason. reageer retweet
Trump is naast een gevaar voor de democratie en staatsveiligheid dus ook een gevaar voor de volksgezondheid }:|
tedlieu twitterde op woensdag 11-03-2020 om 04:24:10 Four days ago @realDonaldTrump said he "stopped" the #coronavirus & "closed it down." As of tonight, there are over 1,000 cases in America with at least 31 deaths. The virus has now spread to 37 states.

And we still lack sufficient testing.

#FactsMatter
https://t.co/HE1xjCRj66 reageer retweet

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 11-03-2020 06:26:56 ]
pi_191953409
Natuurlijk mogen mensen worden getest. Mark Meadows bijvoorbeeld. Had geen symptomen maar er was wel een test voor hem. Net zoals voor Matt Gaetz.

Trump allies got coronavirus tests despite lack of symptoms and shortage
pi_191953483
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2020 04:00 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:37:07 News on @:MSNBC: Bernie Sanders does not plan on speaking tonight. He will not deliver any remarks. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:55:19 Joe Biden: "I want to thank Bernie Sanders and his supporters for their tireless energy and their passion. We share a common goal. And together, we will defeat Donald Trump." reageer retweet
Met Biden aan het roer wordt het een simpele overwinning voor Trump
pi_191953550
Als ik Bidon was zou ik Michelle Obama vragen als running mate. Ontzettend populair bij vrouwen en hispanics. Kan bovendien erg goed speechen en komt goed over op tv.
pi_191953558
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Met Biden aan het roer wordt het een simpele overwinning voor Trump
behalve als er een enorme beurskrach komt die nu bezig is en de economie het af laat weten. Daar gaat hij last van krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')