Wie heeft het hier over uithuilen. Ik vraag om beleid hoe om te gaan met die halfzachtemaatregelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
zo kun je ondernemen, dat snap ik. Accepteer dan wel dat je bij tegenslag al snel op je gat ligt door je eigen financiële wanbeleid en ga niet meteen je handje ophouden. Uithuilen en overnieuw beginnen.
Kan ook door de test komen, want die is echt super sensitief. Mocht je een piepklein beetje virus nog in je hebben dan ga je dat sowieso aantonen met een PCR.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit zou een gevolg kunnen zijn van een tweede, gemuteerde variant
Het is de laatste dagen altijd na 14.00u geweestquote:Op maandag 9 maart 2020 13:10 schreef Discombobulate het volgende:
Om 14:00 weer een update trouwens? Of doen ze dat doordeweeks later?
Gister en zaterdag was het iets na 14:00 uur iig.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:12 schreef byah het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen altijd na 14.00u geweest
Vanuit de Italianen kan ik dat begrijpen. Beeldvorming en ook nog misschien wat oud zeer.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het zijn Italiaanse politici die dat zeggen. Misschien begrijpelijk, hoe beter Duitsland presteert, hoe slechter Italië het in vergelijking lijkt te doen...
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef _I het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over uithuilen. Ik vraag om beleid hoe om te gaan met die halfzachtemaatregelen.
Maar goed, einde discussie. Een eik beweegt nog gemakkelijker mee.
quote:320 via bestand rivm
wget https://www.volksgezondhe(...)k_corona09032020.csv
was vanaf 12:28 aanwezig
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:13:19Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten https://t.co/bmYLqT55hm reageer retweet
Philips is toch volledig voor medische apparatuur gegaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
En die paar honderd beademingsapparaten en andere hulpmiddelen die nodig zijn poepen wij er ook even zo uit. Net als de duizenden zorgmedewerkers die nodig zijn.
Is dit een wijziging?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:13:19Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten https://t.co/bmYLqT55hm reageer retweet
quote:
quote:Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten
Het RIVM heeft maandag een majeure beleidswijziging bekendgemaakt op haar website. Voortaan mogen coronapatiënten al na 24 uur zonder symptomen naar buiten. Voorheen moesten patiënten in strikte thuisisolatie blijven totdat ze tweemaal negatief getest waren, met minimaal 24 uur tussen beide tests.
De beleidswijziging is puur pragmatisch, zegt een woordvoerder van het RIVM. 'In overleg met de GGD'en hebben we besloten dat we de beperkte testcapaciteit beter kunnen gebruiken voor het opsporen van nieuwe patiënten. Het liefst zou je ook genezingen vaststellen door twee keer negatief te testen, maar we moeten keuzes maken. Bovendien is iemand die geen symptomen vertoont in principe niet besmettelijk; als je niet niest, en niet hoest, dan kun je het virus ook niet verspreiden.'
Voor gezinsleden van patiënten die zelf niet besmet zijn, geldt nog steeds dat zij twee weken het contact met anderen moeten beperken. Dat is de maximale incubatietijd van Covid-19; de ziekte kan zich dan alsnog manifesteren.
https://www.volkskrant.nl(...)aar-buiten~b63e83f8/
Krijgen wij dat net zo snel als de vorige 1000,- euro die wij van Rutte zouden ontvangen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iedereen krijgt 1000,- euro om handgel etc te kunnen kopen.
Oke dank. Dat had ik eerder anders begrepen. Uit praktische overweging is wel een matig argumentquote:
Ach ja, waarom ook het zekere voor het onzekere nemen.quote:
misschien iets waar je wel kijk op hebt en niet het laatste woord over wil hebbenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke.
Waar zullen we het nu dan over hebben
Preppers.nl is een website die prepspullen verkoopt. Ze hebben dus een belang bij wat ophef. Wil niet zeggen dat het allemaal verzonnen is, maar een korreltje zout bij die club is denk ik een gezonde houdingquote:
Niet vermoedelijk. Aangetoond. Zie artikel in de OP.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vermoedelijk inderdaad
Nou, wat mij fascineert is dat iedereen het over massahysterie heeft.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke.
Waar zullen we het nu dan over hebben
Tja...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vanuit de Italianen kan ik dat begrijpen. Beeldvorming en ook nog misschien wat oud zeer.
Het zijn echter niet alleen de Italiaanse politici die niet open staan voor een positieve uitleg
Het is wel een officiele website link. 320 cases zou betekenen een daling in casesquote:Op maandag 9 maart 2020 13:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Preppers.nl is een website die prepspullen verkoopt. Ze hebben dus een belang bij wat ophef. Wil niet zeggen dat het allemaal verzonnen is, maar een korreltje zout bij die club is denk ik een gezonde houding
je moet niet alles geloven dat je online leestquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is wel een officiele website link. 320 cases zou betekenen een daling in cases
quote:
Die onderzoekers geven zelf aan dat het een eerste, voorzichtige conclusie is die nader onderzoek verdient. Daarnaast zijn het Chinese onderzoekers. Ik krijg hier voortdurend te horen dat we Chinezen op zijn minst moeten wantrouwenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet vermoedelijk. Aangetoond. Zie artikel in de OP.
Het zou een iets minder harde stijging betekenenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is wel een officiele website link. 320 cases zou betekenen een daling in cases
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:03 schreef VacaLoca het volgende:
Het Quarantaine Lied:
En ik loop hier alleen door een te stille stad, ik heb eigenlijk nooit last van corona gehad.
Maar de mensen ze stressen, de wereld gaat dicht. En dan denk ik aan Brabant want daar is 't verplicht.
Dus ook geen link van een officiele website van de volksgezondheid.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven dat je online leest
Mja, we weten dat het virus niet te stoppen is en de middelen en mankracht beperkt zijn, dan kan je best focussen op de grootste risico's. Al zouden ze natuurlijk een langere periode dan 24 uur kunnen opleggen...quote:
Een daling past niet bij mijn verhaal inderdaad. Ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou nee, want als je al weet dat het niet tegen te houden is en hoopt dat er mildere mutaties ontstaan en niet uitgaat van herbesmettingen, dan heb je het liefst dat iedereen de vorm krijgt waarbij je twee keer hoest en 24 uur thuiszit. Dus stuur je die mensen de straat op.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Dat ze niet willen testen of iemand beter is en die testen beter kunnen gebruiken om een nieuw geval op te sporen snap ik en sta ik achter ....... maar tegen mensen zeggen dat ze naar buiten mogen als ze geen klachten hebbe is echt een dikke fuck up weer.
Gaan alsnog meer mensen besmetten ....
Iraanse burgers: "Joepie vakantie! Lekker met z'n allen naar het strand."quote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
nos
Iraniërs moeten binnen blijven om verspreiding te voorkomen
De Iraanse overheid roept inwoners op om zo veel mogelijk thuis te blijven om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Ook zijn scholen dicht en tussen steden zijn checkpoints opgezet.
Verder laat Iran nog eens 70.000 gevangenen vrij om verdere verspreiding te voorkomen. "Ik hoor uit Teheran dat het geen politieke gevangenen zijn. Het is niet duidelijk of en wanneer ze weer terug moeten naar de gevangenis", zegt correspondent Daisy Mohr. Eerder liet de overheid al 50.000 gevangenen vrij.
Vanochtend meldde de Iraanse autoriteiten dat het aantal overleden corona-patiënten met 43 is gestegen naar 237. "Maar gevreesd wordt dat de echte aantallen nog veel hoger liggen", aldus Mohr.
Preppers is best goed heb ik gemerkt. Ze noteren alleen cases die officieel gemeld zijn door gemeentes en RIVM. Meestal is de dagelijkse update van het RIVM zelfs hoger omdat niet alles in het nieuws komt.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven dat je online leest
Er zitten daar wel veel mensen in de gevangenisquote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
nos
Iraniërs moeten binnen blijven om verspreiding te voorkomen
De Iraanse overheid roept inwoners op om zo veel mogelijk thuis te blijven om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Ook zijn scholen dicht en tussen steden zijn checkpoints opgezet.
Verder laat Iran nog eens 70.000 gevangenen vrij om verdere verspreiding te voorkomen. "Ik hoor uit Teheran dat het geen politieke gevangenen zijn. Het is niet duidelijk of en wanneer ze weer terug moeten naar de gevangenis", zegt correspondent Daisy Mohr. Eerder liet de overheid al 50.000 gevangenen vrij.
Vanochtend meldde de Iraanse autoriteiten dat het aantal overleden corona-patiënten met 43 is gestegen naar 237. "Maar gevreesd wordt dat de echte aantallen nog veel hoger liggen", aldus Mohr.
Neejoh, dan zijn ze niet meer besmettelijk....quote:Op maandag 9 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Dat ze niet willen testen of iemand beter is en die testen beter kunnen gebruiken om een nieuw geval op te sporen snap ik en sta ik achter ....... maar tegen mensen zeggen dat ze naar buiten mogen als ze geen klachten hebben is echt een dikke fuck up weer.
Gaan alsnog meer mensen besmetten ....
quote:Bovendien is iemand die geen symptomen vertoont in principe niet besmettelijk; als je niet niest, en niet hoest, dan kun je het virus ook niet verspreiden.'
wat??? zijn die gek geworden, wat een lijers!!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat verwacht ik ook ja, de scherpe randjes zijn er inmiddels weer vanaf. Hopelijk kan iedereen nu weer normaal gaan doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal dan komen door het testen van personeel van het Elisabeth TweeSteden Ziekenhuisquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Excel bestandje zegt 27 cases in Tilburg. Dat is by far de nr1. Brabant op slot
Als dat zo is dan heb ik daar overheen gelezen inderdaad. Goede gezondheidszorg en voldoende materieel is een positievere uitleg.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, jij leest alleen maar de moord en brand uitleggen of maakt van gemiddelde uitleggen een moord en brand uitleg.
Ik zeg bijvoorbeeld dat het kan komen door goede gezondheidszorg en het hoge aantal bedden die er zijn. Daar lees je overheen, pakt één of twee posts er uit, dikt het nog een beetje aan en gooit dan met termen zoals moord en brand.
19 in Breda, 27 in Tilburg. Hierin zou het ziekenhuispersoneel hopelijk al in meegenomen zijn. Wacht tot nog even confirmatie af of deze cijfers kloppen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Gisteren net Willem II - Feyenoord gespeeld 😒😂quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Hoe verklaart dit dan een vermoedelijke herbesmetting? Je zou dan toch altijd positief testen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan ook door de test komen, want die is echt super sensitief. Mocht je een piepklein beetje virus nog in je hebben dan ga je dat sowieso aantonen met een PCR.
Net als die "herstelde" Chinees die te vroeg ontslagen was en dood neerviel op straat.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat??? zijn die gek geworden, wat een lijers!!
daarom gewoon vaker je handen wassenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Neejoh, dan zijn ze niet meer besmettelijk....
[..]
De economie gaat hoe dan ook schade oplopen. Die extreme maatregelen in Italië doen misschien nog wel meer pijn dan als je vooraf al hard had ingegrepen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Ik vind dat ze (overheid/rivm) het wel goed doen nu. Het zal op korte termijn qua slachtoffers extremer worden dan Italië, maar dat is niet meer te stoppen. Met geen maatregel. Dus dan liever de economie beschermen, dat voorkomt in ieder geval op de lange termijn onnodig extra slachtoffers.
In excel bestandje zie je het per gemeente in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef Greys het volgende:
Is er nou een site waar je kunt zoeken op plaats? Want de regioGGD hier roept alleen in welke gemeente, maar dan weet ik nog niet of het in m'n eigen dorp of twee dorpen verderop is bv.
Het gaat al niet meer om stoppen, het is niet meer te stoppen. Het gaat om vertragen. Zodat iedere patiënt hopelijk nog gedegen zorg kan krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Ik vind dat ze (overheid/rivm) het wel goed doen nu. Het zal op korte termijn qua slachtoffers extremer worden dan Italië, maar dat is niet meer te stoppen. Met geen maatregel. Dus dan liever de economie beschermen, dat voorkomt in ieder geval op de lange termijn onnodig extra slachtoffers.
Laat ons hopen van niet. Want dan gaat de fatality rate snel de hoogte in (door gebrek aan ICU plaatsen)...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Vertragen lijkt mij ook geen beleid op dit moment? Iedereen mag na 24 uurtjes geen kuchje lekker de straat op. Dan ben je niet aan het vertragen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het gaat al niet meer om stoppen, het is niet meer te stoppen. Het gaat om vertragen. Zodat iedere patiënt hopelijk nog gedegen zorg kan krijgen.
Deze tweet is ineens verwijderd?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
ze krijgen alleen veel betaald, daar, die RIVM gastenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef merdobach het volgende:
Er zijn ook gewoon te 'hoge' verwachtingen van de instanties in NL, het niveau is erg laag, daar is niks aan te doen. Die gaan dit soort dingen niet kunnen voorkomen, daarvoor zal je zelf je best moeten doen.
Hopen van niet is vanzelfsprekend.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Laat ons hopen van niet. Want dan gaat de fatality rate snel de hoogte in (door gebrek aan ICU plaatsen)...
Ja, mep mij maar lek. Ik snap het beleid ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef merdobach het volgende:
[..]
Vertragen lijkt mij ook geen beleid op dit moment? Iedereen mag na 24 uurtjes geen kuchje lekker de straat op. Dan ben je niet aan het vertragen.
ik weiger feesbook te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Baas Dijkhoff met een nuchter advies:
https://www.facebook.com/klaasdijkhoff/videos/601145107103072/
Ja, maar ook dat zijn we toch gewend in NL. Dat onkunde wordt beloond...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze krijgen alleen veel betaald, daar, die RIVM gasten
Misschien wel als je de gedachte loslaat dat het nog te beheersen is, bekijk het eens met die bril. Dan is het beleid logischer namelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, mep mij maar lek. Ik snap het beleid ook niet.
Ze weten het zelf ook niet meer, geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat??? zijn die gek geworden, wat een lijers!!
Het is ook niet tegen te houden, maar dan nog zijn er maatregelen nodig om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en wij een situatie zoals in Italië krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef merdobach het volgende:
[..]
Misschien wel als je de gedachte loslaat dat het nog te beheersen is, bekijk het eens met die bril. Dan is het beleid logischer namelijk.
Interessant.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef _I het volgende:
[..]
Nou, wat mij fascineert is dat iedereen het over massahysterie heeft.
Ik zie duidelijk wel "doomsday koppen" in de kranten staan, maar massahysterie is nog ver te bekennen. Voor mij lijkt het eerder cognitieve dissonantie.
Jij, als nuchtere in dit geheel, hoe kan het dat mensen denken dat hier niets aan de hand is, als wij de exacte grafieken laten zien als Italië, maar geen actie nemen op het moment dat zij het deden, of zelfs gebruik maken van de voorsprong die we nu kunnen hebben. Hoe kunnen mensen dan denken dat het hier vanzelf weggaat?
Op de site van de Volkskrant nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan werkvolk daar geen gebrek met al die jonge apothekers uit Aleppo die daar altijd binnen wandelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
Maar kunnen NL en Duitsland straks de Grieken en Italianen redden?
Nee, dan is het niet logischer, want ik ging al van die gedachte uit. Vertragen doen ze ook niet en ons zorgsysteem kan het niet aan. Bovendien zijn 2e besmettingen mogelijk, dus het is ook niet "als iedereen het maar gehad heeft, zijn we klaar".quote:Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef merdobach het volgende:
[..]
Misschien wel als je de gedachte loslaat dat het nog te beheersen is, bekijk het eens met die bril. Dan is het beleid logischer namelijk.
Daarom lockdown Brabantquote:Op maandag 9 maart 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook niet tegen te houden, maar dan nog zijn er maatregelen nodig om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en wij een situatie zoals in Italië krijgen.
Ja en ik vind dat ze dat best aardig doen. Er heerst volgens mij niet het beeld dat je bij lichte klachten meteen het ziekenhuis moet belasten, tegenovergestelde. De echt erge gevallen komen toch wel in het ziekenhuis terecht, de rest zo lang mogelijk er buiten houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook niet tegen te houden, maar dan nog zijn er maatregelen nodig om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en wij een situatie zoals in Italië krijgen.
Dat zijn toch geen maatregelen? Ik heb het over maatregelen om besmettingen zoveel mogelijk te vertragen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:35 schreef merdobach het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat ze dat best aardig doen. Er heerst volgens mij niet het beeld dat je bij lichte klachten meteen het ziekenhuis moet belasten, tegenovergestelde. De echt erge gevallen komen toch wel in het ziekenhuis terecht, de rest zo lang mogelijk er buiten houden.
Dat kan denk ik niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb het over maatregelen om besmettingen zoveel mogelijk te vertragen.
Ze doen nog steeds zo min mogelijk testen en proberen de deksel steeds verder op de pot te duwen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef KingRadler het volgende:
RIVM had gewoon besmettingen in doofpot moeten stoppen dan was er ook minder paniek
Doe eens normaalquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Brabant moet in lockdown. Daar zit bijna meer dan de helft in totaal
twitter:SaludPublicaEs twitterde op maandag 09-03-2020 om 12:36:27Casos de #Coronavirus en España, actualizados a las 12h de hoy, 9 de marzo:Andalucía 54Aragón 13Asturias 7Baleares 11Canarias 22Cantabria 12CLM 26CyL 23Cataluña 75C.Valenciana 37Extremadura 7Galicia 6Madrid 469Murcia 4Navarra 3País Vasco 149La Rioja 81TOTAL 999 https://t.co/cN7pA55MwL reageer retweet
Tuurlijk wel, voorkomen kan niet meer, vertragen zeker wel, maar dan moet je het wel durven.Of je vertraagt het of je accepteert het aantal doden door faal beleid. Nederland kiest tot nu toe duidelijk voor het tweede.quote:
Doe eens lief tegen mijquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Brabant moet in lockdown. Daar zit bijna meer dan de helft in totaal
Er worden relatief veel testen gedaan in Nederland meer dan 6000 al.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze doen nog steeds zo min mogelijk testen en proberen de deksel steeds verder op de pot te duwen.
Maar er is tegenwerking door toch wel veel besmettingen.
Als je het artikel leest gaat het erom dat iemand die negatief getest is en 24 uur geen symptomen heeft, weer naar buiten mag.quote:
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja...
Ik wil de Duitse cijfers best geloven, Deutsche Gründlichkeit is niet voor niets een begrip geworden. En ik zou verwachten dat Duitse dokters en ziekenhuispersoneel naar de pers zouden stappen als ze dachten dat sterfgevallen door het virus niet geregistreerd werden...
EZT schijnt veel besmettingen te hebben n.a.v. steekproef door RIVM.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel had tilburg er gister, 27 is echt veel voor 1 plaats
Waarom een lockdown, laten we Brabant en Limburg gewoon aan Belgie schenken.quote:
Het kan ook nog zo zijn dat het mee gast vallen met het aantal dodenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, voorkomen kan niet meer, vertragen zeker wel, maar dan moet je het wel durven.Of je vertraagt het of je accepteert het aantal doden door faal beleid. Nederland kiest tot nu toe duidelijk voor het tweede.
Economie boven alles lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |