quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Excel bestandje zegt 27 cases in Tilburg. Dat is by far de nr1. Brabant op slot
Gisteren net Willem II - Feyenoord gespeeld 😒😂quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Excel bestandje zegt 27 cases in Tilburg. Dat is by far de nr1. Brabant op slot
Hoe verklaart dit dan een vermoedelijke herbesmetting? Je zou dan toch altijd positief testen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan ook door de test komen, want die is echt super sensitief. Mocht je een piepklein beetje virus nog in je hebben dan ga je dat sowieso aantonen met een PCR.
Net als die "herstelde" Chinees die te vroeg ontslagen was en dood neerviel op straat.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat??? zijn die gek geworden, wat een lijers!!
daarom gewoon vaker je handen wassenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Neejoh, dan zijn ze niet meer besmettelijk....
[..]
De economie gaat hoe dan ook schade oplopen. Die extreme maatregelen in Italië doen misschien nog wel meer pijn dan als je vooraf al hard had ingegrepen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Ik vind dat ze (overheid/rivm) het wel goed doen nu. Het zal op korte termijn qua slachtoffers extremer worden dan Italië, maar dat is niet meer te stoppen. Met geen maatregel. Dus dan liever de economie beschermen, dat voorkomt in ieder geval op de lange termijn onnodig extra slachtoffers.
In excel bestandje zie je het per gemeente in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef Greys het volgende:
Is er nou een site waar je kunt zoeken op plaats? Want de regioGGD hier roept alleen in welke gemeente, maar dan weet ik nog niet of het in m'n eigen dorp of twee dorpen verderop is bv.
Het gaat al niet meer om stoppen, het is niet meer te stoppen. Het gaat om vertragen. Zodat iedere patiënt hopelijk nog gedegen zorg kan krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Ik vind dat ze (overheid/rivm) het wel goed doen nu. Het zal op korte termijn qua slachtoffers extremer worden dan Italië, maar dat is niet meer te stoppen. Met geen maatregel. Dus dan liever de economie beschermen, dat voorkomt in ieder geval op de lange termijn onnodig extra slachtoffers.
Laat ons hopen van niet. Want dan gaat de fatality rate snel de hoogte in (door gebrek aan ICU plaatsen)...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef merdobach het volgende:
Vertragen lijkt mij ook geen beleid op dit moment? Iedereen mag na 24 uurtjes geen kuchje lekker de straat op. Dan ben je niet aan het vertragen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het gaat al niet meer om stoppen, het is niet meer te stoppen. Het gaat om vertragen. Zodat iedere patiënt hopelijk nog gedegen zorg kan krijgen.
Deze tweet is ineens verwijderd?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:13:19Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten https://t.co/bmYLqT55hm reageer retweet
ze krijgen alleen veel betaald, daar, die RIVM gastenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef merdobach het volgende:
Er zijn ook gewoon te 'hoge' verwachtingen van de instanties in NL, het niveau is erg laag, daar is niks aan te doen. Die gaan dit soort dingen niet kunnen voorkomen, daarvoor zal je zelf je best moeten doen.
Hopen van niet is vanzelfsprekend.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Laat ons hopen van niet. Want dan gaat de fatality rate snel de hoogte in (door gebrek aan ICU plaatsen)...
Ja, mep mij maar lek. Ik snap het beleid ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef merdobach het volgende:
[..]
Vertragen lijkt mij ook geen beleid op dit moment? Iedereen mag na 24 uurtjes geen kuchje lekker de straat op. Dan ben je niet aan het vertragen.
ik weiger feesbook te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Baas Dijkhoff met een nuchter advies:
https://www.facebook.com/klaasdijkhoff/videos/601145107103072/
Ja, maar ook dat zijn we toch gewend in NL. Dat onkunde wordt beloond...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze krijgen alleen veel betaald, daar, die RIVM gasten
Misschien wel als je de gedachte loslaat dat het nog te beheersen is, bekijk het eens met die bril. Dan is het beleid logischer namelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, mep mij maar lek. Ik snap het beleid ook niet.
Ze weten het zelf ook niet meer, geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat??? zijn die gek geworden, wat een lijers!!
Het is ook niet tegen te houden, maar dan nog zijn er maatregelen nodig om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en wij een situatie zoals in Italië krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef merdobach het volgende:
[..]
Misschien wel als je de gedachte loslaat dat het nog te beheersen is, bekijk het eens met die bril. Dan is het beleid logischer namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |