Wie heeft het hier over uithuilen. Ik vraag om beleid hoe om te gaan met die halfzachtemaatregelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
zo kun je ondernemen, dat snap ik. Accepteer dan wel dat je bij tegenslag al snel op je gat ligt door je eigen financiële wanbeleid en ga niet meteen je handje ophouden. Uithuilen en overnieuw beginnen.
Kan ook door de test komen, want die is echt super sensitief. Mocht je een piepklein beetje virus nog in je hebben dan ga je dat sowieso aantonen met een PCR.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit zou een gevolg kunnen zijn van een tweede, gemuteerde variant
Het is de laatste dagen altijd na 14.00u geweestquote:Op maandag 9 maart 2020 13:10 schreef Discombobulate het volgende:
Om 14:00 weer een update trouwens? Of doen ze dat doordeweeks later?
Gister en zaterdag was het iets na 14:00 uur iig.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:12 schreef byah het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen altijd na 14.00u geweest
Vanuit de Italianen kan ik dat begrijpen. Beeldvorming en ook nog misschien wat oud zeer.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het zijn Italiaanse politici die dat zeggen. Misschien begrijpelijk, hoe beter Duitsland presteert, hoe slechter Italië het in vergelijking lijkt te doen...
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef _I het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over uithuilen. Ik vraag om beleid hoe om te gaan met die halfzachtemaatregelen.
Maar goed, einde discussie. Een eik beweegt nog gemakkelijker mee.
quote:320 via bestand rivm
wget https://www.volksgezondhe(...)k_corona09032020.csv
was vanaf 12:28 aanwezig
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:13:19Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten https://t.co/bmYLqT55hm reageer retweet
Philips is toch volledig voor medische apparatuur gegaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
En die paar honderd beademingsapparaten en andere hulpmiddelen die nodig zijn poepen wij er ook even zo uit. Net als de duizenden zorgmedewerkers die nodig zijn.
Is dit een wijziging?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:13:19Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten https://t.co/bmYLqT55hm reageer retweet
quote:
quote:Wijziging RIVM-beleid: coronapatiënt mag na 24 uur zonder symptomen weer naar buiten
Het RIVM heeft maandag een majeure beleidswijziging bekendgemaakt op haar website. Voortaan mogen coronapatiënten al na 24 uur zonder symptomen naar buiten. Voorheen moesten patiënten in strikte thuisisolatie blijven totdat ze tweemaal negatief getest waren, met minimaal 24 uur tussen beide tests.
De beleidswijziging is puur pragmatisch, zegt een woordvoerder van het RIVM. 'In overleg met de GGD'en hebben we besloten dat we de beperkte testcapaciteit beter kunnen gebruiken voor het opsporen van nieuwe patiënten. Het liefst zou je ook genezingen vaststellen door twee keer negatief te testen, maar we moeten keuzes maken. Bovendien is iemand die geen symptomen vertoont in principe niet besmettelijk; als je niet niest, en niet hoest, dan kun je het virus ook niet verspreiden.'
Voor gezinsleden van patiënten die zelf niet besmet zijn, geldt nog steeds dat zij twee weken het contact met anderen moeten beperken. Dat is de maximale incubatietijd van Covid-19; de ziekte kan zich dan alsnog manifesteren.
https://www.volkskrant.nl(...)aar-buiten~b63e83f8/
Krijgen wij dat net zo snel als de vorige 1000,- euro die wij van Rutte zouden ontvangen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iedereen krijgt 1000,- euro om handgel etc te kunnen kopen.
Oke dank. Dat had ik eerder anders begrepen. Uit praktische overweging is wel een matig argumentquote:
Ach ja, waarom ook het zekere voor het onzekere nemen.quote:
misschien iets waar je wel kijk op hebt en niet het laatste woord over wil hebbenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke.
Waar zullen we het nu dan over hebben
Preppers.nl is een website die prepspullen verkoopt. Ze hebben dus een belang bij wat ophef. Wil niet zeggen dat het allemaal verzonnen is, maar een korreltje zout bij die club is denk ik een gezonde houdingquote:
Niet vermoedelijk. Aangetoond. Zie artikel in de OP.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vermoedelijk inderdaad
Nou, wat mij fascineert is dat iedereen het over massahysterie heeft.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke.
Waar zullen we het nu dan over hebben
Tja...quote:Op maandag 9 maart 2020 13:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vanuit de Italianen kan ik dat begrijpen. Beeldvorming en ook nog misschien wat oud zeer.
Het zijn echter niet alleen de Italiaanse politici die niet open staan voor een positieve uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |