quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS en
blijf van jip afquote:
Neuh!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog bozig moet zijn of niet
Zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]Echt ja? Is dat vanwege de mondkapjesUI?
Ik luister wel naar Mo hoor!
hoer bohhhquote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoer ik er dan uitzie in je droom
O echt, ja dan snap ik je,quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan maak ik een leuk welkomstberichtje voor dr en dan zegt ze niet eens hooi terug
Echt he!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ja dan snap ik je,
Ik ga der ook bolken
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan maak ik een leuk welkomstberichtje voor dr en dan zegt ze niet eens hooi terug
Terechtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je gooienquote:
Spijkerbroek, donkergroene trui, middenblond haar met een beetje slag erin, beetje uiterlijk van een Fransman met een vriendelijk gezicht (maar dan wat groter van postuur)quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoer ik er dan uitzie in je droom
Je kan beter met hem in de hooiberg gaan liggen dan hooi naar zijn kop gooienquote:
Hooi is heel functioneel!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter met hem in de hooiberg gaan liggen dan hooi naar zijn kop gooien
Kom maar hoor skeet, laat die boze oude vrouw maarquote:
Alsof ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 9 maart 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, donkergroene trui, middenblond haar met een beetje slag erin, beetje uiterlijk van een Fransman met een vriendelijk gezicht (maar dan wat groter van postuur)
Is goed ik kom welquote:Op maandag 9 maart 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom maar hoor skeet, laat die boze oude vrouw maar
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom maar hoor skeet, laat die boze oude vrouw maar
Ze heeft er maar geluk mee dat jij zo vergevingsgezind bentquote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed ik kom wel
Maar Jippie doet weer lief
Ik ben de stokert der stokersquote:
Doe maar met Jip, die kwam met het ideequote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:57 schreef Jippie68 het volgende:
Sky zou een goede gynaecoloog zijn, stelt elke vrouw op haar gemak
volgens mij was jij dt zelfquote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter met hem in de hooiberg gaan liggen dan hooi naar zijn kop gooien
Ik gooide niet met een baal hooi hoor, dat was Jipquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, je bent de liefste der lieverds ❤️
Het idee om er in te duiken *zucht*quote:Op maandag 9 maart 2020 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gooide niet met een baal hooi hoor, dat was Jip
Ik ben niet van de plaatjes posten
O ja dat was mijn ideequote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het idee om er in te duiken *zucht*
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat was mijn idee
Ik zei inderdaad je kan er beter induiken dan naar zijn hoofd gooien
quote:
Dat heb ik altijd als ik alleen moet plassenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Het regent hier aan de voorkant en aan de achterkant is het droog
je kunt gewoon omdraaien onderquote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Het regent hier aan de voorkant en aan de achterkant is het droog
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik alleen moet plassen
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
je kunt gewoon omdraaien onderde douche
![]()
quote:
Ja ik ook !!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uiteraard!! Het is immers maandag!! En jij?
JA MAAR ER ZIJN ER SLECHTS 56 BIJ GEKOMEN!!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al ben ik wel een beetje bang dat we allemaal eraan gaan. Heb net even in COR zitten lezen
JAMAAR DAARVAN WETEN WE VAN 90 NIET WAAR DIE VANDAAN KOMENquote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA MAAR ER ZIJN ER SLECHTS 56 BIJ GEKOMEN!!!!
Daar wordt je niet vrolijk van. Maar het is wel goed dat mensen hun 'zorgen' daar kunnen ventileren.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al ben ik wel een beetje bang dat we allemaal eraan gaan. Heb net even in COR zitten lezen
Zeker. Al zijn het wel steeds dezelfde die elkaar lekker aansteken heb ik het ideequote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van. Maar het is wel goed dat mensen hun 'zorgen' daar kunnen ventileren.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)lhbti-personage.html
Hahahaha aansteken. Goeiequote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker. Al zijn het wel steeds dezelfde die elkaar lekker aansteken heb ik het idee
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
,,
Uit hun moeder.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
JAMAAR DAARVAN WETEN WE VAN 90 NIET WAAR DIE VANDAAN KOMEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |