Heb je een schilder nodigquote:
Kan best leuk zijn als je het resultaat ook echt zietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, mijn man heeft hier het schilderen ontdekt
o oke heb nog wel schilder werk voor hemquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, mijn man heeft hier het schilderen ontdekt
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS enquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS en
Ik nog nooit, wel over onderwerpen die ik op Fok tegenkom.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
ik heb gelukkig nog nooit over DTS gedroomd, wel over fokkers.
Ik alleen van en over FOK!sters.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
ik heb gelukkig nog nooit over DTS gedroomd, wel over fokkers.
Nu weet ik niet of ik nog bozig moet zijn of nietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was wel een leuke man in mijn dromen, beetje skysherrif achtig maar dan wat ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |