Hoi hoi, bij jullie nog een beetje mooi weer Engine?quote:
Nog steeds over eten bezig...wie had dat gedachtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
AH is ook aan de prijs met zijn vlees.. Maar als je weet dat je fricandeau nodig hebt kun je dat in de supermarkt toch ook van tevoren bestellen. Die zorgen dan dat zij het in huis hebben voor je.
Veel te warm vandaagquote:Op maandag 9 maart 2020 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, bij jullie nog een beetje mooi weer Engine?
Nee helaas, dat ging nietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
AH is ook aan de prijs met zijn vlees.. Maar als je weet dat je fricandeau nodig hebt kun je dat in de supermarkt toch ook van tevoren bestellen. Die zorgen dan dat zij het in huis hebben voor je.
en Deen zeker wel..quote:Op maandag 9 maart 2020 13:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij Lidl of Aldie hoef je dat niet te proberen maar Coop, Dekamarkt en AH doen dat wel volgens mij..
O stuur maar een graadje of 10 deze kant opquote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Veel te warm vandaagEerder stukje gelopen en kopje koffie gedronken maar inmiddels weer veilig bij de airco
Raar. Bij mij geen probleem bij Coop. Als ik biefstukken van minimaal 2 ons of rollades met bepaalde afmeting bestel kan ik het de volgende dag afhalenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, dat ging niet
Ik wilde met mijn verjaardag BBQ maar kon geen fricandeau bestellen.
Regen voorspeld vandaag maar ik geloof er niks vanquote:Op maandag 9 maart 2020 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O stuur maar een graadje of 10 deze kant op
Je mag wel wat hebben van hier hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Regen voorspeld vandaag maar ik geloof er niks vannog geen druppel gevallen afgelopen twee weken.
cooop zit niet echt hier in de buurtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Raar. Bij mij geen probleem bij Coop. Als ik biefstukken van minimaal 2 ons of rollades met bepaalde afmeting bestel kan ik het de volgende dag afhalen
Liefffquote:
27 graden aldus google....voelt warmer vandaag.quote:
Luchtvochtigeheid zal dan wel hoog zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
27 graden aldus google....voelt warmer vandaag.
Hey, ja best rustig vandaag eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 13:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi Noodgang, weer in wat rustiger vaarwater qua werk?
Dat klinkt wel aangenaam, maar net wat Dot zegt een hoge LV verpest allesquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
27 graden aldus google....voelt warmer vandaag.
Te rustig op je werk is niet zo fijn hequote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hey, ja best rustig vandaag eigenlijk![]()
Misschien wel iets te rustig zelfs
Oh jee, toch geen pandemie op het kantoor?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hey, ja best rustig vandaag eigenlijk![]()
Misschien wel iets te rustig zelfs
Lees net op een school dat er veel leraren thuis zittenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh jee, toch geen pandemie op het kantoor?
Nee, dan gaat de tijd zo langzaamquote:Op maandag 9 maart 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te rustig op je werk is niet zo fijn he
Ik hoop t nietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh jee, toch geen pandemie op het kantoor?
Schilder jij graag in huis?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de tijd zo langzaam
[..]
Ik hoop t niet
Heb je een schilder nodigquote:
Kan best leuk zijn als je het resultaat ook echt zietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, mijn man heeft hier het schilderen ontdekt
o oke heb nog wel schilder werk voor hemquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, mijn man heeft hier het schilderen ontdekt
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS enquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS en
Ik nog nooit, wel over onderwerpen die ik op Fok tegenkom.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
ik heb gelukkig nog nooit over DTS gedroomd, wel over fokkers.
Ik alleen van en over FOK!sters.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
ik heb gelukkig nog nooit over DTS gedroomd, wel over fokkers.
Nu weet ik niet of ik nog bozig moet zijn of nietquote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was wel een leuke man in mijn dromen, beetje skysherrif achtig maar dan wat ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |