quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik droomde vrijdag dat we een ander huis hadden gekocht waar flink geklust moest worden en daar was jij ineens de schilder en we noemden je Mo, voor mij een teken dat ik minder fanatiek moet DTS en
blijf van jip afquote:
Neuh!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog bozig moet zijn of niet
Zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]Echt ja? Is dat vanwege de mondkapjesUI?
Ik luister wel naar Mo hoor!
hoer bohhhquote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoer ik er dan uitzie in je droom
O echt, ja dan snap ik je,quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan maak ik een leuk welkomstberichtje voor dr en dan zegt ze niet eens hooi terug
Echt he!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ja dan snap ik je,
Ik ga der ook bolken
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan maak ik een leuk welkomstberichtje voor dr en dan zegt ze niet eens hooi terug
Terechtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je gooienquote:
Spijkerbroek, donkergroene trui, middenblond haar met een beetje slag erin, beetje uiterlijk van een Fransman met een vriendelijk gezicht (maar dan wat groter van postuur)quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoer ik er dan uitzie in je droom
Je kan beter met hem in de hooiberg gaan liggen dan hooi naar zijn kop gooienquote:
Hooi is heel functioneel!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter met hem in de hooiberg gaan liggen dan hooi naar zijn kop gooien
Kom maar hoor skeet, laat die boze oude vrouw maarquote:
Alsof ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 9 maart 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Spijkerbroek, donkergroene trui, middenblond haar met een beetje slag erin, beetje uiterlijk van een Fransman met een vriendelijk gezicht (maar dan wat groter van postuur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |