SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hier is het (nog?) zonnigquote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Ik wilde tuindingen doen maar... het regent. Alweer. Of nog steeds. Ik weet het niet meer.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen
Spierpijn in buik en benen (nou geen pijn maar voel het)
Zaterdag 2,5 uur met behoorlijk wat stukken tegenwind gefietst. Toen dacht ik shit, nu lekker
Herkenbaar, ik zit nu enorm op mijn handen. Vriendin plaatste gisteren een gemanipuleerde (blijkt) filmpje over een WHO bijeenkomst. Eén google opdracht verder en ze maken gehakt ervan, ook mensen die aanwezig waren. Maar nu zit ik ermee, wel of niet reageren. Zij is toch niet te overtuigen (heeft spijt als haren op haar hoofd dat ze haar gezonde zoon ooit heeft laten vaccineren), verder heeft niemand een reactie gegeven op dat filmpje. Dus ik denk dat ik het er maar bij laatquote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Nee ik herken dat wel. Zelfde als bedrijven teveel reclame sturen met schreeuwende folders ofzoquote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef fietsie het volgende:
Stel he, je zit te internetten, en er klapt een grote reclame van Tele2 over je scherm
Wat maakt dan dat je ooit nog overweegt iets van Tele2 te kopen? Of ben alleen ik zo gek dat ik dan denk: nou, daar doe ik geen zaken meer mee.
Of vergeten mensen zoiets acuut als ze een prijsvergelijker openen en zien dat ze 2 dubbeltjes besparen als ze toch naar Tele2 gaan?
quote:Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik werd wakker van een balkende ezel. Onze buren hebben sinds gisteren twee ezels en een pony
Eerst het 1 dan het 2equote:Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef sigme het volgende:
Hier waait het maar weer eens hard. We kijken het even aan; gaan we brandhout zagen of wandelen.
Neem je wel weer een abootje?quote:
Nee, de manier waarop (overigens vooral buiten deze SC) zich in mijn ogen misdragende gebruikers eindeloos worden getolereerd maakt dat dat gevoel aan het verdwijnen is.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Neem je wel weer een abootje?
Ik vind het wel lekker en heb ook het gevoel dat ik FOK! nog een beetje steun.
Oh daar kom ik nooit. En wat ik niet zie is er nietquote:Op maandag 9 maart 2020 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop (overigens vooral buiten deze SC) zich in mijn ogen misdragende gebruikers eindeloos worden getolereerd maakt dat dat gevoel aan het verdwijnen is.
Waarom? En wat zie je dan bij NL ezels?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
Ezels![]()
(Ik zou er later best wat willen opvangen. Maar niet actief hierheen halen, NL is dramatisch qua klimaat voor de gezondheid van die dieren.)
Veel te nat en te koud. Ze worden vaak als paarden/pony's gehouden, maar kunnen daar niet goed tegen. Het zijn van oorsprong echte woestijndieren. Heel veel ernstige hoefproblemen zie je bijvoorbeeld vaak. En luchtwegproblemen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom? En wat zie je dan bij NL ezels?
Ik las 'kerstboom' en zat me echt 3 minuten lang te verwonderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Er was zon! even.
Ik kocht en plantte een kersenboom en een rode bessen sstruik
Ik heb ook nog wel 50 m2 grindtegel.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:10 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan -enorm grote- hulstbomen en zin deze met wortel en al uit te komen graven?
Dat zijn de lentekriebelsquote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Er was zon! even.
Ik kocht en plantte een kersenboom en een rode bessen sstruik
Ah wist ik niet, tx.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Veel te nat en te koud. Ze worden vaak als paarden/pony's gehouden, maar kunnen daar niet goed tegen. Het zijn van oorsprong echte woestijndieren. Heel veel ernstige hoefproblemen zie je bijvoorbeeld vaak. En luchtwegproblemen.
Ik wist het niet, maar de Ezelopvang in Zeist vertelde het. Er staan daar veel te veel jonge dieren waarvan ze nu al weten dat binnen enkele jaren bijvoorbeeld de hoeven gewoon uit elkaar vallen en het over is. Heel sneu.
Zij herplaatsen overigens nog wel ezels (want je moet er soms toch ergens mee heen), dus als je zorgt voor een goede, droge en beschutte schuilstal en niet te drassige weilanden, kán het wel.
Bij jullie toch ook veelal een wat zand achtige ondergrond?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, tx.
In het dorp verderop staan al jaren 2 ezels met een goed beschut droog stuk, een schuilstal + een weilandje. Dat lijkt me dan prima voor ze
Goed zeg! Wat is de normale onderlaag van je balkon en laat je het nu zo? Aantal jaar geleden is hier door de wbv de balkons voorzien van een nieuwe laag. Die (laten we) schrobben eens per jaar in het voorjaar, verder is het prima spul.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook “last” van lentekriebels. Balkon is zo schoon als ik kan schoonmaken. Donderdag mag de hulp verder.
Weet niet of het overal zo is, maar het blijft natuurlijk duingebied, dus dat zal welquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef fietsie het volgende:
Bij jullie toch ook veelal een wat zand achtige ondergrond?
Ja dat klinkt wel goedquote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, tx.
In het dorp verderop staan al jaren 2 ezels met een goed beschut droog stuk, een schuilstal + een weilandje. Dat lijkt me dan prima voor ze
Ondergrond is beton. Maar er hebben ruim 10 jaar vlonders op geleden en de rommel is een beetje ingesleten. Hulp mag eerst met groene zeep en daarna met tegelreiniger aan de gang en de ramen en het houtwerk doen. En ipv gekleurd kunstgras wat ik eerst wilde ga ik waarschijnlijk een paar buitenkleden op maat knippen en aan elkaar maken met sterk tape. Heb al iets moois gezien bij Intratuinquote:Op maandag 9 maart 2020 13:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed zeg! Wat is de normale onderlaag van je balkon en laat je het nu zo? Aantal jaar geleden is hier door de wbv de balkons voorzien van een nieuwe laag. Die (laten we) schrobben eens per jaar in het voorjaar, verder is het prima spul.
Onze nieuwe hulp komt straks om 1400. Heel benieuwd, de kennismaking, haar voorvarendheid en de controle die ze uitvoerde op de schoonmaakspullen belooft veel goeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Mooi daarquote:Op maandag 9 maart 2020 14:15 schreef sigme het volgende:
Het werd een wandeling.
[ afbeelding ]
Best een lange wandeling: meer dan 3 uur.
Dus nu mogen we ontspannen.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel bremmig, maar een andere brem dan die in Frankrijk ( of Drente). Deze heeft gemene stiekels!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi daar
Is dat al brem die daar bloeit? Of wat zijn die gele bloemen?
racisme.quote:
Wauw, ze mag vast blijvenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Blues het volgende:
OMG, die poets![]()
Die doet in 2 uur het hele huis, incl dingen die wij nooit doen![]()
Wow zeg.. een soort witte tornado!
Poolse goer tornado.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Blues het volgende:
OMG, die poets![]()
Belangrijkste: komt zij terug?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Blues het volgende:
OMG, die poets![]()
We hopen van wel. Wij willen haar houden.quote:
Wat fijn dit.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
Ja ze stuurt een rekening en zei net dat ik moet appen als ik weer wil dat ze komt.
Heeft in d'r eigen tijd ook nog ff snel alles gedweiltOok dingen die ik of wilde vragen of niet van haar verwachtte heeft ze gedaan. Op een moordend tempo.
Kan ook dat ze zich wil bewijzen, maar we zijn zeer tevredenNog nooit meegemaakt dit
Zij is het poolse zusje van onze utregse hulp.🎉quote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
Ja ze stuurt een rekening en zei net dat ik moet appen als ik weer wil dat ze komt.
Heeft in d'r eigen tijd ook nog ff snel alles gedweiltOok dingen die ik of wilde vragen of niet van haar verwachtte heeft ze gedaan. Op een moordend tempo.
Kan ook dat ze zich wil bewijzen, maar we zijn zeer tevredenNog nooit meegemaakt dit
Lang gewachtquote:Op maandag 9 maart 2020 16:29 schreef Blues het volgende:
Nu lekker ontspannen en netflixen en vanaaf koffertje beetje pakken.. vakantiegevoel dit
Waarom doe je geen vier uur? Ik doe halve dag per twee weken. Dan hebben ze meer tijd om ook echt iets extra's re doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:24 schreef Blues het volgende:
Hoe fijn
Ze vond het wel een groot huis en had meer willen doen zei zeMaar in 2 uur vind ik dit al helemaal top.
Hier 3 uur elke 2 weken. Naast het normale is er dan tijd voor ramen en ander extra’s. Aanstaande donderdag balkon is een keer extra want da’s een behoorlijke klus en ik wil niet dat dat van het normale afgaatquote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom doe je geen vier uur? Ik doe halve dag per twee weken. Dan hebben ze meer tijd om ook echt iets extra's re doen.
Dat ben je pas als je haar kleinkinderen ontmoet 😉quote:Op maandag 9 maart 2020 17:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de bruiloft van een oudhuisgenootje. Ze had de kamer naast me in mijn voorvorige huis en we zijn vrienden gebleven. En nu gaat ze dus trouwen
Ik word oud
Een jaar of 20 nog danquote:Op maandag 9 maart 2020 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ben je pas als je haar kleinkinderen ontmoet 😉
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom doe je geen vier uur? Ik doe halve dag per twee weken. Dan hebben ze meer tijd om ook echt iets extra's re doen.
Eens in de maand is echt genoeg. Next time moet ze 2 balkons schrobben dus dan vertel ik duidelijk dat ze daarnaast echt alleen de badkamer hoeft te doen. Deze dame moet je dus afremmenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier 3 uur elke 2 weken. Naast het normale is er dan tijd voor ramen en ander extra’s. Aanstaande donderdag balkon is een keer extra want da’s een behoorlijke klus en ik wil niet dat dat van het normale afgaat
Geniet nou gewoon van je schone huis miss Bluesquote:Op maandag 9 maart 2020 17:33 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Eens in de maand is echt genoeg. Next time moet ze 2 balkons schrobben dus dan vertel ik duidelijk dat ze daarnaast echt alleen de badkamer hoeft te doen. Deze dame moet je dus afremmenHeb zelf tijd genoeg om dingen te doen, dat wil ik ook, het gaat ons om de zwaardere klussen ivm mijn lijf.
Dat doe ikquote:Op maandag 9 maart 2020 17:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Geniet nou gewoon van je schone huis miss Blues
Oow is dat over?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Check.. gezien jij denkt dat ik een hele harem heb...
Ik vermaak me prima.. zowel binnen als buiten de stekkerautoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:06 schreef fietsie het volgende:
Menage-a-many in de stekkerauto werd t nie?
Wat een poetsquote:Op maandag 9 maart 2020 17:33 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Eens in de maand is echt genoeg. Next time moet ze 2 balkons schrobben dus dan vertel ik duidelijk dat ze daarnaast echt alleen de badkamer hoeft te doen. Deze dame moet je dus afremmenHeb zelf tijd genoeg om dingen te doen, dat wil ik ook, het gaat ons om de zwaardere klussen ivm mijn lijf.
Hehe, klinkt als de onze. Is er ook altijd voor 8u en is nooit om 12u weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
Heeft in d'r eigen tijd ook nog ff snel alles gedweilt![]()
Ik zou het ook wel weten, boek, bank en kattenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een poets![]()
Dilemma hier. Met NMLK zou ik vanavond een vollemaan wandeling gaan maken. We waren met zes mensen.
Gisteren meldde de Brabantse organisator zich af omdat ze verkouden is.
Net kijk ik nog even: IEDEREEN heeft zich afgemeld.
Dus nu ben ik in mijn eentjeDe vraag is of ik zin heb om alleen te gaan rondsjouwen in het donker (met verhalenverteller en drankje, dat wel) met mogelijk regen. Of een avond thuis blijf, want ik ben er tegenwoordig al zoveel weg. Ik denk dat ik mijn antwoord al weet.
Tablet bank en katten gaat het hier ook wordenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten, boek, bank en katten
Die linkjes ook naar filmpjes met "zou kunnen, het is mogelijk, het kan dat".quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Ik zit net te kijken naar het aanvragen van een energielabel want dat schijnt verplicht te zijn als je je woning wilt verkopen. Wat een drama
Vijf pagina’s met voorbereidingen
https://www.rvo.nl/sites/(...)0woningeigenaren.pdf
Eh, is de boodschap hier dat je je huis wilt verkopen en wilt gaan samen wonen?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Ik zit net te kijken naar het aanvragen van een energielabel want dat schijnt verplicht te zijn als je je woning wilt verkopen. Wat een drama
Je kan het online doen voor uitlopende bedragen. Meestal krijg je de dag later een label opgestuurd. Dit kostte mij ongeveer 15 euro ofzo. Onzinnig gedoe.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
vertel?...quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Mijn man is er zeker vijf dagen mee zoet geweest. Had bedrijf uit Hengelo gekozen, voor een euro.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Nee. De boodschap is dat ik een schijthekel heb aan in mijn ogen onzinnige dingen die geld kosten maar niets bijdragen aan een eventuele hogere opbrengstquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, is de boodschap hier dat je je huis wilt verkopen en wilt gaan samen wonen?![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn man is er zeker vijf dagen mee zoet geweest. Had bedrijf uit Hengelo gekozen, voor een euro.
Ze bleven maar nieuwe foto's en ander bewijs vragen. "Er staan niet genoeg boorgaten op"
Het hielp ook niet dat op de factuur alleen de vloerisolatie stond (was me nooit opgevallen). De offerte was wel compleet en de prijs hetzelfde. Maar goed, we hebben 'm, van F naar B.
Hoe ver is het dan? Moet je dan ook ander werk zoeken?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. De boodschap is dat ik een schijthekel heb aan in mijn ogen onzinnige dingen die geld kosten maar niets bijdragen aan een eventuele hogere opbrengst
en verder begin ik het heen en weer rijden wel een tikkie zat te worden dus we kijken een beetje rond![]()
Bij mij was de moeilijkheid dat ik van F naar B ging. Woning van mijn man was zo gepiept. Hopelijk bij jou ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik woon in een flatgebouw met 192 anderen. Elk appartement moet blijkbaar dezelfde shit opleveren. En een brochure van een verkoopmakelaar schijnt genoeg te zijn :’)
Na 7 jaar al.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
g en ik zagen elkaar ook in het begin alleen in het weekend.. toen ook nog tussendoor, toen waren we het heen en weer gedoe zat en gingen we samenwonen.
Simpel hoor P
Wat een fijn berichtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
B&G; hoe vonden jullie Parasite?
Vandaag was weer spannend maar m'n vaders waarden zijn weer goed dus mag weer over 3 maanden komen. Kunnen we gerust eind deze maand naar Friesland
Spannend!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet morgen middag of wij juist meer gescheiden gaan leven
Fijn voor jouw vader.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
B&G; hoe vonden jullie Parasite?
Vandaag was weer spannend maar m'n vaders waarden zijn weer goed dus mag weer over 3 maanden komen. Kunnen we gerust eind deze maand naar Friesland
Spannend. Wanneer zou het ingaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Barreltje het volgende:
Daar moet ik dus morgen over onderhandelen..quote:
Spannond.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Barreltje het volgende:
Daar moet ik dus morgen over onderhandelen..![]()
En over hoe vaak ik terug ben in NL en wie dat gaat betalen..
Bij ons hebben dquote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij ons hebben de expats waarbij de familie niet meekomt recht op 2x home travel per jaar. En de familie ook 2x naar de expat. In de praktijk zijn er vaak vergaderingen gepland aan het eind van de week of begin van de week in het thuislandquote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh wat fijn!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
2 keer hometravelquote:Op maandag 9 maart 2020 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij ons hebben d
[..]
bij ons hebben de expats waarbij de familie niet meekomt recht op 2x home travel per jaar. En de familie ook 2x naar de expat. In de praktijk zijn er vaak vergaderingen gepland aan het eind van de week of begin van de week in het thuisland
Ruim van te voren inkopen doen ze ook regelmatig en is een stuk betaalbaarder.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
2 keer hometravelper jaar
Een retourtje is 200 EUR. Ik mag lijen dat dat wel minstens eens per maand kan..
Oeh! Ontwikkelingenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. De boodschap is dat ik een schijthekel heb aan in mijn ogen onzinnige dingen die geld kosten maar niets bijdragen aan een eventuele hogere opbrengst
en verder begin ik het heen en weer rijden wel een tikkie zat te worden dus we kijken een beetje rond![]()
Leuk!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou mensen, ik heb het ook voor elkaar hoorJe rolt vrijgezel deze chat in en somewhere along the line ben je ineens niet meer vrijgezel
En ik doe @:PdeHoog na. Een G hier
Spannend!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben best bereid zelf ook wat te betalen..quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ruim van te voren inkopen doen ze ook regelmatig en is een stuk betaalbaarder.
Man van mijn leidinggevende heeft een soort knippenkaart, weet niet of het klm of sas is.
Maar wat ze betalen is vastgelegd in expat regelingen, en daar wijkt men niet vaak vanaf. Bij ons in ieder geval niet. Wil je vaker naar huis, mag je dat zelf betalen.
T Is aanquote:Op maandag 9 maart 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou mensen, ik heb het ook voor elkaar hoorJe rolt vrijgezel deze chat in en somewhere along the line ben je ineens niet meer vrijgezel
Ja .. meer info graag!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank jequote:
Ja, alles!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het begon als een grapje...
Maar wat wil je weten?
Ja wat dan? G, ouder dan ik, woont niet direct in de buurt. Het is leukquote:
Ja wat dan? G, ouder dan ik, woont niet direct in de buurt. Het is leukquote:
Online uiteraardquote:Op maandag 9 maart 2020 21:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja .. meer info graag!
Waar heb je hem opgeduikeld? Hoe oud is ie en wat doet z'n vader?![]()
Wat voor grapje danquote:Op maandag 9 maart 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het begon als een grapje...
Maar wat wil je weten?
Wat een lijstquote:Op maandag 9 maart 2020 21:43 schreef Barreltje het volgende:
Meer duidelijkheid!
Hoe oud dan?
Waar ontmoet?
Wat doet ie verder?
Is ie langer dan jij?
Welke keur ogen?
Wat is an lievelings eten?
Hoe lang is het aan?
Heeft ie kinderen?
Wat vind ie van FOK! ?
Deze dame is voor ons gevonden via de site die Kaatje tiptequote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef Isabeau het volgende:
En blues, jullie nieuwe poetsHopelijk is ze altijd zo en was het niet gewoon alleen een goede indruk maken de eerste keer. Is zij nu ook via dat project van de gemeente of zelf gevonden?
Yay voor schattigquote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Baard:
Schattig: uiteraard(hij vermoird me nu
)
Grapje: strikt geheime info
Lichtblauwquote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Yay voor schattigik snap eigenlijk niet wat er mis zou zijn met mannen die schattig zijn. Mijn A en B zijn allebei intens schattig en ik ben bijzonder trots dat ik deze schattigheid aan de haak geslagen heb
![]()
A z'n haar is inmiddels van paars uitgebleekt naar lichtblauw![]()
She shoots, she scoresquote:Op maandag 9 maart 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is wel meer onderzoek nodig om een causaal verband te vinden.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, vrijgezellen aller windstreken: ga meeposten in de CUL SC dus
Ok, sorryquote:Op maandag 9 maart 2020 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er is wel meer onderzoek nodig om een causaal verband te vinden.
We hebben hier volgens mij ook nog wel een paar vrijgezellen die vrijgezel zijn gebleven ook.
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er is wel meer onderzoek nodig om een causaal verband te vinden.
We hebben hier volgens mij ook nog wel een paar vrijgezellen die vrijgezel zijn gebleven ook.
Awwquote:Op maandag 9 maart 2020 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lichtblauw![]()
Ik wil die mannen van jou wel eens meeten. Want jij bent zelf ook zo schattig en cute. En dan 3 ervan
Hoeft geen sorry hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, sorry
Maar ik herinner me dat ik een half jaar geleden zat te klagen dat "iedereen"die hier postte ineens aan de relatie raakte "behalve ik" (dat klopte toen al niet idd).
Vandaar de opmerking
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik zie mezelf dan weer totaal niet als schattig, met m'n maat 43 en met modderig worden en klauteren als hobby, en met mijn voorkeur voor jongensachtige kleding. -- Kennelijk kan ook dat schattig zijn![]()
Ik kan wel eens kijken of ze mee willen komen naar het een of ander. Nu ik een boel van jullie gezien en leuk bevonden heb, zou ik dat wel aandurven
Ja hèquote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, ik moest het ff kwijt
Vandaar ook nogal druk enzo.
En sorry voor de (nog) vrijgezellen. Ik was er overigens ook prima onder. Maar dit is stiekem ook wel erg leuk
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik zie mezelf dan weer totaal niet als schattig, met m'n maat 43 en met modderig worden en klauteren als hobby, en met mijn voorkeur voor jongensachtige kleding. -- Kennelijk kan ook dat schattig zijn![]()
Ik kan wel eens kijken of ze mee willen komen naar het een of ander. Nu ik een boel van jullie gezien en leuk bevonden heb, zou ik dat wel aandurven
Owh, tof!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Het is zo'n bijzondere tijd als het net "aan" isIk heb toen echt een paar weken gestuiterd van stuiterigheid
Al moet ik zeggen dat het in mijn relatie daarna niet minder bijzonder is geworden.
Vorig weekend hebben we onze vakantie definitief gepland: 2 hele weken samen. Tot nu toe hebben we nooit langer dan een week met z'n drieën gehad, dus dat wordt ook nieuw
Schoenmaat-maatjequote:Op maandag 9 maart 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hey, mijn schoenmaat (soms 42) en mijn kledingstijl (meestentijds)
Ja, snap ikquote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Schoenmaat-maatje![]()
Ik zit ook ergens tussen 42 en 43 in. Vrouwenschoenen meestal 43, mannenschoenen meestal 42.
Ik ben wel benieuwd naar hoe je kledingstijl is nu ik je alleen in je trainingspak gezien heb
Spijkerbroek en truiquote:Op maandag 9 maart 2020 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, snap ik
Meestal spijkerbroek en iets makkelijks. Bij gekegenheid wat netter.
Die heb ik al ff niet meer aangehad. Vroegah welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Spijkerbroek en trui
Ik houd ook erg van corduroy/ribfluwelen broeken![]()
Van de vijf broeken die ik heb zijn er twee van groen fluweel
Nee, maar fok doet de laatste tijd wel op meerdere andere manieren raar. Er zit een rare vertraging op het quoten en posten soms, en ik krijg heel vaak de reclame/cookie-goedkeuring-box-dinges te zien als ik naar een pagina ga. Die flitst dan weer heel snel weg. Raar.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom krijg ik tegenwoordig zelf een mention bij door mij verstuurde DM's? Hebben jullie daar ook last van?
Hier moeten we juist wel naar kantoor komen (ok, geen Brabant)quote:Op maandag 9 maart 2020 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maandag is bij ons sowieso een thuiswerkdag. Maar net bericht gekregen dat we tot nader order de komende tijd niet meer naar kantoor gaan.
Mijn man werd gisteren al verteld dat hij thuis moet werken tot er meer bekend is en het bedrijfsfeest aankomende zaterdag is gecanceld.
Vandaag ook veel kinderen thuis omdat er geen leraren zijn. Begint nu wel echt duidelijk wat te merken van dat virus.
Ik heb aan mijn griep van afgelopen januari een hoesje over gehouden die komt als ik van binnen naar buiten a of van buiten naar binnen.
Ik kreeg echt boze blikken in de supermarkt
Neequote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef golfer het volgende:
Wij rijden morgen gedeeltelijk door Brabant naar Oostende?
Zijn we dan ook in gevaar?
Ramen dicht, airco uit, mondkapjes voorquote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef golfer het volgende:
Wij rijden morgen gedeeltelijk door Brabant naar Oostende?
Zijn we dan ook in gevaar?
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Barreltje het volgende:
De nikab van B. moet toch voldoende bescherming geven?quote:
Oh dat zal best ja. Het is ook wel heel naar hoor, het heeft sowieso verstrekkende gevolgen. En je weet gewoon niet precies óf je het wel kan ontlopen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maandag is bij ons sowieso een thuiswerkdag. Maar net bericht gekregen dat we tot nader order de komende tijd niet meer naar kantoor gaan.
Mijn man werd gisteren al verteld dat hij thuis moet werken tot er meer bekend is en het bedrijfsfeest aankomende zaterdag is gecanceld.
Vandaag ook veel kinderen thuis omdat er geen leraren zijn. Begint nu wel echt duidelijk wat te merken van dat virus.
Ik heb aan mijn griep van afgelopen januari een hoesje over gehouden die komt als ik van binnen naar buiten of van buiten naar binnen.
Ik kreeg echt boze blikken in de supermarkt
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
De nikab van B. moet toch voldoende bescherming geven?
Niemand heeft 't nog gehad dus dat is zo gepiept volgens jouw theoriequote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef fietsie het volgende:
Zow, heel italie Lockdown nu.
Je zou haast zeggen: zorg dat iedereen het zo snel mogelijk gehad heeft, dan is de economische schade wellicht te beperken.
Mja de WHO duidt dat 50-70% van de wereldbevolking het zal krijgen; is het dan nog verstandig een weerstandsmodel te hanteren?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Niemand heeft 't nog gehad dus dat is zo gepiept volgens jouw theorie
Uitgezaaide prostaatkankerquote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Barreltje het volgende:
En eenvoor de vader van FFT.. wat was de diagnose ook alweer?
Gatverdamme, had mijn vader ookquote:
Oh ja, ik wilde nog posten dat ik het zo fijn voor jullie vind dat hij 3 maanden mag wegblivjen.quote:
Waarvoor sorry?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, ik moest het ff kwijt
Vandaar ook nogal druk enzo.
En sorry voor de (nog) vrijgezellen. Ik was er overigens ook prima onder. Maar dit is stiekem ook wel erg leuk
Was ik ook. En dan ineens. When you least expect it...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarvoor sorry?
Ik ben bewust single en happy en denk meerdere vrijgezellen hier
Hij voelt zich prima. Heeft ie altijd gevoeld, nooit iets gemerkt. Soms vervelend te beseffen voor mij dat t helaas wel echt zo is.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde nog posten dat ik het zo fijn voor jullie vind dat hij 3 maanden mag wegblivjen.
Heeft ie nog klachten nu? Of voelt ie zich goed?
Owh meid, dat was een stomme opmerkingquote:
Dat zeggen mensen al 12 jaar tegen me, sinds ik zei; voorlopig geen man meer. Hou ik wel goed vol, ben niet meer anders gewend.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ik ook. En dan ineens. When you least expect it...
Ik deed 25 jaarquote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen al 12 jaar tegen me, sinds ik zei; voorlopig geen man meer. Hou ik wel goed vol, ben niet meer anders gewend.
Nee tuurlijk niet! Vind t rottig voor jou dat je vader dat heeft gehadquote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh meid, dat was een stomme opmerkingExcuus
Ik woon en werk in Brabantquote:Op maandag 9 maart 2020 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier moeten we juist wel naar kantoor komen (ok, geen Brabant)
Ik ben voor mezelf niet zo bang. Maar ik.heb natuurlijk wel mijn moeder met zware copd en totaal geen weerstand. Daar ben ik wel heel bang voor.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat zal best ja. Het is ook wel heel naar hoor, het heeft sowieso verstrekkende gevolgen. En je weet gewoon niet precies óf je het wel kan ontlopen.
Weet ik. Daarom de *geen Brabant*quote:Op maandag 9 maart 2020 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik woon en werk in Brabant
[..]
Ik ben voor mezelf niet zo bang. Maar ik.heb natuurlijk wel mijn moeder met zware copd en totaal geen weerstand. Daar ben ik wel heel bang voor.
Veel plezier de komende dagen in Oostende.
Half uur rijden. En als ik vroeg genoeg vertrek ( 6 uurquote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ver zitten jullie uit elkaar
[..]
Hoe ver is het dan? Moet je dan ook ander werk zoeken?
Dankjewel. Gaat lukken.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, veel plezier in Oostende @:Blues @:golfer
Hoe lang gaan jullie? Kennen jullie t daar al of is het nieuw?quote:
Naar wat ik begrijp proberen ze de verspreiding te vertragen, zodat er niet meer mensen ernstig ziek worden dan er op de IC's past. Dat klinkt zinnigquote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef fietsie het volgende:
Zow, heel italie Lockdown nu.
Je zou haast zeggen: zorg dat iedereen het zo snel mogelijk gehad heeft, dan is de economische schade wellicht te beperken.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:44 schreef fietsie het volgende:
Mja de WHO duidt dat 50-70% van de wereldbevolking het zal krijgen; is het dan nog verstandig een weerstandsmodel te hanteren?
Denk dat ook het feit dat in het zuiden de gezondheidszorg een heel stuk minder is dan in het noorden, gezondheid van de mensen daar is ook minder (veel armer dan het noorden) dat wanneer het daar uitbreekt de ellende helemaal niet te overzien isquote:Op maandag 9 maart 2020 23:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp proberen ze de verspreiding te vertragen, zodat er niet meer mensen ernstig ziek worden dan er op de IC's past. Dat klinkt zinnig
Stond vandaag een artikel in de Volkskrant dat IC-artsen hier in Nederland al een protocol hebben geschreven waarin in het ergste geval inderdaad 80-plussers en "ernstige verkeersslachtoffers" niet meer op de IC geplaatst zullen wordenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja.
Want als 50-70% het tegelijk gaat krijgen dan kunnen onze ziekenhuizen dat nooit aan en gaan er mensen dood die niet hadden hoeven overlijden als de zorg optimaal was geweest. En we willen geen Italiaanse toestanden waar gesproken wordt over 'hoogbejaarden dan maar niet op de IC'. Like wtf. Het zal je moeder maar zijn.
De maatregelen zijn er stiekem ook niet op gericht om te voorkomen dat je het krijgt. Ze zijn er op gericht dat de zorg niet overbelast wordt door heel veel ernstig zieke mensen tegelijk.
Ik vind het nogal wat.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stond vandaag een artikel in de Volkskrant dat IC-artsen hier in Nederland al een protocol hebben geschreven waarin in het ergste geval inderdaad 80-plussers en "ernstige verkeersslachtoffers" niet meer op de IC geplaatst zullen worden
Hopelijk komt het daar niet toe.
Dat is natuurlijk ook vreemd ja, als je eigenlijk niks geks merkt. *knuffel* Mooi dat het voor nu in elk geval weer even goed zit. Wat gaan jullie doen in Friesland?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij voelt zich prima. Heeft ie altijd gevoeld, nooit iets gemerkt. Soms vervelend te beseffen voor mij dat t helaas wel echt zo is.
Ah, spannend! Gaat vast tof worden, zo samen! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Het is zo'n bijzondere tijd als het net "aan" isIk heb toen echt een paar weken gestuiterd van stuiterigheid
Al moet ik zeggen dat het in mijn relatie daarna niet minder bijzonder is geworden.
Vorig weekend hebben we onze vakantie definitief gepland: 2 hele weken samen. Tot nu toe hebben we nooit langer dan een week met z'n drieën gehad, dus dat wordt ook nieuw
Interessante manier om ernaar te kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:03 schreef minilot het volgende:
Al met al voelt het gedoe een beetje als een brandoefening.. Het is zowel op regionaal, landelijk en wereldvlak theoretisch natuurlijk een zeer nuttige testcase voor als er nog eens een serieus gruwelijk virus rondwaart. Hoe gaan mensen om met regels voor reisbeperkingen en thuisisolatie, wat is de beste manier om steeds veranderende informatie te verspreiden, enzovoorts.. Hartstikke leerzaam, eigenlijk.
*kucht nog even wat taaie klodders in zakdoek*
Ik laat de dropoff van Günther op de peuterschool wél even aan J. over vandaag.
Daarom is de evaluatie van bijvoorbeeld de Mexicaanse griep ook wel interessant: https://www.rivm.nl/mexic(...)len-en-vertrouwen-inquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:03 schreef minilot het volgende:
Al met al voelt het gedoe een beetje als een brandoefening.. Het is zowel op regionaal, landelijk en wereldvlak theoretisch natuurlijk een zeer nuttige testcase voor als er nog eens een serieus gruwelijk virus rondwaart. Hoe gaan mensen om met regels voor reisbeperkingen en thuisisolatie, wat is de beste manier om steeds veranderende informatie te verspreiden, enzovoorts.. Hartstikke leerzaam, eigenlijk.
Ik stelde de vraag bewust vanuit het economische doemscenario wat door sommigen gepredikt wordt, en wat door emotie gedreven beurshandel ook versterkt raakt op dit moment: er komt een punt dat er afwegingen gemaakt moeten worden tussen economische stabiliteit en dat soort menselijke drama's....quote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja.
Want als 50-70% het tegelijk gaat krijgen dan kunnen onze ziekenhuizen dat nooit aan en gaan er mensen dood die niet hadden hoeven overlijden als de zorg optimaal was geweest. En we willen geen Italiaanse toestanden waar gesproken wordt over 'hoogbejaarden dan maar niet op de IC'. Like wtf. Het zal je moeder maar zijn.
De maatregelen zijn er stiekem ook niet op gericht om te voorkomen dat je het krijgt. Ze zijn er op gericht dat de zorg niet overbelast wordt door heel veel ernstig zieke mensen tegelijk.
Was ik ook inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarvoor sorry?
Ik ben bewust single en happy en denk meerdere vrijgezellen hier
Naar de camping in Frankrijk waar ik daarna een maand ga werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, spannend! Gaat vast tof worden, zo samen! Waar gaan jullie naartoe?
En je bent misdadig schattig, ja!
quote:in België steekt men zelfs al de draak met het rondwarende virus. Bij de aankoop van twee flesjes Corona-bier krijgt de klant een gratis flesje Mort Subite mee.
Ik ben anders wel ietwat bevreesd voor een maatregelenmoeheid wanneer er niet al te lang hierna een nog veel erger virus zou opduiken. De eerste golf van de Spaanse griep was ook geen ramp; maar een paar maandjes later kwam die griep nog eens langs, en toen wél heel dodelijk voor gezonde jonge mensen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:03 schreef minilot het volgende:
Ik vind de meeste coronageintjes hopeloos flauw, maar deze toch wel fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Grapje in de distrifood vanochtend:
[..]
Oh, dat is absoluut een risico! Daarom ook de theoretisch in mijn post - de mensheid leert uiteindelijk natuurlijk meestal maar zeer matig van haar foutenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben anders wel ietwat bevreesd voor een maatregelenmoeheid wanneer er niet al te lang hierna een nog veel erger virus zou opduiken. De eerste golf van de Spaanse griep was ook geen ramp; maar een paar maandjes later kwam die griep nog eens langs, en toen wél heel dodelijk voor gezonde jonge mensen.
Zie je het voor je? Corona is wel ongeveer klaar, we likken de wonden en gaan uitgebreid berekenen hoeveel *geld* we misgelopen zijn, en dan komt er iemand zeuren dat er weer griepige mensen zijn en dat we alweer moeten rampscenarioën..
Vooral zuivel, ingeblikte etenswaren en algehele sfeerimpressie maar álles is goed hoor!quote:Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef sigme het volgende:
Hier waait het maar weer eens hard. We kijken het even aan; gaan we brandhout zagen of wandelen.
@:minilot : waar gaat je interesse in de buurtsuper naar uit? Ik weet nog niet of het er nog van gaat komen, maar als we die kant op wandelen neem ik natuurlijk met plezier foto’s.
Goede omschrijvingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:03 schreef minilot het volgende:
Nja, daar kwam ik ook achter vlak na het maken van dit verslagje en toen vond ik het instant niet snoezig meer. Meh.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
Ezels![]()
(Ik zou er later best wat willen opvangen. Maar niet actief hierheen halen, NL is dramatisch qua klimaat voor de gezondheid van die dieren.)
Half Nederland is meh in deze tijd van het jaar, hele hele hele dikke kans dat ik gewoon doorsnee griepig ben en J. noch Günther hebben ergens last van. Nog geen half drupje snot. In deze regio preventief thuishouden lijkt me in de huidige situatie wat overtrokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede omschrijving![]()
Maar eh, jij hebt toch koorts (gehad) en hoest? Waarom gaat Günther dan naar school? Dat is toch juist dé reden om hem thuis te houden?
Ok. Ik was even benieuwdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Half Nederland is meh in deze tijd van het jaar, hele hele hele dikke kans dat ik gewoon doorsnee griepig ben en J. noch Günther hebben ergens last van. Nog geen half drupje snot. In deze regio preventief thuishouden lijkt me in de huidige situatie wat overtrokken.
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een witte belg. Die is ook fantastisch.Is moeder van een kind van 6 en ook oma. Ingewikkeld.
Nou ben ik toch wel benieuwd, kunn je eens opsommen wat ze dan precies in die twee uur heeft gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:24 schreef Blues het volgende:
Hoe fijn
Ze vond het wel een groot huis en had meer willen doen zei zeMaar in 2 uur vind ik dit al helemaal top.
Dit klinkt wel alsof het theoretisch heel bijzonder en romantisch met de verhalenverteller had kunnen worden, zo onder de volle maan!quote:Op maandag 9 maart 2020 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een poets![]()
Dilemma hier. Met NMLK zou ik vanavond een vollemaan wandeling gaan maken. We waren met zes mensen.
Gisteren meldde de Brabantse organisator zich af omdat ze verkouden is.
Net kijk ik nog even: IEDEREEN heeft zich afgemeld.
Dus nu ben ik in mijn eentjeDe vraag is of ik zin heb om alleen te gaan rondsjouwen in het donker (met verhalenverteller en drankje, dat wel) met mogelijk regen. Of een avond thuis blijf, want ik ben er tegenwoordig al zoveel weg. Ik denk dat ik mijn antwoord al weet.
Ondanks trouwen!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb vannacht alle brokjes uit de kieren van de vloer gekregen, de tweede was loopt inmiddels en het jongmens is met een doekje zijn autootjes aan het poetsen. Morgen alleen nog het dekbed wassen en dan is het allemaal weer schoonquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
Bleh @:Clubsoda! Was het een beetje schoon te poetsen allemaal? Beterschap daar!
[..]
Dotjeeeeeh!
Oh wat naar allemaal!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb vannacht alle brokjes uit de kieren van de vloer gekregen, de tweede was loopt inmiddels en het jongmens is met een doekje zijn autootjes aan het poetsen. Morgen alleen nog het dekbed wassen en dan is het allemaal weer schoon
Pfoe! En och, het arme jongmens ook zelf aan de poets gezet!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb vannacht alle brokjes uit de kieren van de vloer gekregen, de tweede was loopt inmiddels en het jongmens is met een doekje zijn autootjes aan het poetsen. Morgen alleen nog het dekbed wassen en dan is het allemaal weer schoon
Dat had ik afgelopen Kerstmis. Was inderdaad flink balen. Wel makkelijk om dan lekkere dingen te laten staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef minilot het volgende:
Kus voor je holtes, BarrelBeterschap!
Ik ben zelf sinds een dag of drie in deze meh-heid mijn reuk echt helemaal kwijtgeraakt. Dat is me irritant zeg! Als in, zelf volgepoepte luiers van Gunther ruik ik niet of de gisteren in brand gevlogen pannenlap. Lastig! En zeer matig wat het doet met je smaak.Gisteren een volgens J. echt heel lekkere pastasaus gemaakt met onder meer prosciutto en salie en witte wijn en worstvlees - ruim drie uur zachtjes geprutteld en wat registreerde ik zelf: beetje zout. Verder niks. Dat is uit CUL-oogpunt nogal miserabel.
Maar ik wil helemaal geen lekkere dingen laten staan. Ik wil lekkere dingen eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel makkelijk om dan lekkere dingen te laten staan.
Ja, dat was met de chocoladetaart inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
Maar ik wil helemaal geen lekkere dingen laten staan. Ik wil lekkere dingen eten.![]()
Hoe lang duurde het bij jou? (Was dat toen je chocoladetaart naar een pakje boter vond proeven?)
Ohja, die heb ik ook wel eens geroken. Best vreemd, zelfs als je goed ruikt is het soms lastig om geuren te herkennen zonder andere herkenningspunten. Mijn stiefbroer kon na een auto-ongeluk niet meer ruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef minilot het volgende:
Gelukkig. Er is hoop voor Ilona's die inenen niet meeer ruiken kunnen.
https://www.ad.nl/gezond/(...)geurpotjes~a27b3bfc/
Ah ja! Dat vergt toko en daar heb ik vandaag geen gelegenheid voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:45 schreef Myraela het volgende:
Nee, want ik koop gewoon een kant en klare hotpot mix, en gooi daar noodles, lotuswortel, paksoi, ei en dimsums in.
Waarom niet? Afgezien van dat het vervelend is?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het warmer dan gemiddeld. IK MAG NIET ZIEK WORDEN.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef minilot het volgende:
Gelukkig. Er is hoop voor Ilona's die inenen niet meeer ruiken kunnen.
https://www.ad.nl/gezond/(...)geurpotjes~a27b3bfc/
Ohquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:31 schreef minilot het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ewage-louise-woollam
Oh nee!
Niks ruiken, okee. Maar dat alles naar poep en riool ruikt!
Penne all'arrabiataquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:39 schreef minilot het volgende:
Vanavond maar iets flink pittigs eten. Maar wat? Suggesties?
Weekendje weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook vreemd ja, als je eigenlijk niks geks merkt. *knuffel* Mooi dat het voor nu in elk geval weer even goed zit. Wat gaan jullie doen in Friesland?
Dat hangt er sterk vanaf hoeveel peper je erin doet.quote:
Ok ok ja is zoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hangt er sterk vanaf hoeveel peper je erin doet.
De versie die wij wel eens maakten was behoorlijk pittig
Mannen met manflu... dat wil je niet in je SC hebben hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom niet? Afgezien van dat het vervelend is?
Zoveel plannen. Sociaal leven. Werkafspraken. Hotelovernachting op schiphol.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom niet? Afgezien van dat het vervelend is?
*bedenkt een matige grap.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef borisz het volgende:
Duitsland.
Hoeft niet perse een stad te zijn. Als het maar goed per trein bereikbaar is
In het kort het hele huisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:04 schreef minilot het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd, kunn je eens opsommen wat ze dan precies in die twee uur heeft gedaan?
Ik zou het graag even naast mijn tweeurige tornadogedrag tijdens de wekelijkse zwemles willen leggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opdracht was nog maar eens: de badkamer en het hele huis zuigen, meer niet.![]()
Het is hot en idd wie weet worden we zelf ook ziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:00 schreef Kreator het volgende:
Word gek van de coronapraat op het werk. Iedereen in paniek, want we werken bij honderden klanten door het hele land.
Is echt een kwestie van tijd voordat ons halve bedrijf ziek is.
Praat toch niet de hele tijd over ziek wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het warmer dan gemiddeld. IK MAG NIET ZIEK WORDEN.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
In het kort het hele huisdus 3 etages schoongemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opdracht was nog maar eens: de badkamer en het hele huis zuigen, meer niet.![]()
![]()
Ik heb vanochtend gestofzuigd, de deurklinken en lichtknopjes afgenomen, en de badkamer een selectieve poetsbeurt gegeven. Dat vond ik al heel wat![]()
Vriendin had griep, maar ze had geen corona 'want het voelde niet als corona'.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Praat toch niet de hele tijd over ziek worden
Wij rijden zo weg en zijn donderdagmiddag/avond weer terug.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe lang gaan jullie? Kennen jullie t daar al of is het nieuw?
Fout.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vriendin had griep, maar ze had geen corona 'want het voelde niet als corona'..
Corona.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vriendin had griep, maar ze had geen corona 'want het voelde niet als corona'..
Corona.
Ik las dat de architectuur biënnale in Venetië ook uitgesteld is tot ergens in augustus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is deels paniek en deels "we zien wel".
T is sneu voor een collega die al sinds oktober bezig is een event te organiseren (over 2 weken) dat net afgeblazen is. Ander event is ook afgeblazen, waren mensen ook flink lang en druk mee bezig.
Mijn vakantie is begin juni, ik wacht wel af, ga me er nu nog niet druk over maken. Volgende week wel naar de schouwburg, kijken of dat doorgaat.
Vanuit Dortmund is praktisch heel Duitsland wel makkelijk bereikbaar. Het gaat vooral om weer redelijk makkelijk van daaruit terug in Nederland te komen denk ik?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef borisz het volgende:
*streept Italië van de lijst de vakantiebestemmingen.
Ik denk dat ik in mei Duitsland weer in ga. Om te beginnen twee nachten Dortmund. En dan door naar... ? Ergens anders in Duitsland.
Hoeft niet perse een stad te zijn. Als het maar goed per trein bereikbaar is.
Dit is een strop voor de gehele wereldeconomie. Dat gaan we echt nog wel merken. China ligt plat.quote:
Het is allemaal de schuld van Gretaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een strop voor de gehele wereldeconomie. Dat gaan we echt nog wel merken. China ligt plat.
Zie je alleen al aan de vervuiling in china.
[ afbeelding ]
Weet ik, gelezen + ik hou het nieuws bij, ik ging voor die post alleen in op wat Kaatje zei over mensen die lang met een evenement bezig waren geweest en het dan gecanceld zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een strop voor de gehele wereldeconomie. Dat gaan we echt nog wel merken. China ligt plat.
Zie je alleen al aan de vervuiling in china.
[ afbeelding ]
In mijn Utreggroep op fb is het altijd allemaal de schuld van GL en 1 iemand in het bijzonderquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Greta![]()
![]()
Ja lijkt me ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Dortmund is praktisch heel Duitsland wel makkelijk bereikbaar. Het gaat vooral om weer redelijk makkelijk van daaruit terug in Nederland te komen denk ik?
Nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:14 schreef Blues het volgende:
Die Biënnale is ook altijd een enorm evenement.
Ik kan München wel aanraden. Prachtige stad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook.. Het is puur dat ik nog geen concrete plannen heb waar ik naar toe wil of ik iets echt wil zien. Dortmund ook maar een beetje lukraak gekozen, maar toen ik de Tourismus zag dacht ik hier vermaak ik me wel. Oh en maar op bijna 3 uur treinen van Amsterdam. Goed te doen dus.
Okay, dan vallen Schleswick Holstein, Mecklenburg Vorpommern, Sachsen en zo wel afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook.. Het is puur dat ik nog geen concrete plannen heb waar ik naar toe wil of ik iets echt wil zien. Dortmund ook maar een beetje lukraak gekozen, maar toen ik de Tourismus zag dacht ik hier vermaak ik me wel. Oh en maar op bijna 3 uur treinen van Amsterdam. Goed te doen dus.
Volgens mij is ie daar vorig jaar nog geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan München wel aanraden. Prachtige stad.
Vorig jaar geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan München wel aanraden. Prachtige stad.
Dit vind ik echt de beste regels. Zo zinvol.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:31 schreef Bramito het volgende:
Geen vergadering van meer dan 15 mensen.
Geen vergaderingen zou een betere regel zijn. Maar niet om Corona.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vind ik echt de beste regels. Zo zinvol..
Als 1 op de 16 mensen Corona heeft, is dat erg zinvolquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Vage regel inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verveel je al zonder dagelijks werken?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:45 schreef derLudolf het volgende:
20-22 maart voorbereidingsbezoek in Slovenië is geannuleerd
weekend van 19 april voorbereidingsbezoek in NL, daarvan weten we nog niet wat we gaan doen.
Ik verbaas mij vooral over de topics op Fok. We hebben hier blijkbaar honderden experts zitten en de onderbuik wordt lekker geloosd. Dat vind ik beangstigender dan het virus op dit moment.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met indammen van corona.
In hét Coronatopic op fok! komen allerlei gerelateerde zaken voorbij.
Ook over de werksituaties. Helft van personeel thuiswerken bijv. ( ind.mogelijk).
Bij Eliza kan omgeboekt worden, behalve onze bestemming.![]()
Affijn...Blues en golfer: als jullie nog een leuke film willen zien, dan is de Beentjes echt heel leuk .( en leerzaam🤪)
# mijn innerlijke Gedda.
Ook FFT veel plezier in Leeuwarden. Wat zijn de plannen daar?
Ik krijg al geen levertjjden van Huawei servers meer bevestigd, laat staan dat er geleverd wordt..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een strop voor de gehele wereldeconomie. Dat gaan we echt nog wel merken. China ligt plat
[ afbeelding ]
De spionage chips waren op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik krijg al geen levertjjden van Huawei servers meer bevestigd, laat staan dat er geleverd wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |