SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hier is het (nog?) zonnigquote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Ik wilde tuindingen doen maar... het regent. Alweer. Of nog steeds. Ik weet het niet meer.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen
Spierpijn in buik en benen (nou geen pijn maar voel het)
Zaterdag 2,5 uur met behoorlijk wat stukken tegenwind gefietst. Toen dacht ik shit, nu lekker
Herkenbaar, ik zit nu enorm op mijn handen. Vriendin plaatste gisteren een gemanipuleerde (blijkt) filmpje over een WHO bijeenkomst. Eén google opdracht verder en ze maken gehakt ervan, ook mensen die aanwezig waren. Maar nu zit ik ermee, wel of niet reageren. Zij is toch niet te overtuigen (heeft spijt als haren op haar hoofd dat ze haar gezonde zoon ooit heeft laten vaccineren), verder heeft niemand een reactie gegeven op dat filmpje. Dus ik denk dat ik het er maar bij laatquote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Nee ik herken dat wel. Zelfde als bedrijven teveel reclame sturen met schreeuwende folders ofzoquote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef fietsie het volgende:
Stel he, je zit te internetten, en er klapt een grote reclame van Tele2 over je scherm
Wat maakt dan dat je ooit nog overweegt iets van Tele2 te kopen? Of ben alleen ik zo gek dat ik dan denk: nou, daar doe ik geen zaken meer mee.
Of vergeten mensen zoiets acuut als ze een prijsvergelijker openen en zien dat ze 2 dubbeltjes besparen als ze toch naar Tele2 gaan?
quote:Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik werd wakker van een balkende ezel. Onze buren hebben sinds gisteren twee ezels en een pony
Eerst het 1 dan het 2equote:Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef sigme het volgende:
Hier waait het maar weer eens hard. We kijken het even aan; gaan we brandhout zagen of wandelen.
Neem je wel weer een abootje?quote:
Nee, de manier waarop (overigens vooral buiten deze SC) zich in mijn ogen misdragende gebruikers eindeloos worden getolereerd maakt dat dat gevoel aan het verdwijnen is.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Neem je wel weer een abootje?
Ik vind het wel lekker en heb ook het gevoel dat ik FOK! nog een beetje steun.
Oh daar kom ik nooit. En wat ik niet zie is er nietquote:Op maandag 9 maart 2020 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop (overigens vooral buiten deze SC) zich in mijn ogen misdragende gebruikers eindeloos worden getolereerd maakt dat dat gevoel aan het verdwijnen is.
Waarom? En wat zie je dan bij NL ezels?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
Ezels![]()
(Ik zou er later best wat willen opvangen. Maar niet actief hierheen halen, NL is dramatisch qua klimaat voor de gezondheid van die dieren.)
Veel te nat en te koud. Ze worden vaak als paarden/pony's gehouden, maar kunnen daar niet goed tegen. Het zijn van oorsprong echte woestijndieren. Heel veel ernstige hoefproblemen zie je bijvoorbeeld vaak. En luchtwegproblemen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom? En wat zie je dan bij NL ezels?
Ik las 'kerstboom' en zat me echt 3 minuten lang te verwonderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Er was zon! even.
Ik kocht en plantte een kersenboom en een rode bessen sstruik
Ik heb ook nog wel 50 m2 grindtegel.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:10 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan -enorm grote- hulstbomen en zin deze met wortel en al uit te komen graven?
Dat zijn de lentekriebelsquote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Er was zon! even.
Ik kocht en plantte een kersenboom en een rode bessen sstruik
Ah wist ik niet, tx.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Veel te nat en te koud. Ze worden vaak als paarden/pony's gehouden, maar kunnen daar niet goed tegen. Het zijn van oorsprong echte woestijndieren. Heel veel ernstige hoefproblemen zie je bijvoorbeeld vaak. En luchtwegproblemen.
Ik wist het niet, maar de Ezelopvang in Zeist vertelde het. Er staan daar veel te veel jonge dieren waarvan ze nu al weten dat binnen enkele jaren bijvoorbeeld de hoeven gewoon uit elkaar vallen en het over is. Heel sneu.
Zij herplaatsen overigens nog wel ezels (want je moet er soms toch ergens mee heen), dus als je zorgt voor een goede, droge en beschutte schuilstal en niet te drassige weilanden, kán het wel.
Bij jullie toch ook veelal een wat zand achtige ondergrond?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, tx.
In het dorp verderop staan al jaren 2 ezels met een goed beschut droog stuk, een schuilstal + een weilandje. Dat lijkt me dan prima voor ze
Goed zeg! Wat is de normale onderlaag van je balkon en laat je het nu zo? Aantal jaar geleden is hier door de wbv de balkons voorzien van een nieuwe laag. Die (laten we) schrobben eens per jaar in het voorjaar, verder is het prima spul.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook “last” van lentekriebels. Balkon is zo schoon als ik kan schoonmaken. Donderdag mag de hulp verder.
Weet niet of het overal zo is, maar het blijft natuurlijk duingebied, dus dat zal welquote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef fietsie het volgende:
Bij jullie toch ook veelal een wat zand achtige ondergrond?
Ja dat klinkt wel goedquote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, tx.
In het dorp verderop staan al jaren 2 ezels met een goed beschut droog stuk, een schuilstal + een weilandje. Dat lijkt me dan prima voor ze
Ondergrond is beton. Maar er hebben ruim 10 jaar vlonders op geleden en de rommel is een beetje ingesleten. Hulp mag eerst met groene zeep en daarna met tegelreiniger aan de gang en de ramen en het houtwerk doen. En ipv gekleurd kunstgras wat ik eerst wilde ga ik waarschijnlijk een paar buitenkleden op maat knippen en aan elkaar maken met sterk tape. Heb al iets moois gezien bij Intratuinquote:Op maandag 9 maart 2020 13:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed zeg! Wat is de normale onderlaag van je balkon en laat je het nu zo? Aantal jaar geleden is hier door de wbv de balkons voorzien van een nieuwe laag. Die (laten we) schrobben eens per jaar in het voorjaar, verder is het prima spul.
Onze nieuwe hulp komt straks om 1400. Heel benieuwd, de kennismaking, haar voorvarendheid en de controle die ze uitvoerde op de schoonmaakspullen belooft veel goeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Mooi daarquote:Op maandag 9 maart 2020 14:15 schreef sigme het volgende:
Het werd een wandeling.
[ afbeelding ]
Best een lange wandeling: meer dan 3 uur.
Dus nu mogen we ontspannen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |