SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 09-03-2020 13:51:53 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:37 schreef Arcee het volgende:
Jan en Nienke.
Geert Jan en Mieke.
Geert en Vera.
Annemiek en Paul.
Bastiaan en Elise of MilouNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dit zijn de logees:
Boerin Annemiek met: Erik, Steven en Jelte.
Boer Bastiaan met: Milou, Madeleen en Elise.
Boer Geert met:Angela, Esther en Vera.
Boer Geert Jan met: Betty, Jacqueline en Karine.
Boer Jan met: Vera, Froukje en Nienke.![]()
![]()
Mijn voorspelling:
Jan - Froukje (of Nienke)
Geert Jan - Jacqueline
Geert - Vera
Bastiaan - Milou
Annemiek - Steven![]()
Boer Bastiaan is echt kut.
Teveel tandvlees en te weinig persoonlijkheid. Zo'n Milou die hem fantastisch vindt, het is een knap kind maar volgens mij mist ze wel een chromosoom.Go hard or go home![]()
Teveel tandvlees 😂😂😂quote:Op maandag 9 maart 2020 07:39 schreef Noek het volgende:
Boer Bastiaan is echt kut.
Teveel tandvlees en te weinig persoonlijkheid. Zo'n Milou die hem fantastisch vindt, het is een knap kind maar volgens mij mist ze wel een chromosoom.
Ik vind hem ook erg kut ja maar die meiden bij hem zijn toch ook wel heel gewoontjes, dat past weer wel, want dat is hij zelf ook.![]()
Ik vind het jammer dat ik voor de logeerweek al denk te weten wie iedereen gaat kiezen, of was dat elk jaar zo overduidelijk en ben ik het vergeten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Jup.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:54 schreef Leandra het volgende:
Milou is er zo een die er alles aan doet om te winnen en zich vervolgens realiseert dat ze inderdaad niet in NL wil blijven.![]()
![]()
Volgens mij was dat elk jaar wel ja, maar dan werd het vaak toch anders. Bastiaan is echt saai en zijn vrouwen ook.![]()
De mooiste fase van BZV is weer aanstaande, waar de gasten uit angst om ofwel gekozen te worden ofwel de vernedering van wegsturen niet aankunnen, zelf eruit stappen en zo alle keuze momenten verkloten.
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Dat dacht ik ook, maar:quote:quote:Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Ze kan niet lezen’ is een beetje kort door de bocht, hoor.
Ik meen dat ze vooral sprak over hoe lastig gesprekjes via appen gaan. En dan kan ik me voorstellen dat ze ook moeite heeft met zoveel brieven in korte tijd lezen en verwerken en dan een goede keuze kunnen maken. (Dat zou trouwens voor iedereen een gigantische klus zijn.)![]()
Bijzondere aanname en ook nog eens nergens op gebaseerd... Of je moet haar persoonlijk kennen en op de hoogte zijn van haar intenties?quote:Op maandag 9 maart 2020 07:54 schreef Leandra het volgende:
Milou is er zo een die er alles aan doet om te winnen en zich vervolgens realiseert dat ze inderdaad niet in NL wil blijven.Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Nou én.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:25 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Bijzondere aanname en ook nog eens nergens op gebaseerd... Of je moet haar persoonlijk kennen en op de hoogte zijn van haar intenties?
Milou is ook kut dus daar zal Bastiaan wel voor gaan want kut zoekt kut en zo zijn ze samen nog kutter. Geen aanname, dit zijn harde facts!Go hard or go home![]()
Nynke de Jong van die suffe columns uit het AD, die? Of vergis ik me?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Jelte is de broer van Nynke de Jong.
#randomweetje![]()
Hij was meteen ondersteboven van haar, leek het. Dus denk ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou én.
Milou is ook kut dus daar zal Bastiaan wel voor gaan want kut zoekt kut en zo zijn ze samen nog kutter. Geen aanname, dit zijn harde facts!![]()
precies mijn lijstje, maar vindt het leuk om straks te merken dat het totaal anders is omdat het nu eigenlijk nog door wat ik uiterlijk het best vindt passen......quote:Op maandag 9 maart 2020 07:32 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling:
Jan - Froukje (of Nienke)
Geert Jan - Jacqueline
Geert - Vera
Bastiaan - Milou
Annemiek - Steven![]()
![]()
Heb precies hetzelfde gevoel, vind haar dan ook fake overkomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:54 schreef Leandra het volgende:
Milou is er zo een die er alles aan doet om te winnen en zich vervolgens realiseert dat ze inderdaad niet in NL wil blijven.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heel vreemd idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gevoel, vind haar dan ook fake overkomen.
Maar goed, we hebben die stugge Fries ook gehad, waar zo'n hupse rechtenstudente die way out of his league was vol voor ging, en die volgens mij nog steeds een relatie hebben (maar niet meer aan het programma mee willen werken).![]()
Neeltje met haar karaokesetquote:Op maandag 9 maart 2020 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel vreemd idd.
Maar goed, we hebben die stugge Fries ook gehad, waar zo'n hupse rechtenstudente die way out of his league was vol voor ging, en die volgens mij nog steeds een relatie hebben (maar niet meer aan het programma mee willen werken).
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Boer Wietse bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel vreemd idd.
Maar goed, we hebben die stugge Fries ook gehad, waar zo'n hupse rechtenstudente die way out of his league was vol voor ging, en die volgens mij nog steeds een relatie hebben (maar niet meer aan het programma mee willen werken).Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Check!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wietse en Neeltje. En die hebben ook kinderen.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Zo, komt er voor BZV nog een pool?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
Dit zijn de logees:
Boerin Annemiek met: Steven
Boer Bastiaan met: Milou.
Boer Geert met: Vera.
Boer Geert Jan met: Jacqueline.
Boer Jan met: Vera.
mag het weten![]()
Dat weet ik niet. Ik lees geen AD.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:01 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Nynke de Jong van die suffe columns uit het AD, die? Of vergis ik me?
Maar jij kan het vast weten.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Oh. Waarom kan ik het weten?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik lees geen AD.
Maar jij kan het vast weten.![]()
![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nynke_de_Jongquote:Carrière
De Jong is columniste voor het Algemeen Dagblad. Ze schreef eerder voor onder andere de kranten nrc.next en Leeuwarder Courant en tijdschrift Viva en was sidekick van Claudia de Breij bij 3FM. Ze werkt daarnaast als ghostwriter/copywriter en heeft drie boeken gepubliceerd. Regelmatig is De Jong tafeldame in DWDD en was tevens hoofdredacteur van Pedala Magazine. Naast columniste in het Algemeen Dagblad schrijft zij regelmatig voor LINDA. en Viva Mama.
[...]
Trivia
In 2015 werd De Jong tweede in televisiequiz De Slimste Mens.
Nu weten jullie het allebei![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom staat in de OP bij dit seizoen wel iedereen ineens?Bij andere seizoenen staan ook alleen de 5 boeren die we volgen op tv. #nieuwsgierig
Your beauty never ever scared me.![]()
Omdat dat nog dateert van voor het brengen van de brieven gok ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat in de OP bij dit seizoen wel iedereen ineens?Bij andere seizoenen staan ook alleen de 5 boeren die we volgen op tv. #nieuwsgierig
![]()
Ohja dat klinkt wel logisch.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat dat nog dateert van voor het brengen van de brieven gok ik.
Your beauty never ever scared me.![]()
Dus voel je vrij om ze eruit te halen en de spoiler aan te vullen met nieuwe topics in deze reeks.quote:![]()
Yep.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:01 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Nynke de Jong van die suffe columns uit het AD, die? Of vergis ik me?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Eh, omdat jij haar columns kennelijk leest. Ik ken ze niet.quote:Dus geen idee of ze suf zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Al die haat op Milou![]()
Gewoon een leuke meid om te zien en ze deed ook leuk mee. Ze had gelijk dat ze initiatief nam met het bodypainten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind het toch wel ongeloofwaardig dat ze voor zo'n tyfuslelijke niet zo'n hele knappe boer ineens wel in NL wil blijvenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haat op Milou![]()
Gewoon een leuke meid om te zien en ze deed ook leuk mee. Ze had gelijk dat ze initiatief nam met het bodypainten.![]()
Wie ben jij om voor iemand te bepalen wat diegene knap vindt of aantrekkelijk qua karakter? Wat een kortzichtigheid.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel ongeloofwaardig dat ze voor zo'n tyfuslelijke niet zo'n hele knappe boer ineens wel in NL wil blijvenThink of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Wie ben jij om voor iemand te bepalen wat diegene knap vindt of aantrekkelijk qua karakter? Wat een kortzichtigheid.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Wie ben jij om voor iemand te bepalen wat diegene knap vindt of aantrekkelijk qua karakter? Wat een kortzichtigheid.![]()
Ik geef alleen mijn bescheiden mening![]()
Ik vind het ook bijzonder dat jonge vrouwen op een nog minder aantrekkelijke boer met 4 kinderen reagerenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel ongeloofwaardig dat ze voor zo'n tyfuslelijke niet zo'n hele knappe boer ineens wel in NL wil blijven
Ja daar kom ik mijn bed niet eens uitquote:Op maandag 9 maart 2020 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder dat jonge vrouwen op een nog minder aantrekkelijke boer met 4 kinderen reageren
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel ongeloofwaardig dat ze voor zo'n tyfuslelijke niet zo'n hele knappe boer ineens wel in NL wil blijvenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Wie ben jij om voor iemand te bepalen wat diegene knap vindt of aantrekkelijk qua karakter? Wat een kortzichtigheid.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik zie dat ook voornamelijk vrouwen viesmad zijn vanwege Milou. Jealousy is a bitch.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jesus ga naar KLB ofzoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie dat ook voornamelijk vrouwen viesmad zijn vanwege Milou. Jealousy is a bitch.
Ik gun haar juist iets betersquote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie dat ook voornamelijk vrouwen viesmad zijn vanwege Milou. Jealousy is a bitch.![]()
![]()
Ja ook bizar, maar die komt nog aardig overquote:Op maandag 9 maart 2020 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder dat jonge vrouwen op een nog minder aantrekkelijke boer met 4 kinderen reageren![]()
![]()
Dat vind ik ook wel een beetje gek. Een zo’n meid is 25/26 of zo, wat moet je met iemand die 4 (!) kinderen heeft. Het is ook niet eentje of zo, het zijn er 4 😱.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder dat jonge vrouwen op een nog minder aantrekkelijke boer met 4 kinderen reageren
Maar is een soort wanhoop misschien? In welke wereld ga je nou met meerdere mensen strijden voor de liefde van iemand?![]()
![]()
quote:![]()
Ik klaag niet over haar hoor
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Volgens Story (roddelblad) zijn ze nog steeds samen: https://www.story.nl/arti(...)ijn-nog-altijd-samenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel vreemd idd.
Maar goed, we hebben die stugge Fries ook gehad, waar zo'n hupse rechtenstudente die way out of his league was vol voor ging, en die volgens mij nog steeds een relatie hebben (maar niet meer aan het programma mee willen werken).Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Volgens mij was die Wietse trouwens geen Fries.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens Story (roddelblad) zijn ze nog steeds samen: https://www.story.nl/arti(...)ijn-nog-altijd-samen
Oh, toch wel.The love you take is equal to the love you make.![]()
Steffie toch ook?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens Story (roddelblad) zijn ze nog steeds samen: https://www.story.nl/arti(...)ijn-nog-altijd-samenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dat lijkt me sowieso geen volledig overzicht.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Nee mij ook niet, Martin en Wilma zijn volgens mij ook nog samen en zijn getrouwd. (2012)quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso geen volledig overzicht.
David en Mara zijn volgens mij ook nog samen (die boer in Roemenië)
Herman en Fleur (zelfde seizoen, Frankrijk) volgens mij ook.
Wim en Marit wonen samen in Marknesse.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso geen volledig overzicht.![]()
Wat is er met Geert Jan?
Story? nu.nl?
https://www.nu.nl/279557/(...)kleedt-boer-uit.html
(tweede gedeelte)Somebody that I used to know![]()
Ja, vertel? Of moet ik echt zo’n stom filmpje gaan bekijken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is er met Geert Jan?
Story? nu.nl?
https://www.nu.nl/279557/(...)kleedt-boer-uit.html
(tweede gedeelte)The love you take is equal to the love you make.![]()
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vertel? Of moet ik echt zo’n stom filmpje gaan bekijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal speculatief he?Somebody that I used to know![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal speculatief he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]Of wat dàn het verhaal is. Ik bedoel: hoe komt zo'n verhaal tot stand. Gaat het dan over een andere Geert Jan in het dorp? Gaat het over een h eel andere kwestie? Ben dan wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know![]()
Het lijkt me dat als iemand verdacht ik van criminele feiten dat ze dan uit het programma geknipt wordt of geblurd of wat dan ook.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
503 Service Unavailablequote:
No server is available to handle this request.
Zometeen ook OP1?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ja, voor de rest komt er toch niks op. (lol)quote:Op zondag 15 maart 2020 19:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Zometeen ook OP1?![]()
![]()
Duurzame relatie
Doe normaal idiootAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Slingers!
KkdikAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Haar en wat zakken friet erbij.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:33 schreef Chia het volgende:
Hij vergrijpt zich al aan Yvon en neemt haar nu mee naar bed![]()
Blauw wit rood
met een kroketjen gaat ie gelijk slapenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:33 schreef Chia het volgende:
Hij vergrijpt zich al aan Yvon en neemt haar nu mee naar bedEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geert Jan heeft er ini ieder geval zichtbaar zin inAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Inb4 Milou afzeikenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
HontYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Is dat de jas van Bertie?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
De blonde kust niet en drukt alleen de wang tegen zijn mond
Oh dacht dat ie misschien een stijve had ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij doet zijn best om alles leuk voor de dames te maken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja zag er grappig uitquote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
De blonde kust niet en drukt alleen de wang tegen zijn mond![]()
![]()
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
De blonde kust niet en drukt alleen de wang tegen zijn mond
Op 't randje en erover.
Inb4 gruwelijk nat grapjesYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Daar zijn er vast al een stuk of wat overheen geweest, en waarschijnlijk niet altijd individueel.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Vreemd in dit geval, als je iemand leuk vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Forever AloneYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wel leuk, lief en spontaan. Maar niet geil dus.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Die klik gaat niet meer komen. Ze heeft ze genoeg uren meegemaakt.
Maar omdat ze een beetje socially awkward is, komt het misschien nog.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Annemiek is net als die boerin op Curacao. Die krijgt gewoon een paar dagen wat stagiairs en uiteindelijk is het allemaal niks.![]()
GJ is echt viesdik. Gewoon ongezond
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Call me crazy. Maar ik zou nooit vrienden laten selecteren (mochten mensen haar geholpen hebben).quote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uit al die 1000
[..]
Uit al die 1000 brieven
Je weet het zelf het beste.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Een moderne trekker is anders een behoorlijk geavanceerd stukje techniek.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat schreeuwt die manYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Erg jammer ja. Elke dag zo...quote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Fok is te traag om snel te kunnen posten en soms überhaupt om hier te kunnen lezenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fok ook weer teringtraag
Snap de aantrekkingskracht van die vrouwen ook nietquote:The secret of getting ahead is getting started![]()
Die "vrouwen" zijn zelf ook vies dik.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Snap de aantrekkingskracht van die vrouwen ook niet![]()
Energetische massagetraining
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Hoeveel appeltaarten gaat deze man nog eten?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
was de pens van de boer zelf he ook opgevallen?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef matthijst het volgende:
Sjaaltje, alsof je dan d'r pens niet ziet.![]()
Harrrrstikke leuk joh. Een appeltaart met een hartje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik zou alles ook gewoon zelf lezen of iig deels.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Call me crazy. Maar ik zou nooit vrienden laten selecteren (mochten mensen haar geholpen hebben).
Je weet het zelf het beste.![]()
Huh, penis in de hand en op en neer?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een moderne trekker is anders een behoorlijk geavanceerd stukje techniek.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Blijkbaar houden ze wel van een pondje kilootje of wat meer...quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Snap de aantrekkingskracht van die vrouwen ook niet![]()
![]()
Waren het er maar 1000.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uit al die 1000
[..]
Uit al die 1000 brieven
Viel best tegen stuk of 600.
Maarja, alsof een miss boerin kalender geen aanspraak krijgt idd.Ik kijk er niet gek van op.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Oh Annemiek gaat ze bij het eerst volgende keuzemoment alledrie naar huis sturen
Net een boerin Bertie of idd die boerin op Curaçao
mag het weten![]()
Tegen het ranzige aan.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja.quote:
Zonde want ik vind haar best leuk
Laat maar, Annemiek heeft er echt geen zin in.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee, die was gecamoufleerd door z'n extra large polo 😜quote:Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
was de pens van de boer zelf he ook opgevallen?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze doet goed haar best om alles dood te slaan
Had je maar moeten schrijvenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
Zonde want ik vind haar best leuk
Op 't randje en erover.
Het is ook iedere keer tijdens BZV voor mijn gevoelquote:
Besmette server.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Die wil alleen maar neuken.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik viel er een beetje half in, maar zei ze nou dat ze lag te slapen toen die gast binnenkwam met zijn cadeau?
know'm sayin?
word? word.![]()
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef alors het volgende:
Ik viel er een beetje half in, maar zei ze nou dat ze lag te slapen toen die gast binnenkwam met zijn cadeau?sig verwijderd door FA![]()
Nee, ze zei dat ze niet liep te slapen. Maar ondertussen zat ze gewoon te duttenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef alors het volgende:
Ik viel er een beetje half in, maar zei ze nou dat ze lag te slapen toen die gast binnenkwam met zijn cadeau?
mag het weten![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef shiitake het volgende:
Ik vind Steven wel lief. Maar waarschijnlijk ook te lief voor Annemiek.![]()
![]()
Nee dat vroeg hij, maar zij ontkendequote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef alors het volgende:
Ik viel er een beetje half in, maar zei ze nou dat ze lag te slapen toen die gast binnenkwam met zijn cadeau?![]()
Ohquote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze niet liep te slapen. Maar ondertussen zat ze gewoon te duttenNou hoe dan ook kwam het awkward over
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
OhNou hoe dan ook kwam het awkward over
Flashbacks naar boerin Bertie en die ene op Curaçao
mag het weten![]()
Dat ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef shiitake het volgende:
Ik vind Steven wel lief. Maar waarschijnlijk ook te lief voor Annemiek.
Sowieso zo een meisje dat de halve tijd mokt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gewoon een dikke creep.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Had die Vera vorige week ook een zachte g?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Steven lijkt me een lieve leuke kerel, maar vrees dat het 'm niet gaat worden met Annemiek. Zij is echt een geval apart. Ze komt echt heel emotieloos en vlak over.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dyslectisch noemde ze het zelf volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2020 20:48 schreef Nine. het volgende:
Annemiek is lichtelijk verstandelijk beperkt, of wat?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dyslectisch noemde ze het zelf volgens mij
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Och. Ik denk dat Annemiek vol van de stress naar een stel camera’s kijkt. Al überhaupt geen idee had hoe ze al die brieven door moest nemen meg stel vriendinnen erbij en nu baalt dat ze hier zit. Het is allemaal niet zo verschrikkelijk als het lijkt denk ik, ze heeft gewoon heel veel moeite om er mee om te gaan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Geert zijn accent veroorzaakt virussenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Vera is fkng geil
Op 't randje en erover.
Zo'n smerige patatbakker is toch niks voor jou mevrouw?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Whehehe. Die roze klompsloffenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
GJ is één grote act. Verreweg de irritantste deelnemer van de afgelopen seizoenen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laat me, laat me, laat mij gewoon mijn gang maar gaanquote:
Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja dat dus. M'n eerste gevoel zei, die tweede die binnenkwam. Gewoon afgaand op eerste indruk.quote:![]()
Ik denk die derde, Karine. Komt het koudst over.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat dus. M'n eerste gevoel zei, die tweede die binnenkwam. Gewoon afgaand op eerste indruk.![]()
Ze knippen het nu weer zo dat het lijkt of iemand snel afhaaktOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De Jet Bussemaker look a like twijfelt teveel. Die stapt op.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik zou het nog geen uur met die man uithouden, wat een druktemaker.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat dus. M'n eerste gevoel zei, die tweede die binnenkwam. Gewoon afgaand op eerste indruk.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Milou is een typetje.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
StadsmeisjeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Vreselijkquote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef DKUp het volgende:
Milou claimt een beetje, gelukkig niet opvallend.The secret of getting ahead is getting started![]()
Milou en Steven zouden samen lekker seriemoordenaartje kunnen spelen.
Creeps.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hebben ze nou de binnenkomst bij Annemiek overgeslagen
The secret of getting ahead is getting started![]()
jaquote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze nou de binnenkomst bij Annemiek overgeslagen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef matthijst het volgende:
Creeps.
The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef matthijst het volgende:
Creeps.![]()
![]()
![]()
Geert Jan heeft de grootste fout van zijn leven gemaakt,’ weet een bron aan Story te vertellen. ‘Een van de vrouwen (gegevens ter redactie bekend) uit Boer zoekt Vrouw schijnt zijn leven volledig overhoop gehaald te hebben, nadat ze een relatie kregen. Ze zou Geert Jan duizenden euro’s afgetroggeld hebben, waarna hij een rechtszaak zou zijn begonnen tegen deze vrouw. Nadat Geert Jan de relatie verbrak, bleef ze hem lastigvallen met denigrerende en beledigende WhatsApp-berichten.’
Whodunit
mag het weten![]()
Meteen schoonpa aan tafel zetten
Holy shit.
Zeker die dikkHoly shit. Zeker die spirituele dikke oplichter ala calltvquote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)kleed-door-bzv-vrouwThe secret of getting ahead is getting started![]()
Zijn muts lijkt op zo een mutsje die ze op die sapjes hebben
Rip skoapjes
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)kleed-door-bzv-vrouw
Wat werken er veel mensen in de zorgOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Neuh. Ze lopen nu bijna solo op de boerderie.quote:
Bastiaan gaat ff tegen z'n vrienden pochen over z'n 3 bitches.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Doekje erbij langs.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:06 schreef matthijst het volgende:
Zo heren, even de penis in de melk machine.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Steven past qua beroep wel bij Annemiek.14.gif
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ze praat nu net als Nienke plas. Ook. Ja. Gezellig.
Alleen is Nienke een typetje
Moet je wel niet dat ding tegen die vieze poten laten komenThe secret of getting ahead is getting started![]()
Scherpe observatie van Annemiek.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wie praat zo?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze praat nu net als Nienke plas. Ook. Ja. Gezellig.
Alleen is Nienke een typetje![]()
Vera zittend op de eettafel
Dat een loodgieter zijn vrouw niet mee neemt heeft een andere reden.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die boerinquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Territorium afbaken, doet mijn kad ook, even overal met de bips langs.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef shiitake het volgende:
Doe maar alsof je thuis bent. Lekker met je reet op de keukentafel.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Dat een loodgieter zijn vrouw niet mee neemt heeft een andere reden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: