Idd, en er samen over napraten wil niet zeggen dat jij alles moet uitleggen wat er verkeerd aan was.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
Naar de bios kan wel, maar dan moet het wel een film zijn waar je beiden over na kan praten.
Jammer dat je dan net die reis gepland hebtquote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Ik zie net dat KLM i.i.g. tot 15 maart vluchten schrapt naar diverse Italiaanse steden. Meeste is wel logisch, maar Rome valt ook onder de geschrapte vluchten. Terwijl daar tot nu toe nog bijzonder weinig aan de hand is.
Ga toch steeds meer vermoeden dat mijn vakantie in Rome in april het toch niet gaat worden. Niet per se omdat het daar dan gevaarlijk is, maar omdat ze preventief het hele land straks op slot gooien.
Nee, maar Lekker ontspannen daten ipv een continue stroom aan nieuwsgierige appjes was ook wel tof geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Awkward!
Was het in dit geval ook echt heel belangrijk dat het geheim bleef?
Ah, zo. Geen idee hoe lang die kabel isquote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Wifi komt alsnog via een router die bekabeld is aangesloten binnen je huis
Dat zeker! Maar dat is best makkelijk uit te kiezen natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
Naar de bios kan wel, maar dan moet het wel een film zijn waar je beiden over na kan praten.
Bedoel je dat je niet na het eerste appje meteen je telefoon hebt uitgezet?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar Lekker ontspannen daten ipv een continue stroom aan nieuwsgierige appjes was ook wel tof geweest.
Mjah, KLM heeft van de week al een mail gestuurd, waarin aangegeven staat dat ik kosteloos (nou ja behalve het verschil van een duurder ticket dan) omboeken naar een andere locatie. En hotel kan ik tot een dag van te voren annuleren.quote:
Ik bedoelde tijdens het dateproces de weken erop.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet na het eerste appje meteen je telefoon hebt uitgezet?
Mijn echte dates zijn ook wel op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker! Al ligt het er ook wel aan hoe goed je iemand op dat moment al kent. Als je iemand al wat langer kent dan is dat minder een issue dan met iemand die je net van Tinder plukt.Daar zou ik echt nóóit meteen thuis mee afspreken.
[..]
Ik heb echt nog nooit een bios-date gehadNu heb ik sowieso niet heel veel dates gehad in mijn leven, maar best wel gek dat die "klassieker" er niet eens tussen zat bij mij
Maar op zich kan dat wel leuk zijn denk ik, vooral om mee te beginnen. En dan kan je achteraf nog wel even een drankje doen en de film nabespreken; heb je sowieso gespreksstof
Daar zit het probleem bij mij inderdaad wel een beetje denk ik. Ik kan echt heel terughoudend zijn omdat ik het sowieso gewoon eng vind. En dat straal je dan toch wel uit. Dan denkt een date op een gegeven moment ook misschien wel 'wat doet die moeilijk, zal wel niet écht interesse hebben'.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar laat je dat dan ook op een (minimale) manier blijken? Als dat niet zo is, dan kan iemand die alle tijd wil nemen zelfs na een paar keer afhaken.
Ok, ik dacht die avond nog. Ik vond het al een wat opdringerige vriend.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik bedoelde tijdens het dateproces de weken erop.
Romantisch wat nitpicks voor de ander overlatenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, en er samen over napraten wil niet zeggen dat jij alles moet uitleggen wat er verkeerd aan was.![]()
Tenzij je op date bent met een andere nitpicker, maar ook dan moet je wat foutjes voor de ander laten.![]()
Ik wilde eigenlijk nog er bij zeggen dat het eigenlijk ook pas echt goed werkt als je beide wel een beetje over films in het algemeen kan praten. Want als de ander van het niveau 'ja was wel goed, en meer niet' is dan heeft het ook weinig zinquote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, en er samen over napraten wil niet zeggen dat jij alles moet uitleggen wat er verkeerd aan was.![]()
Tenzij je op date bent met een andere nitpicker, maar ook dan moet je wat foutjes voor de ander laten.![]()
Je denkt er teveel bij naquote:Op zondag 8 maart 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit het probleem bij mij inderdaad wel een beetje denk ik. Ik kan echt heel terughoudend zijn omdat ik het sowieso gewoon eng vind. En dat straal je dan toch wel uit. Dan denkt een date op een gegeven moment ook misschien wel 'wat doet die moeilijk, zal wel niet écht interesse hebben'.
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik dacht die avond nog. Ik vond het al een wat opdringerige vriend.
Die knakker zat dus ook gewoon nog te appen meteen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar Lekker ontspannen daten ipv een continue stroom aan nieuwsgierige appjes was ook wel tof geweest.
Dat maakt het lastig inderdaad. Dan moet je net iemand treffen die er doorheen kan kijken (maar dat is lastig, want daten is net zo eng voor de ander als voor jou) of iemand al kennen. Die weet dan hoe je in elkaar steekt, die zal dan eventueel wel geduldig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit het probleem bij mij inderdaad wel een beetje denk ik. Ik kan echt heel terughoudend zijn omdat ik het sowieso gewoon eng vind. En dat straal je dan toch wel uit. Dan denkt een date op een gegeven moment ook misschien wel 'wat doet die moeilijk, zal wel niet écht interesse hebben'.
Onze beer is een rebel die gewoon tijdens de film zijn telefoon aan heeft staan. Niks geen uitzetten van tevoren. Living on the edgequote:Op zondag 8 maart 2020 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet na het eerste appje meteen je telefoon hebt uitgezet?
Zie een paar posts verder opquote:Op maandag 9 maart 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die knakker zat dus ook gewoon nog te appen meteen?Oké, ja, dat is echt vervelend ja. Liever dat iemand dan doorheeft dat inmenging op dat moment even niet gewenst is. Of hij moet haar zelf leuk hebben gevonden en de boel willen saboteren.
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wacht even tot Aoibhin weer bij is.
Dan zou ik nu gewoon naar bed gaan...quote:Op maandag 9 maart 2020 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wacht even tot Aoibhin weer bij is.
Nou jij hebt tenminste een relatie eruit weten te peuren, 6 jaar zelfs!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn echte dates zijn ook wel op 1 hand te tellen.
M'n beste date was in de Apenheul, ook daadwerkelijk 6 jaar wat gehad daarna (meestal).
Ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je denkt er teveel bij na
Ik zie een date niet als een date maar als een ontmoeting en als het klikt, klikt het en anders is het "doei, was gezellig maar verder niets".
Maar de fase van daten en dan verder is wel lastig, ik zie dat niet en voel het ook niet aan![]()
Ik was ook pas 29 toen ik wat met haar kreegquote:Op maandag 9 maart 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou jij hebt tenminste een relatie eruit weten te peuren, 6 jaar zelfs!Dat is mij nog nooit gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |