abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2020 @ 23:12:50 #151
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191913132
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Duim.
Laten we het daar maar op houden dan ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 8 maart 2020 @ 23:14:01 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191913161
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Laten we het daar maar op houden dan ;)
Jullie kunnen dat niet zien? Zijn jullie stieken @I ?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 8 maart 2020 @ 23:14:54 #153
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191913176
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jullie kunnen dat niet zien? Zijn jullie stieken @:I ?
Zó erg is het nou ook weer niet met ons :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 8 maart 2020 @ 23:15:32 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191913191
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Viespeuk!
Ja, je moet toch wat hè? Terwijl je wacht tot er weer een quote is geladen hier. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 8 maart 2020 @ 23:15:36 #155
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_191913194
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah, hoezo niet eigenlijk, of weet je dat niet?

Ik vind daten overigens echt heel erg eng en het duurt echt wel een tijdje voor ik me op mijn gemak voel bij iemand. Is denk ik ook wel de voornaamste reden dat mannen altijd na hooguit 2 dates wel afhaken bij mij. Dan duurt het te lang en staat er ergens anders wel een meid klaar die zich vol op hem werpt... :{
Dat soort mannen zijn het ook niet waard! :{w
Zelf lijkt het mij juist wel goed om er wat tijd voor uit te trekken, zodat je elkaar in ieder geval aardig kent en weet dat je op elkaar kan bouwen.

En denk dat het er mee te maken heeft dat er nog nooit iemand (actief) achter mij aan heeft gezeten. Soort gedachte van ‘ga nu maar niet zomaar aannemen dat daar nu ineens verandering in komt.’ Dat moet dan wel eerst even expliciet bekend gemaakt worden. :P
pi_191913227
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jullie kunnen dat niet zien? Zijn jullie stieken @:I ?
Er is maar één @I O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191913238
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, je moet toch wat hè? Terwijl je wacht tot er weer een quote is geladen hier. :+
En ik mijn hand maar gebruiken door eindeloos te roefreshe, maar er is dus nóg een optie! :o bedankt voor de tip! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 8 maart 2020 @ 23:26:48 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191913392
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En ik mijn hand maar gebruiken door eindeloos te roefreshe, maar er is dus nóg een optie! :o bedankt voor de tip! *O*
Gezien de plotse stilte neem ik voor het gemak even aan dat iedereen die tip nu ook ter harte genomen heeft. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191913481
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Dat soort mannen zijn het ook niet waard! :{w
Zelf lijkt het mij juist wel goed om er wat tijd voor uit te trekken, zodat je elkaar in ieder geval aardig kent en weet dat je op elkaar kan bouwen.

En denk dat het er mee te maken heeft dat er nog nooit iemand (actief) achter mij aan heeft gezeten. Soort gedachte van ‘ga nu maar niet zomaar aannemen dat daar nu ineens verandering in komt.’ Dat moet dan wel eerst even expliciet bekend gemaakt worden. :P
Ja precies, vind ik ook :Y Ik heb echt weinig met de manier van daten van tegenwoordig; allemaal meerdere lijntjes uit, en veel en vaak en verschillende mensen, wel/niet exclusief, etc. Wat een gedoe. :')

Zelf kan ik als ik iemand leuk vind echt alleen maar denken aan die persoon en WIL ik niet eens nog met een ander daten om te kijken of dat misschien ook iets is. Daten met iemand terwijl je gevoelens hebt voor een ander (en dat is niet wederzijds) dat kan ik gewoon echt niet; dat vind ik lullig voor de persoon waar ik dan mee date.

Die gedachte van jou snap ik ook wel ja. Als er ooit jongens/mannen zijn geweest die oprecht interesse in me hadden, dan zijn die behoorlijk stil gebleven, want ik heb nooit iets gemerkt. En zelf initiatief nemen vind ik echt doodeng. Er zijn wel een paar mannen geweest in de voorbijgaande jaren die expliciet interesse hebben getoond, maar dan gaat het dus maar gewoon om 1 ding voor hen :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191913495
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gezien de plotse stilte neem ik voor het gemak even aan dat iedereen die tip nu ook ter harte genomen heeft. 8-)
Je bent nog een trendsetter! *O*

Zie ook nu pas wat voor een pareltje mijn autocorrect weer geknutseld heeft _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191913514
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies, vind ik ook :Y Ik heb echt weinig met de manier van daten van tegenwoordig; allemaal meerdere lijntjes uit, en veel en vaak en verschillende mensen, wel/niet exclusief, etc. Wat een gedoe. :')

Zelf kan ik als ik iemand leuk vind echt alleen maar denken aan die persoon en WIL ik niet eens nog met een ander daten om te kijken of dat misschien ook iets is. Daten met iemand terwijl je gevoelens hebt voor een ander (en dat is niet wederzijds) dat kan ik gewoon echt niet; dat vind ik lullig voor de persoon waar ik dan mee date.

Die gedachte van jou snap ik ook wel ja. Als er ooit jongens/mannen zijn geweest die oprecht interesse in me hadden, dan zijn die behoorlijk stil gebleven, want ik heb nooit iets gemerkt. En zelf initiatief nemen vind ik echt doodeng. Er zijn wel een paar mannen geweest in de voorbijgaande jaren die expliciet interesse hebben getoond, maar dan gaat het dus maar gewoon om 1 ding voor hen :{w
Je kookkunst O+
pi_191913568
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kookkunst O+
En dan hebben ze het nog niet eens gekregen ook, want nooit voor een date gekookt! :o

Wel dom hoor, ze hadden het ook gewoon even kunnen vragen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191913684
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En dan hebben ze het nog niet eens gekregen ook, want nooit voor een date gekookt! :o
Heb je wel een idee voor een date.

Maar kan me ook voorstellen dat je liever eerst op neutraal terrein afspreekt dan dat je gelijk je thuisadres geeft waarna je nog 3 jaar gestalkt wordt ofzo.

Leukste is toch om ergens wat te gaan drinken.
Heb de "uit eten -> bioscoop" wel een paar keer geprobeerd maar dan zit je eerst een uur met je mond vol en daarna mag je ook 1,5 uur niets zeggen (of 3 uur als je LoTR kijkt).

quote:
Wel dom hoor, ze hadden het ook gewoon even kunnen vragen :P
:D
  zondag 8 maart 2020 @ 23:40:02 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191913700
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je bent nog een trendsetter! *O*
Dat het ooit nog eens zou gebeuren! *O*
Wat zal @Greys trots op me zijn. :P
quote:
Zie ook nu pas wat voor een pareltje mijn autocorrect weer geknutseld heeft _O-
Ja, dat lijkt me een blijvertje. :P

"Wat ben je aan het doen?"
"Roefreshe. 8-) "
"Dude, TMI :o :{w "
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 8 maart 2020 @ 23:43:47 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_191913775
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Corona is niet virtueel overdraagbaar. 2 meter afstand was de regel, en er zitten vele meters tussen internetgebruik! :P
Dat ligt eraan hoelang de ethernet kabel is :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_191913803
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb je wel een idee voor een date.

Maar kan me ook voorstellen dat je liever eerst op neutraal terrein afspreekt dan dat je gelijk je thuisadres geeft waarna je nog 3 jaar gestalkt wordt ofzo.
Dat zeker! Al ligt het er ook wel aan hoe goed je iemand op dat moment al kent. Als je iemand al wat langer kent dan is dat minder een issue dan met iemand die je net van Tinder plukt. :P Daar zou ik echt nóóit meteen thuis mee afspreken.

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leukste is toch om ergens wat te gaan drinken.
Heb de "uit eten -> bioscoop" wel een paar keer geprobeerd maar dan zit je eerst een uur met je mond vol en daarna mag je ook 1,5 uur niets zeggen (of 3 uur als je LoTR kijkt).
Ik heb echt nog nooit een bios-date gehad :D Nu heb ik sowieso niet heel veel dates gehad in mijn leven, maar best wel gek dat die "klassieker" er niet eens tussen zat bij mij _O- Maar op zich kan dat wel leuk zijn denk ik, vooral om mee te beginnen. En dan kan je achteraf nog wel even een drankje doen en de film nabespreken; heb je sowieso gespreksstof :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 23:47:14 #167
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191913835
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat zeker! Al ligt het er ook wel aan hoe goed je iemand op dat moment al kent. Als je iemand al wat langer kent dan is dat minder een issue dan met iemand die je net van Tinder plukt. :P Daar zou ik echt nóóit meteen thuis mee afspreken.
[..]

Ik heb echt nog nooit een bios-date gehad :D Nu heb ik sowieso niet heel veel dates gehad in mijn leven, maar best wel gek dat die "klassieker" er niet eens tussen zat bij mij _O- Maar op zich kan dat wel leuk zijn denk ik, vooral om mee te beginnen. En dan kan je achteraf nog wel even een drankje doen en de film nabespreken; heb je sowieso gespreksstof :P
Die ene keer dat ik een biosdate deed, zat er meteen een gemeenschappelijke vriend van ons in de zaal.

Daar ging ons in het geheim daten. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 8 maart 2020 @ 23:47:37 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_191913844
Ik zie net dat KLM i.i.g. tot 15 maart vluchten schrapt naar diverse Italiaanse steden. Meeste is wel logisch, maar Rome valt ook onder de geschrapte vluchten. Terwijl daar tot nu toe nog bijzonder weinig aan de hand is.

Ga toch steeds meer vermoeden dat mijn vakantie in Rome in april het toch niet gaat worden. Niet per se omdat het daar dan gevaarlijk is, maar omdat ze preventief het hele land straks op slot gooien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_191913870
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat het ooit nog eens zou gebeuren! *O*
Wat zal @:Greys trots op me zijn. :P
En als je de trots van @Greys binnen hebt, kun je vredig sterven O+ (niet dat ik je dood wil trouwens, maar spreekwoordelijk)

quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat lijkt me een blijvertje. :P

"Wat ben je aan het doen?"
"Roefreshe. 8-) "
"Dude, TMI :o :{w "
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191913875
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoelang de ethernet kabel is :+
Geen Wifi hebben :') :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 8 maart 2020 @ 23:49:39 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_191913892
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Geen Wifi hebben :') :{w
Die Wifi komt alsnog via een router die bekabeld is aangesloten binnen je huis :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 8 maart 2020 @ 23:50:33 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_191913912
Naar de bios kan wel, maar dan moet het wel een film zijn waar je beiden over na kan praten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 23:54:51 #173
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191913980
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
Ik zie net dat KLM i.i.g. tot 15 maart vluchten schrapt naar diverse Italiaanse steden. Meeste is wel logisch, maar Rome valt ook onder de geschrapte vluchten. Terwijl daar tot nu toe nog bijzonder weinig aan de hand is.

Ga toch steeds meer vermoeden dat mijn vakantie in Rome in april het toch niet gaat worden. Niet per se omdat het daar dan gevaarlijk is, maar omdat ze preventief het hele land straks op slot gooien.
Dat zou ook wel balen zijn zeg. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191913981
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Die ene keer dat ik een biosdate deed, zat er meteen een gemeenschappelijke vriend van ons in de zaal.

Daar ging ons in het geheim daten. _O-
:D Awkward!

Was het in dit geval ook echt heel belangrijk dat het geheim bleef? :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 8 maart 2020 @ 23:56:09 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_191914001
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies, vind ik ook :Y Ik heb echt weinig met de manier van daten van tegenwoordig; allemaal meerdere lijntjes uit, en veel en vaak en verschillende mensen, wel/niet exclusief, etc. Wat een gedoe. :')

Zelf kan ik als ik iemand leuk vind echt alleen maar denken aan die persoon en WIL ik niet eens nog met een ander daten om te kijken of dat misschien ook iets is
. Daten met iemand terwijl je gevoelens hebt voor een ander (en dat is niet wederzijds) dat kan ik gewoon echt niet; dat vind ik lullig voor de persoon waar ik dan mee date.

Maar laat je dat dan ook op een (minimale) manier blijken? Als dat niet zo is, dan kan iemand die alle tijd wil nemen zelfs na een paar keer afhaken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')