Het maakt me geen zak uit, zolang ik mijn huis nog maar met winst kan verkopenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Aan de positive kant, de dekingsgraden van de pensieonfondsen kunnen over een paar maande wel naar boven bijgesteld worden![]()
Misschien kan de rest dan toch nog met 65 of eerder met pensioen!![]()
![]()
Probeer toch een beetje feeling te houden met wat er leeft onder het plebs.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eindelijk, heeft Jaap van Dissel ook een fok account aangemaakt.
Welkom Jaap
Allemaal gekkiesquote:Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Voor de baby fokkers onder ons die VMBO kader hebben gedaan![]()
S5 wilde zeggen dat er voor (geestelijke) stabiliteit (op een schaal van 1 tot 5) een 5 was gescoord. ... Ook homoseksuelen werden tot 1974 met S5 afgekeurd. Velen houden hun afkeuring op basis van S5 verborgen, omdat dat betekent dat je een psychische of persoonlijkheidsstoornis hebt, meestal nadelig bij een sollicitatie.
Dat wou al niemand drinken, want die troep is gewoon echt niet te hachelenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk dat Corona wel een keertje in de aanbieding gaat komen want niemand wil dat meer drinken nu.
Met wat lyme is het best te doenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat wou al niemand drinken, want die troep is gewoon echt niet te hachelen
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk dat Corona wel een keertje in de aanbieding gaat komen want niemand wil dat meer drinken nu.
S5 geloof ik nog wel. Maar dat de S uit het het rijtje ABOHZIS komt weet denk ik bijna niemand.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:58 schreef Tris het volgende:
Vraag me af of het gros in dit forum wel weet wat dat is.
Kapitalistquote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit, zolang ik mijn huis nog maar met winst kan verkopen
Hopelijk over 2 weken in de verkoop staan.
Als het gros van de overledenen 70+ is dan valt het wel mee met de werkgevers die personeel kwijt zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef vuurbrood het volgende:
De gene die dit virus gaan overleven gaan straks flink cashen. Door een te kort aan personeel zullen werkgevers straks diep in de buidel moeten tasten om gezond en geschoold personeel te vinden![]()
Dik salaris en goedkope woningen tegen 0,01% interest, gaan de millennials dan straks toch een keertje ergens van profiteren
Niet doorhebben dat dit een typetje is vanuit de overheidquote:Op zondag 8 maart 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die mongool ook drinkt.@:PowerLoungen
Is dit jouw huis?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit, zolang ik mijn huis nog maar met winst kan verkopen
Hopelijk over 2 weken in de verkoop staan.
De gemiddelde leeftijd speelt ook een rol. Precieze cijfers zijn er niet, maar de gemiddelde leeftijd is wel bekend, 47 jaar in Italë tov 37 jaar in China. Aangezien oudere mensen hogere kans hebben om te sterven kan dat deels het dodental verklaren.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef vosss het volgende:
Misschien heeft Italië wel de dodelijkere Wuhan variant en Duitsland de minder dodelijke rest van china variant.
Zover reikt mijn kennis ook niet. Maar dat s5 was altijd wel een ding.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
S5 geloof ik nog wel. Maar dat de S uit het het rijtje ABOHZIS komt weet denk ik bijna niemand.
Hij heet toch niet Maja de Bijquote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dit jouw huis?
[ afbeelding ]
Ja ik zit eeen beetje kut. Gekocht zonder voorbehoud verkoop eigen woning, daar moest nog een en ander aan gebeuren en zooi opruimen etc voordat die de verkoop in kan. Aangezien we pas in augustus de sleutel krijgen dachten we rustig aan. Krijg je deze kutzooi ineens.quote:
Bedwantsenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dit jouw huis?
[ afbeelding ]
Misschien wel in het 'echt'quote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hij heet toch niet Maja de Bij
wel?
Houtworm genot.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dit jouw huis?
[ afbeelding ]
Lekker zijn bek aan het verbranden genotquote:Op zondag 8 maart 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die mongool ook drinkt.@:PowerLoungen
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dit jouw huis?
[ afbeelding ]
VERTEL ONS ALLESZZ.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat dit een typetje is vanuit de overheid
Vakanties naar Italië, met name het noorden?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef Sfancta het volgende:
Heel cru, maar zijn er ook al producten/diensten goedkoper geworden door het virus?
Benzine staat hier net over de grens op 1.30, wat normaal rond de 1.40 hangt.
Wie zegt dat de gros van de overledenen 70+ is, het RIVM?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gros van de overledenen 70+ is dan valt het wel mee met de werkgevers die personeel kwijt zijn.
alle statistieken van de wereld toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie zegt dat de gros van de overledenen 70+ is, het RIVM?
Wat kan er toch ineens veel veranderen in 4 wekenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik zit eeen beetje kut. Gekocht zonder voorbehoud verkoop eigen woning, daar moest nog een en ander aan gebeuren en zooi opruimen etc voordat die de verkoop in kan. Aangezien we pas in augustus de sleutel krijgen dachten we rustig aan. Krijg je deze kutzooi ineens.
Dalijk heb ik ipv gratis van een eerdere restschuld af een 3x zo hoge restschuld. Dus ik moet wel snel verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |