Ik schijt normaal gesproken in de vaatwasserquote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
jullie eten van je vloer?
of lopen met je schoenen over je aanrecht ofzo?![]()
Je schoenen aan in huis, je bent toch geen boer manquote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
jullie eten van je vloer?
of lopen met je schoenen over je aanrecht ofzo?![]()
je vloer is hoe dan ook enigsinds smerig, een schoenzool maakt daar bar weinig verschil in
Pas op hoor. Ze heeft het meegemaakt!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lees je eens in in de Spaans griep en de verschillende golven daarvan.
Dat is wat logischer inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2020 19:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die gaan het niet meer onder controle krijgen bedoel ik.
Wij doen het ook nog eens itt brabant heel elegantquote:Op zondag 8 maart 2020 19:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan Noord Brabant een puntje aan zuigen, jonguh.
Als de economie hard geraakt wordt, vliegen die millenials als eerst eruit met baantjes als "influencer" / social media etc.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef vuurbrood het volgende:
De gene die dit virus gaan overleven gaan straks flink cashen. Door een te kort aan personeel zullen werkgevers straks diep in de buidel moeten tasten om gezond en geschoold personeel te vinden![]()
Dik salaris en goedkope woningen tegen 0,01% interest, gaan de millennials dan straks toch een keertje ergens van profiteren
Ah, ik snap hem, thanks!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef joyvke het volgende:
[..]
Italie heeft in totaal 7375 besmettingen, 6387 zijn er nog besmet (716 zijn beter en 410 zijn er overleden). 86,60% is op dit moment nog besmet.
Die percentages heb ik dus in mijn sheet gezet omdat ik dat miste.
Link
Gewoon een griepgolf bovenop de bestaande griepgolf dus. Paniek!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:42 schreef Gehrman het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:34:20All but 2 of the new deaths in Italy were 60 or older and most had underlying health conditions - CNN https://t.co/oOeISk5kB0 reageer retweet
Toevallig net nog een stuk over gelezen op Wikipedia.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lees je eens in in de Spaans griep en de verschillende golven daarvan.
Fist je Pino dan!?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zo zien mijn handen eruit na een avondje fisten
Beter doe je MBO techniek a mattiequote:Op zondag 8 maart 2020 19:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als de economie hard geraakt wordt, vliegen die millenials als eerst eruit met baantjes als "influencer" / social media etc.
das de goden verzoeken omdat nu al aan te trekken :pquote:Op zondag 8 maart 2020 19:50 schreef DemonRage het volgende:
Ook deze heb je al:
[ afbeelding ]
Voor veel mensen nog niet van toepassing.
Gaan ze dit nu elke dag melden?quote:133 coronadoden op één dag in Italië, grootste stijging sinds uitbraak
Duitsersquote:Op zondag 8 maart 2020 19:54 schreef byah het volgende:
[..]
Gaan ze dit nu elke dag melden?
Hoe blijven ze in Duitsland zo netjes buiten de statistieken qua doden?
Het land proactief in een recessie te gooien door het hele land in quarantaine te zetten natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Voor degenen die het RIVM veel te reactief vinden handelen: welke maatregelen zouden wij nu moeten nemen?
euhh het merendeel van de nederlanders...? (eigen ervaring hierin: niemand waar ik ooit op bezoek ben geweest moesten de schoenen uit)quote:Op zondag 8 maart 2020 19:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik schijt normaal gesproken in de vaatwasser![]()
Welke ransaap loopt er met zijn schoenen in huis
Misschien heeft Italië wel de dodelijkere Wuhan variant en Duitsland de minder dodelijke rest van china variant.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:54 schreef byah het volgende:
[..]
Lock-down voor de heel Noord-Brabant en Limburg en alle vluchten uit en naar China, Italië, Zuid Korea stop zetten.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Voor degenen die het RIVM veel te reactief vinden handelen: welke maatregelen zouden wij nu moeten nemen?
Het zijn übermenschen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:54 schreef byah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |