Wat denk je zelf van een land dat miljoenen mensen in heropvoedingskampen stopt?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef wodca het volgende:
[..]
Zou China dan toch gelogen hebben over de cijfers zoals hier in de eerste 10 delen gedacht werd door sommigen ?
Anders heb je nog Happy Italy of Vapiano voor de echte authentieke Italiaanse smaakquote:Op zondag 8 maart 2020 19:39 schreef Stance het volgende:
[..]
Alle goede recepten staan ondertussen toch wel op internet of te vinden in de betere boekhandel.
Context is alles.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef wodca het volgende:
[..]
Zou China dan toch gelogen hebben over de cijfers zoals hier in de eerste 10 delen gedacht werd door sommigen ?
HeT iS mAaR eEn GRiePjEquote:Op zondag 8 maart 2020 19:35 schreef NaturalScience het volgende:
133 nieuwe doden ik Italië..... bizar
Hopelijk schrappen ze het ESF helemaal.quote:
Dat ze heel begaan met de opvoeding zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf van een land dat miljoenen mensen in heropvoedingskampen stopt?
Dus dan staat bijvoorbeeld in Italië de teller niet op 7.375 maar op 6.753?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef joyvke het volgende:
[..]
109648
nog 44890 besmet (+/-) 40.95% (van heel de wereld dan) (dat is excl doden en mensen die beter zijn).
ESF en de Formule 0 schrappen dat zou top zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 19:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hopelijk schrappen ze het ESF helemaal.
En de GP in Zandvoort ook, gewoon om die bril te pesten.
Ik denk dat die opvoedingskampen hier ook niet zouden misstaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat ze heel begaan met de opvoeding zijn?
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:34:20All but 2 of the new deaths in Italy were 60 or older and most had underlying health conditions - CNN https://t.co/oOeISk5kB0 reageer retweet
En Koningsdag.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hopelijk schrappen ze het ESF helemaal.
Inderdaad. Het hangt helemaal af van de test'dichtheid'. En in Nederland moet je al best behoorlijk ziek zijn wil je een test krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Context is alles.
Als je niet of nauwelijks test en wel dodelijke slachtoffers hebt, dan is het mortaliteitscijfer extreem hoog.
Zo willen mensen nu graag de besmettingen per dag tussen Italië en Nederland met elkaar vergelijken, maar de GGDs van beide landen werken totaal anders. Dus appels en peren
Zuid Korea test heel veel, dat geeft een betrouwbaarder beeld. Ik ga liever daar vanuit dan van een Italië of Nederland
Nu komen Rotterdammers toch nooit buiten Rotterdam, dus een lock down zou best makkelijk gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zit er dik in, NL is dan net zo rood op de kaart als Lombardije nu
hoe smerig zijn jouw schoenen dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Normaal gesproken houd jij je schoenen aan in huis..is toch smerig man
In de cijfers van Zuid-Korea zie je idd terug dat de mortaliteit ten opzichte van het aantal cases behoorlijk meevalt.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Context is alles.
Als je niet of nauwelijks test en wel dodelijke slachtoffers hebt, dan is het mortaliteitscijfer extreem hoog.
Zo willen mensen nu graag de besmettingen per dag tussen Italië en Nederland met elkaar vergelijken, maar de GGDs van beide landen werken totaal anders. Dus appels en peren
Zuid Korea test heel veel, dat geeft een betrouwbaarder beeld. Ik ga liever daar vanuit dan van een Italië of Nederland
133 bejaardequote:Op zondag 8 maart 2020 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
HeT iS mAaR eEn GRiePjE
[ afbeelding ]
Nog even lekker keertje in het rond hoesten in de supermarkt.
We hebben hier alles jonguhquote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu komen Rotterdammers toch nooit buiten Rotterdam, dus een lock down zou best makkelijk gaan.
Net zoals alle terroristen verwarde mensen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:42 schreef Gehrman het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:34:20All but 2 of the new deaths in Italy were 60 or older and most had underlying health conditions - CNN https://t.co/oOeISk5kB0 reageer retweet
Ranzig manquote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe smerig zijn jouw schoenen dan?
ik doe hier niet anders, tenzij ze vol met modder of bv stront zitten..
C. Ni Haoquote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef DemonRage het volgende:
Waar word je vandaag de dag sneller zenuwachtig van?
A. *kuch*
B. Buongiorno!
Lekker hygiënisch.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Jij krijgt het tenminste nog voor elkaar. Ik ben een middag bezig geweest om een tweet op te nemen en mij lukt het niet meer. Kon ook geen flikker qua help hier op deze site vinden.quote:
Precies. Lopen nog veel mensen die het waarschijnlijk ook hebben, maar weinig klachten..quote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hangt helemaal af van de test'dichtheid'. En in Nederland moet je al best behoorlijk ziek zijn wil je een test krijgen.
Dudequote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik wel in paniek raken als juist jonge, gezonde mensen zouden overlijden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Net zoals alle terroristen verwarde mensen zijn.
Alsof dat het feit ook maar iets minder erg maakt?
En dan nog... Vol met stront? Kijk jij wel waar je stapt dan?quote:
Haha! Normaliter werkt het gewoon prima maar nu kreeg ik ineens een verkeerde tweetquote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij krijgt het tenminste nog voor elkaar. Ik ben een middag bezig geweest om een tweet op te nemen en mij lukt het niet meer. Kon ook geen flikker qua help hier op deze site vinden.
Kudo's voor jou dus
Doe ik sobersoquote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Binnen zitten zul je.
En wat minder met hygiëne.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat ze heel begaan met de opvoeding zijn?
Ja want die heb je meegemaakt natuurlijk. Ook mooie steden toen zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik wel in paniek raken als juist jonge, gezonde mensen zouden overlijden.
Zoals bij de Spaanse griep. The horror.
Gewoon de link uit de balk kopiëren, nadat je op de tweet hebt geklit.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij krijgt het tenminste nog voor elkaar. Ik ben een middag bezig geweest om een tweet op te nemen en mij lukt het niet meer. Kon ook geen flikker qua help hier op deze site vinden.
Kudo's voor jou dus
The bestquote:Op zondag 8 maart 2020 19:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook community based COVID19 transmission?
quote:
jullie eten van je vloer?quote:
Italie heeft in totaal 7375 besmettingen, 6387 zijn er nog besmet (716 zijn beter en 410 zijn er overleden). 86,60% is op dit moment nog besmet.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:42 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Dus dan staat bijvoorbeeld in Italië de teller niet op 7.375 maar op 6.753?
Althans, volgens de cijfers van bnonews.com?
Lees je eens in in de Spaans griep en de verschillende golven daarvan.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik wel in paniek raken als juist jonge, gezonde mensen zouden overlijden.
Zoals bij de Spaanse griep. The horror.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |