Ik ken jullie langer dan vandaagquote:Op zondag 8 maart 2020 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als iemand letterlijk zegt: "Op deze klikken" komt het niet eens in je op om 'op deze te klikken'?![]()
Weet je zeker dat je Nederlands kunt lezen?![]()
@:Strani, ik begin ineens te denken dat wij juist de slimme zijn.![]()
Met zulke dingen ben je niet een beetje stout. En zeg je dat al helemaal niet. Imho.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat beetje stout is natuurlijk enkel ietwat onhandig verwoord.
Er zat ook gewoon meteen een heel verhaal achteraan hoe en waarom deze inschatting zo gemaakt is.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:25 schreef hole1988 het volgende:
Vraagje. Zouden jullie het leuk vinden als ik zo nu en dan deze statistieken publiceer?Ja, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Plus ik neem aan dat hier boven queen wordt gezongen?twitter:EscPim twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:22:37"Cleopatra was a queer like me" SAMIRA SPILLED SOME TEA HERE https://t.co/bzbhoQdPp6 reageer retweet
Ja, maar als je die beelden vandaag nog hebt teruggekeken heb je ook gezien dat dit niet alles is wat hij zei. Daarvoor was hij echt te lang aan het woord, ja ik ken de beelden ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zulke dingen ben je niet een beetje stout. En zeg je dat al helemaal niet. Imho.
Hij zegt létterlijk dat die richtlijnen wereldwijd bedoeld waren maar ja 'ze waren wel een beetje streng'. Ja, vast niet voor niets...
Ik doe gewoon control-plus om in te zoomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:34 schreef Dave het volgende:
Kun je in tweetdeck de kolommen ook breder maken? #durftevragen
Het linken werkt dan namelijk wel.Plus ik neem aan dat hier boven queen wordt gezongen?twitter:EscPim twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:22:37"Cleopatra was a queer like me" SAMIRA SPILLED SOME TEA HERE https://t.co/bzbhoQdPp6 reageer retweet
Oh, had ik niet meegekregen!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit stond er. Maar daarna bleef het stil dus ik dacht 'oei, niet heel sfeerverhogend in de schaatsgezelligheid' en toen heb ik er maar over gemaild omdat het me echt dwars zit.Maar dit dus, waar ik net de beelden nog eens van terug heb zitten kijken:
[..]
Ik heb heus alles gezien en tóch val ik er enorm over. Voor mij is het iig niet goed te praten. Niet iedereen voelt en vindt hetzelfde van alles. Gelukkig maar.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar als je die beelden vandaag nog hebt teruggekeken heb je ook gezien dat dit niet alles is wat hij zei. Daarvoor was hij echt te lang aan het woord, ja ik ken de beelden ook.
Maar goed, je hebt erover gemaild, laat ik het er verder ook bij.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, had ik niet meegekregen!
Hoop dat je mail door de virusscanner komt.
(Dit was een sfeerverhogend grapje)
Waar zit de CTRL op de iPad?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe gewoon control-plus om in te zoomen.
Fijne vakantie!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:00 schreef ato het volgende:
Zo koffer staat klaar, morgen vroeg vertrek ik naar de zon.
Country thema zo te zien?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:49 schreef koffieleuk het volgende:
Een uurtje geleden is trouwens bekendgemaakt dat het nummer van Rusland morgen uitkomt.
https://www.instagram.com/p/B9etZXIpY1f/?igshid=4uwml584i0q0
Lees net dat het een fan account is, dus niet officieelquote:Op zondag 8 maart 2020 18:49 schreef koffieleuk het volgende:
Een uurtje geleden is trouwens bekendgemaakt dat het nummer van Rusland morgen uitkomt.
https://www.instagram.com/p/B9etZXIpY1f/?igshid=4uwml584i0q0
Veel he! Arme mensen daar. Hoop nog steeds dat het hier niet tot zulke aantallen komt.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
3557 mensen in ziekenhuis in Lombardije op dit moment vanwege Corona![]()
Als ik dit soort dingen niet meer moet posten hier zeg vooral.
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, had ik niet meegekregen!
Hoop dat je mail door de virusscanner komt.
(Dit was een sfeerverhogend grapje)
Wat moet ik nú weer weten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |