Lekker hoor! Geniet ervanquote:Op zondag 8 maart 2020 18:00 schreef ato het volgende:
Zo koffer staat klaar, morgen vroeg vertrek ik naar de zon.
Oh, dat kan nog wel idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ga iets verder richting Gran Canaria, komen wel veel Italianen trouwens.
Ik ook.quote:
Dat weet ik, dat maakte het beeld niet veel beter.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat je beeld verkeerd is. Danny is niet echt een twink bij mijn weten.
Ja, probeer ze nu wel op afstand te houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat kan nog wel idd.![]()
Als je er maar wel aan denkt elke Italiaan die te dichtbij komt meteen in de nootjes te schoppen, hoe cute ze ook mogen zijn.
Veel plezier!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:00 schreef ato het volgende:
Zo koffer staat klaar, morgen vroeg vertrek ik naar de zon.
Een extra Dave? Dus @ato neemt al een Dave mee?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Is die koffer groot genoeg om er een extra Dave in mee te nemen?
Lijkt me niet, maar je weet nooit.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:08 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, probeer ze nu wel op afstand te houden.
Vraag mij af of het nu ook weer druk is met Italianen, nu Noord Italia on lock is.
Ja erg he! Daarom keek ik ook naar de webcam van Tenerifequote:Op zondag 8 maart 2020 18:05 schreef Em31 het volgende:
Oh wat heb ik toch zin in gewoon weer een lekker zonnige dag, maar we krijgen weer een week regen.
Ik nietquote:
Wat gaat het rapquote:Op zondag 8 maart 2020 18:11 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar meer dan 100 doden vandaag alleen al in Italië.
Dank je. Er is daar ook een ESF bar, tenminste iedere maandag en vrijdag wordt er ESF liedjes gedraaid op een groot scherm.quote:
Is idd wel fijn om te weten, kunnen we als het nodig is een blok vormen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gelukkigDan zijn wij in elk geval verenigd in stupiditeit.
Ik ook niet, het kwam niet eens in me opquote:
Ja, hoewel we hoogstwaarschijnlijk wel veel te dom zijn om ons een beetje redelijk te kunnen organiseren als blokquote:Op zondag 8 maart 2020 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is idd wel fijn om te weten, kunnen we als het nodig is een blok vormen.
Als iemand letterlijk zegt: "Op deze klikken" komt het niet eens in je op om 'op deze te klikken'?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, het kwam niet eens in me op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |