jeetje wat een verhaalquote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen net weduwe en hij was weduwnaar. Dat gebeuren gaf een band tussen haar en de buurman en een paar jaar later waren ze samen. Het leven kan raar lopen![]()
Ik toto op Willem 2quote:Op zondag 8 maart 2020 14:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh, pan en hakken. Fijne wedstrijd!
Ze verliezen niet. In het slechtste geval blijft het gelijkspel. Dick pikt geen verliesquote:Op zondag 8 maart 2020 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat Feyenoord vandaag gaat verliezen
Ja, hier ook. Ben niet zo van het zweverige normaal, maar er gebeuren ook dingen die je simpelweg niet naast je neer kan leggen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen herinneringen aan. Wel andere dingen meegemaakt waarom ik wel overtuigd ben dat lichaam en geest 2 dingen zijn.
Lol, lulquote:
Dus dat jij op een matje in de schuur naar Mekka bid zijn roddels?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben niet zo van het zweverige normaal, maar er gebeuren ook dingen die je simpelweg niet naast je neer kan leggen.
Nee, dat klopt deels, alleen is het karton in plaats van een matje.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dat jij op een matje in de schuur naar Mekka bid zijn roddels?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat klopt deels, alleen is het karton in plaats van een matje.
Nou is wel leuk in het weekend ik ben er hartstikke zoet mee altijdquote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of behoefte aan voetbalwedstrijden, daar is ook een chronisch gebrek aan hier.
Oeps, had niet ver genoeg doorgelezen. 300 gingen direct al onder, 890 dobberden rond. Daarvan zijn er dus ook nog heel veel omgekomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
de meesten??? zo'n 1200 man aan boord, 317 werden uit het water gehaald.
Stukkie lonka erbij.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou is wel leuk in het weekend ik ben er hartstikke zoet mee altijd
Ben vandaag niet zo helder, geloof ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als Rec die Corona cijfers ook zo leest
Tja, dat heb je met mannen eeh.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of behoefte aan voetbalwedstrijden, daar is ook een chronisch gebrek aan hier.
Ze stuurden vast zo'n grote hoeveelheid op in de hoop dat je je misselijk zou eten.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lonkavrije dag gaat een beetje hard
Het is heroïne hè?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lonkavrije dag gaat een beetje hard
Nou hij gaat moeilijk open dat scheelt welquote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze stuurden vast zo'n grote hoeveelheid op in de hoop dat je je misselijk zou eten.![]()
Het is ook makkelijk graaien als zo'n blik voor je staat.
Geeft niets. Dit soort dingen wil je soms ook niet wetenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps, had niet ver genoeg doorgelezen. 300 gingen direct al onder, 890 dobberden rond. Daarvan zijn er dus ook nog heel veel omgekomen.
Die oorlogsverhalen zijn vaak gewoon niet te bevatten. Op 10 maart 1945 hebben de Amerikanen Tokio gebombardeerd. Daarbij vielen zo'n 100.000 doden en een miljoen gewonden bij een gigantische vuurstorm. Dat is een beetje een vergeten ramp.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geeft niets. Dit soort dingen wil je soms ook niet weten
Er wordt weinig over gesproken inderdaad. Velen weten niet eens dat dat gebeurd is. Iedereen weet Hiroshima en Nagasaki, maar de firebombing van Tokio is vaak helemaal onbekend.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die oorlogsverhalen zijn vaak gewoon niet te bevatten. Op 10 maart 1945 hebben de Amerikanen Tokio gebombardeerd. Daarbij vielen zo'n 100.000 doden en een miljoen gewonden bij een gigantische vuurstorm. Dat is een beetje een vergeten ramp.
De Amerikanen ware ook bezig met de ontwikkeling van een brandbom met vleermuizen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er wordt weinig over gesproken inderdaad. Velen weten niet eens dat dat gebeurd is. Iedereen weet Hiroshima en Nagasaki, maar de firebombing van Tokio is vaak helemaal onbekend.
Niet fraai.
Het was een hele campagne:quote:Op zondag 8 maart 2020 14:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er wordt weinig over gesproken inderdaad. Velen weten niet eens dat dat gebeurd is. Iedereen weet Hiroshima en Nagasaki, maar de firebombing van Tokio is vaak helemaal onbekend.
Niet fraai.
jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is een beste supersoaker geweest.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Recce het volgende:
Killing Japanese didn't bother me very much at that time
Wat heel bizar was, was dat we dit ook nooit op school met geschiedenis kregen. Ik kwam er bijvoorbeeld pas 10 jaar geleden of zo achter dat er concentratiekampen in de USA waren. Nooit geweten. Het is allemaal hush hush. Zo fout.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was een hele campagne:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk had het allemaal weinig effect, geloof ik, maar goed, het was oorlog. De generaal die er verantwoordelijk voor was:
"LeMay would later acknowledge the sheer brutality of it.
"Killing Japanese didn't bother me very much at that time... I suppose if I had lost the war, I would have been tried as a war criminal," he is widely quoted as saying."
Tja, human nature, vrees ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Mag oorlog zijn geweest, maar er worden slachtoffers gemaakt die er part noch deel aan hadden.
Ja, Nederland verstopt ook nog steeds allerlei foute dingen uit het verleden. Dat begint nu langzaam wel te veranderen. In de USA gaat dat ook nog wel gebeuren, denk ik. In ieder geval staat CNN nu stil bij dat bombardement van Tokio.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat heel bizar was, was dat we dit ook nooit op school met geschiedenis kregen. Ik kwam er bijvoorbeeld pas 10 jaar geleden of zo achter dat er concentratiekampen in de USA waren. Nooit geweten. Het is allemaal hush hush. Zo fout eigenlijk.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die Vietnam foto's waar ze met napalm aan de gang waren geweest ook.
Blij dat ik een mix ga maken die een stukje vrolijker aandoet.
Goede ontwikkelingen in elk geval.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef Recce het volgende:
Ja, Nederland verstopt ook nog steeds allerlei foute dingen uit het verleden. Dat begint nu langzaam wel te veranderen. In de USA gaat dat ook nog wel gebeuren, denk ik. In ieder geval staat CNN nu stil bij dat bombardement van Tokio.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]ik zet de moon mix nog maar een keertje op
ha ben benieuwdquote:Op zondag 8 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De nieuwe mix is voor iedereen die zich ziek, zwak en misselijk voelt en waarbij toch in het achterhoofd speelt of het wellicht om corona gaat. Vanavond later zal het wel klaar zijn.
*gaat zeker luisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De nieuwe mix is voor iedereen die zich ziek, zwak en misselijk voelt en waarbij toch in het achterhoofd speelt of het wellicht om corona gaat. Vanavond later zal het wel klaar zijn.
Dresden werd ook nog platgebombardeerd aan het eind vd oorlog terwijl het helemaal geen strategische waarde had.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Mag oorlog zijn geweest, maar er worden slachtoffers gemaakt die er part noch deel aan hadden.
Elke tt een tonja tt zal dan vast niet helpenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tonja laat mooi niets van zich horen tot we een paar delen verder zijn.
Erg leren doen we er ook niet van, want het is nog steeds één puinhoop wereldwijd.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dresden werd ook nog platgebombardeerd aan het eind vd oorlog terwijl het helemaal geen strategische waarde had.
Nou, dat is toch best een aardig plan, Voxs.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Elke tt een tonja tt zal dan vast niet helpen
Ja, koorts eindelijk gebroken na 2 nachten bijna 40 gr. Nu 37,5 en voel me nu slechts een vaatdoek ipv een dweilquote:
RaaaaaaRquote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tonja laat mooi niets van zich horen tot we een paar delen verder zijn.
Oeh, dat klinkt heftig! Hopelijk ben je er nu verder vanaf. Goed uitzieken!quote:Op zondag 8 maart 2020 15:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, koorts eindelijk gebroken na 2 nachten bijna 40 gr. Nu 37,5 en voel me nu slechts een vaatdoek ipv een dweil
of slaapt nogquote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaaR
![]()
of ze zit in Bday Kreatiene
Ga ik doenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt heftig! Hopelijk ben je er nu verder vanaf. Goed uitzieken!
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaaR
![]()
of ze zit in Bday Kreatiene
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke likquote:
Ik heb er nu ook zin in en net zoals jij het beschrijft.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke lik
Gisteren de hele bak filet opgegeten. Op verse witte bolletjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke lik
Lekker toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook zin in en net zoals jij het beschrijft.
Soms neem ik als ik geen zin heb in warm eten, salade en broodjes filet american. Dan gaat er zeker een half bakje door heenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren de hele bak filet opgegeten. Op verse witte bolletjes.![]()
Eens over flinke lik.
Het is ook zó lekker.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker toch?
[..]
Soms neem ik als ik geen zin heb in warm eten, salade en broodjes filet american. Dan gaat er zeker een half bakje door heen
Oh ja, er zit ook nog kans in dat ze kotsmisselijk in bed ligt.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las/lurkte
iets over een heule kippie genast
en toen soort van misselijk wrd
Je hebt anders ook nog de magere variant. Ik vind die met peperkorrels lekker ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook zó lekker.Dit was een flinke bak filet, maar het eet heel makkelijk weg. Mensen denken vaak dat het moddervet is, maar dat valt reuze mee.
Een hele kip is ook wel heel erg veelquote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, er zit ook nog kans in dat ze kotsmisselijk in bed ligt.
Het hoort allemaal redelijk aan de magere kant te zijn. Van mij hoeven al die toevoegingen niet zo. De filet op zich is al prima en áls er al iets toegevoegd moet worden doe ik het zelf.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt anders ook nog de magere variant. Ik vind die met peperkorrels lekker ook.
Is toch zo'n 600 gr vlees ofzo, dat is behoorlijk wat ;Dquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort allemaal redelijk aan de magere kant te zijn. Van mij hoeven al die toevoegingen niet zo. De filet op zich is al prima en áls er al iets toegevoegd moet worden doe ik het zelf.
Zoals kappertjes waarvan hier bleek dat lang niet iedereen daar dol op is.
Gisterenavond nog 600gr kippendijen opquote:Op zondag 8 maart 2020 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is toch zo'n 600 gr vlees ofzo, dat is behoorlijk wat ;D
Een per groep inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Een fust per groep studenten neem ik aan dan?
Erg lekker!quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]Kappertjes zijn lekker, nog nooit op de filet american geprobeerd..
Ik denk dat het wel goede stimulans isquote:Op zondag 8 maart 2020 15:41 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste bier van vandaag is nu klaar om te gisten en ik ben begonnen met bier 2 te brouwen. Wit en tripel. Heb twee groepen met studenten en ik ga ze motiveren om door te werken door ze ieder een fust bier te geven
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:41 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste bier van vandaag is nu klaar om te gisten en ik ben begonnen met bier 2 te brouwen. Wit en tripel. Heb twee groepen met studenten en ik ga ze motiveren om door te werken door ze ieder een fust bier te geven
peuzelen, knagenquote:
Ca 19 liter. En de groepen zijn 5 a 6 studenten, dus genoeg om minimaal aangeschoten te rakenquote:
Geen idee .. ik heb niet geteldquote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij 24 flessen bier op de meeting op Chuff?
Nee, hoezo zou Prisha een recept van me moeten hebben?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tof initiatief. Heeft Prisha al een recept van je?
Omdat ze er zelf ook mee bezig is.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoezo zou Prisha een recept van me moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |