quote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen net weduwe en hij was weduwnaar. Dat gebeuren gaf een band tussen haar en de buurman en een paar jaar later waren ze samen. Het leven kan raar lopen![]()

quote:Op zondag 8 maart 2020 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was over de USS Indianapolis aan het lezen....zo lang nog geheim gehouden wat daarmee was gebeurd. Hoe dat gegaan was. En een aantal survivor accounts gelezen. Hoe het was. Hoe ze daar aan hun eind kwamen. Grootste nachtmerrie ever![]()
Die USS Indianapolis speech uit Jaws...die was echt meesterlijk.

Vooral voor mijn moederquote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Aww mooi eind, maar wat angstig zeg

Wat een mooi verhaalquote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen net weduwe en hij was weduwnaar. Dat gebeuren gaf een band tussen haar en de buurman en een paar jaar later waren ze samen. Het leven kan raar lopen![]()

Ja klopt. Ik was erover aan het lezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is ook een waar gebeurt verhaal.

ohhhhh....dat is wel heel mooiquote:Op zondag 8 maart 2020 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]

wehehehehequote:Op zondag 8 maart 2020 14:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sja en dan krijg je dit als straf voor het grapje als aanbeveling:
[ afbeelding ]

Schip zonk in 12 minuten. De overlevenden hebben dagen rondgedobberd...omdat het een secret mission was en niemand verder wist dat ze daar waren.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die speech kan ik me niet meer herinneren. Ik weet zelfs niet eens zeker of ik Jaws helemaal heb gezien.![]()
"An estimated few dozen to 150 sailors were killed by sharks, making it the deadliest shark attack in history."
Klinkt niet best!

Mijn moeder heeft heel wat te stellen gehad met mij. Dat was met een operatie. Toen lag ik het loodje en hebben ze me moeten reanimeren. Toen hadden we het over leven na de dood.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal![]()
Jij vertelde laatst toch ook al een verhaal dat je moeder je bijna verloren was, maar dat was weer met iets anders, als ik me goed kan herinneren.

En toch hebben de meesten het wel overleefd. Dat is ook bijzonder.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Schip zonk in 12 minuten. De overlevenden hebben dagen rondgedobberd...omdat het een secret mission was en niemand verder wist dat ze daar waren.

Heb je daar iets van meegekregen als ik vragen mag? Hoorde vroeger een paar verhalen van mensen die bijzonder nuchter waren over dergelijke zaken en die tijdens reanimatie uit hun lichaam traden, volgens eigen zeggen. Konden precies zien én horen wat er gedaan en gezegd werd.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel wat te stellen gehad met mij. Dat was met een operatie. Toen lag ik het loodje en hebben ze me moeten reanimeren. Toen hadden we het over leven na de dood.

Het schip had onderdelen voor de atoombom afgeleverd en was op de terugreis.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Schip zonk in 12 minuten. De overlevenden hebben dagen rondgedobberd...omdat het een secret mission was en niemand verder wist dat ze daar waren.

Ja precies, dat was het, soms blijft er dus wel iets in mijn grijze massa hangenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel wat te stellen gehad met mij. Dat was met een operatie. Toen lag ik het loodje en hebben ze me moeten reanimeren. Toen hadden we het over leven na de dood.

de meesten??? zo'n 1200 man aan boord, 317 werden uit het water gehaald.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
En toch hebben de meesten het wel overleefd. Dat is ook bijzonder.

The Hiroshima bomb. yep. Maar zelf wisten ze niet eens wat ze aan boord hadden.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het schip had onderdelen voor de atoombom afgeleverd en was op de terugreis.

Nee ik heb er geen herinneringen aan. Wel andere dingen meegemaakt waarom ik wel overtuigd ben dat lichaam en geest 2 dingen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je daar iets van meegekregen als ik vragen mag? Hoorde vroeger een paar verhalen van mensen die bijzonder nuchter waren over dergelijke zaken en die tijdens reanimatie uit hun lichaam traden, volgens eigen zeggen. Konden precies zien én horen wat er gedaan en gezegd werd.
Zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ze daarover gelogen zouden hebben.

dacht ff dat het isa was v utoquote:Op zondag 8 maart 2020 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Heléne is met pet nog cute![]()
[ afbeelding ]

Nee joh, pan en hakken. Fijne wedstrijd!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat Feyenoord vandaag gaat verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |