quote:Op zondag 8 maart 2020 14:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan moet je hier helemaal voor huiveren.Leeft ie nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
[..]
Dan moet je hier helemaal voor huiveren.das dubbel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dan moet je hier helemaal voor huiveren.NIET KIJKEN @Prisha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prisha die een nieuwe tandarts neemt en dat dan blijkt dat ie Haai van z'n achternaam heet.quote:
too latequote:
Robert Shawquote:Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Prisha het volgende:
And the thing about a shark is he’s got lifeless eyes. Black eyes. Like a doll’s eyes. When he comes at ya, he doesn’t even seem to be livin’… ’til he bites ya, and those black eyes roll over white and then… ah then you hear that terrible high-pitched screamin’. The ocean turns red, and despite all your poundin’ and your hollerin’ those sharks come in and… they rip you to pieces.
(Robert Shaw, Jaws 1975)
ja! meesterlijk die manquote:
quote:NEW: Netherlands reports 77 new cases of coronavirus and 2 new deaths, raising total to 265 cases and 3 dead
Hij is één van mijn favoriete acteurs.quote:
Ik was over de USS Indianapolis aan het lezen....zo lang nog geheim gehouden wat daarmee was gebeurd. Hoe dat gegaan was. En een aantal survivor accounts gelezen. Hoe het was. Hoe ze daar aan hun eind kwamen. Grootste nachtmerrie everquote:Op zondag 8 maart 2020 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was nog net niet helemaal bijgelezen en liep dus achter.
Mijne ookquote:Op zondag 8 maart 2020 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is één van mijn favoriete acteurs.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
21 jaar wow![]()
Maar wat zal jullie buurman ook geschrokken zijn zeg. Kantje boord wel.
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik moest nog aan je denken Priske in het omniversum, je zag de haaien boven je cirkelen op het scherm
Die speech kan ik me niet meer herinneren. Ik weet zelfs niet eens zeker of ik Jaws helemaal heb gezien.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was over de USS Indianapolis aan het lezen....zo lang nog geheim gehouden wat daarmee was gebeurd. Hoe dat gegaan was. En een aantal survivor accounts gelezen. Hoe het was. Hoe ze daar aan hun eind kwamen. Grootste nachtmerrie ever![]()
Die USS Indianapolis speech uit Jaws...die was echt meesterlijk.
quote:
Mijn moeder was toen net weduwe en hij was weduwnaar. Dat gebeuren gaf een band tussen haar en de buurman en een paar jaar later waren ze samen. Het leven kan raar lopenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow Mazaru, wat een verhaal en wat een geluk hebben jij en je moeder gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |