quote:Op zondag 8 maart 2020 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter op je knieën zitten, of niet. Hoeft niet eens te zijn om lijm los te pulken. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter op je knieën zitten, of niet. Hoeft niet eens te zijn om lijm los te pulken. [ afbeelding ]
Ligt dat ook al zo hoog?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja dat had ook kunnen gebeuren op een camping in schubberkutteveen dan
Hoi struisquote:Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gefeliciteerd @:tonja
![]()
![]()
je bent vast kapot blij met dit Topic![]()
![]()
Gm 40plus
Dat vermoeden heb ik ook. Verjaardagen, man³.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je bent vast kapot blij met dit Topic
Dat doet niemand in een tent met de rits dicht. De rits van de tent, dat is.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Koken in een tent krijg je koolmonoxide
Ja begrijp dat ook niet helemaal. Bij ons was er wel een kooktent, maar die had altijd één kant helemaal open.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Koken in een tent krijg je koolmonoxide
Dat is een zachte dood. Je zakt in 1 keer in en wordt niet meer wakker.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok. Tja, kan van alles zijn, las net koolmonixidevergiftiging.
Heb ik vaker gehoord ja. Is wel een fijne dood dan, dat je er niets van merkt iig.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een zachte dood. Je zakt in 1 keer in en wordt niet meer wakker.
Ik ben als kind zijnde out geraakt door koolmonoxide. Toen had je nog die ouderwetse geisers. Mijn moeder en ik allebei totaal van de wereld. Mijn moeder had mij nog uit het lavet gehaald en op bed gelegd en wou een raam openzetten maar haalde dat niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord ja. Is wel een fijne dood dan, dat je er niets van merkt iig.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben als kind zijnde out geraakt door koolmonoxide. Toen had je nog die ouderwetse geisers. Mijn moeder en ik allebei totaal van de wereld. Mijn moeder had mij nog uit het lavet gehaald en op bed gelegd en wou een raam openzetten maar haalde dat niet meer.
jee Mazquote:Op zondag 8 maart 2020 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben als kind zijnde out geraakt door koolmonoxide. Toen had je nog die ouderwetse geisers. Mijn moeder en ik allebei totaal van de wereld. Mijn moeder had mij nog uit het lavet gehaald en op bed gelegd en wou een raam openzetten maar haalde dat niet meer.
Gered door de hond van de buurman. Die kwam altijd bij ons buurten en ook die dag. Hij moet het gevoeld hebben want hij bleef net zolang buiten blaffen tot de buurman kwam kijken. Die heeft ons naar buiten gesleept en naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
jee Mazdan zijn jullie nog op tijd gevonden
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*koolmonoxidemeter & parkiet op boodschappenlijst zet*
wowquote:Op zondag 8 maart 2020 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gered door de hond van de buurman. Die kwam altijd bij ons buurten en ook die dag. Hij moet het gevoeld hebben want hij bleef net zolang buiten blaffen tot de buurman kwam kijken. Die heeft ons naar buiten gesleept en naar het ziekenhuis gebracht.
Dat was boffen zeg! Beesten hebben het vaak veel eerder door als er iets niet klopt.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gered door de hond van de buurman. Die kwam altijd bij ons buurten en ook die dag. Hij moet het gevoeld hebben want hij bleef net zolang buiten blaffen tot de buurman kwam kijken. Die heeft ons naar buiten gesleept en naar het ziekenhuis gebracht.
Jazeker, gisteren al aan boord gegaan, dus al onderweg.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:52 schreef espri het volgende:
@:deisyy is je zuster vandaag op cruise gegaan?
Daarom hebben mensen al duizenden jaren hondenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was boffen zeg! Beesten hebben het vaak veel eerder door als er iets niet klopt.
Het was ook een heel bijzondere hond. Zo vreselijk lief en trouw. Hij is 21 jaar gewordenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
wowdit soort verhalen lees je wel eens. Wat bijzonder van die hond
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was boffen zeg! Beesten hebben het vaak veel eerder door als er iets niet klopt.
Mja, de mijne zou nog door blijven maffen tijdens een aardbeving.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daarom hebben mensen al duizenden jaren honden
21 jaar wowquote:Op zondag 8 maart 2020 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was ook een heel bijzondere hond. Zo vreselijk lief en trouw. Hij is 21 jaar geworden
Heel bijzonder. Ook bij naderende natuurrampen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Die gebruiken een zintuig die wij niet hebben of die wij niet meer kunnen gebruiken.
Inderdaad. Dat laatste, denk ik zelf.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Die gebruiken een zintuig die wij niet hebben of die wij niet meer kunnen gebruiken.
Wow Mazaru, wat een verhaal en wat een geluk hebben jij en je moeder gehad.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was ook een heel bijzondere hond. Zo vreselijk lief en trouw. Hij is 21 jaar geworden
Jij hebt toch helemaal geen hond?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, de mijne zou nog door blijven maffen tijdens een aardbeving.
Mooiquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
Gefeliciteerd Tonja, fijne dag !
[ afbeelding ]dat je nog lang mag wippen
Ja, was een fraai beestje. Schat van een hond en net zo prettig gestoord als ik.quote:
quote:
Goedemiddag, Sjamp.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
Gefeliciteerd Tonja, fijne dag !
[ afbeelding ]dat je nog lang mag wippen
Ow.. dat moet zonder dubbele punt hoor ik net. Al die tijd verkeerd mentionen. Goed verhaal.quote:
Dan moet je hier helemaal voor huiveren.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef Prisha het volgende:
"I was afraid sharks would come through the shower head"![]()
LOL ik ben dus niet de enige die zulke rare bizarre irrationele angsten over haaien had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |