quote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef espri het volgende:
Thnx bassie, ik zag het weer eens te laat dat ik sloot en dus ook niet open, hoopte wel dat je iets met tonja er in zou doen dus helemaal top.
Zou je denken?quote:
Mwah dat geloof ik dan weer niet, alhoewel, vorige week heb ik dr uitgelachen dus.....quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ... ze kan je wel schieten
quote:
Toen was ze nog een jaar jongerquote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah dat geloof ik dan weer niet, alhoewel, vorige week heb ik dr uitgelachen dus.....
Bel haar.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef chufi het volgende:
Mijn vader zou gisteren 90 zijn geworden ...
Waarom is dat een probleem?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei ... dan weet iedereen gelijk dat ik haar nummer heb
pasta di bastaquote:
Vreemd idee, chufi. De mijne 90 jaar a.s. vrijdag. Dat is vrijdag de 13e dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef chufi het volgende:
Mijn vader zou gisteren 90 zijn geworden ...
De mijne is al meer dan 20 jaar geleden overledenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd idee, chufi. De mijne 90 jaar a.s. vrijdag. Dat is vrijdag de 13e dus.
Oh, hij was nog jong dan zeg.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is al meer dan 20 jaar geleden overleden
Nee, ik zou blijven liggen.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef espri het volgende:
Ik vraag me af of het nog zin heeft om vandaag m’n bed uit te komen....
Ik ook maar moet nog een paar dingen doen, oa wassen zo meteenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:26 schreef espri het volgende:
[..]
Ja nu helemaal, ben al moe als ik al jouw dingen die je gedaan hebt lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |