En wat houdt een exclusieve promotie code in?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mocht er nog iemand verlegen zitten om een 'exclusieve promotiecode'. Je kan 'm krijgen heur.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjokie aan het paffen, en tulpje aan het dampen onder de lakens.
Krijg je 10% korting als je rechtstreeks via hun website een verblijf boekt.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef espri het volgende:
[..]
En wat houdt een exclusieve promotie code in?
Wow, ik zou het meteen doen heur ....quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je 10% korting als je rechtstreeks via hun website een verblijf boekt.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjokie aan het paffen, en tulpje aan het dampen onder de lakens.
Hij hangt inmiddels, las ik, dus paf ze.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nog niet trouwens want moest douchegordijn weer vasthouden.
Godverdomme dat is duur.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat het parkeren voor één nacht ¤25 kost vertellen ze je de volgende dag pas.
Ductape...love ithat stuffquote:
Jeetjekreetje dat zijn toch geen normale prijzen meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat het parkeren voor één nacht ¤25 kost vertellen ze je de volgende dag pas.
Mja, bespottelijk. Maar het was het dik waard! Zo'n eind rijden vind ik wel zwaar ruk.quote:
Ja nou, in die tijd dat ik al die dingen heb gedaan, hij dat douchegordijn en toen bleken de kapjes gebroken dus bleef niet hangen dus ductape.quote:
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, bespottelijk. Maar het was het dik waard! Zo'n eind rijden vind ik wel zwaar ruk.
Beetje maar.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt het aan mij, of zit er wat subtiel verschil tussen het taalgebruik van de dames Sjokie en Tulpje?
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb er zelfs ooit een schoen mee geplakt waarvan de zool losgelaten had. Het was zo'n fijne schoen voor in de tuin, ik wou hem nog niet kwijt![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt het aan mij, of zit er wat subtiel verschil tussen het taalgebruik van de dames Sjokie en Tulpje?
[..]
Heb er zelfs ooit een schoen mee geplakt waarvan de zool losgelaten had. Het was zo'n fijne schoen voor in de tuin, ik wou hem nog niet kwijt![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje maar.Ik heb afgelopen jaar met mezelf afgesproken me niet meer in te houden, 25 jaar gedaan, geen zin meer in, krijg allemaal maar de pleuris.
[..]
[ link | afbeelding ]
Tja, ach.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah! Hartelijk dank voor het uiten op de meeting van een deel van 25 jaar lang opgekropte emoties. Hoewel het verhaal erachter leuker uit had moeten pakken voor je, heb ik me rot gelachen om al je vloeiende vloek serenades.
vast = vastquote:Op zondag 8 maart 2020 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw en ductape niet altijd fijn want ze hadden die beschermende vloerdelen met ductape vastgeplakt en gister heb ik op mijn knietjes met mijn nagels resten ductape van de vloer zitten schrappen in verschillende kamers.
Beetje spiritus had misschien geholpen.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw en ductape niet altijd fijn want ze hadden die beschermende vloerdelen met ductape vastgeplakt en gister heb ik op mijn knietjes met mijn nagels resten ductape van de vloer zitten schrappen in verschillende kamers.
Dat heb ik niet in huis.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje spiritus had misschien geholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:54 schreef Prisha het volgende:
Brrrrrrr....lees net een bericht waar ik toch van schrik. Mountain Network, de organisatie waarmee ik naar de Kili was gegaan plaatste een bericht.....het kan dus ook echt gewoon heel erg misgaan
Ik lees het net op nu.nl en moest meteen aan jou denken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrrrrr....lees net een bericht waar ik toch van schrik. Mountain Network, de organisatie waarmee ik naar de Kili was gegaan plaatste een bericht.....het kan dus ook echt gewoon heel erg misgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is nu precies wat ik bedoelde met alle beweegredenen van mensen om zo iets te ondernemen. Als het goed gaat is het fantastisch, maar ook dit kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Risico is er altijd inderdaad. In dit geval was het geen klimongeluk maar hoogstwaarschijnlijk koolmonoxide vergiftiging.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is nu precies wat ik bedoelde met alle beweegredenen van mensen om zo iets te ondernemen. Als het goed gaat is het fantastisch, maar ook dit kan gebeuren.
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bah, wat een kutmanier om dood te gaan.
Nee maar ben wel benieuwd naar de doods oorzaak.. onderkoeling in de slaap of iets verkeerds gegeten en 2 van de 6quote:
Ohw ok. Tja, kan van alles zijn, las net koolmonixidevergiftiging.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ben wel benieuwd naar de doods oorzaak.. onderkoeling in de slaap of iets verkeerds gegeten en 2 van de 6
Dan kan je maar beter op je knieën zitten, of niet. Hoeft niet eens te zijn om lijm los te pulken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |