En wat houdt een exclusieve promotie code in?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mocht er nog iemand verlegen zitten om een 'exclusieve promotiecode'. Je kan 'm krijgen heur.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjokie aan het paffen, en tulpje aan het dampen onder de lakens.
Krijg je 10% korting als je rechtstreeks via hun website een verblijf boekt.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef espri het volgende:
[..]
En wat houdt een exclusieve promotie code in?
Wow, ik zou het meteen doen heur ....quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je 10% korting als je rechtstreeks via hun website een verblijf boekt.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjokie aan het paffen, en tulpje aan het dampen onder de lakens.
Hij hangt inmiddels, las ik, dus paf ze.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nog niet trouwens want moest douchegordijn weer vasthouden.
Godverdomme dat is duur.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat het parkeren voor één nacht ¤25 kost vertellen ze je de volgende dag pas.
Ductape...love ithat stuffquote:
Jeetjekreetje dat zijn toch geen normale prijzen meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat het parkeren voor één nacht ¤25 kost vertellen ze je de volgende dag pas.
Mja, bespottelijk. Maar het was het dik waard! Zo'n eind rijden vind ik wel zwaar ruk.quote:
Ja nou, in die tijd dat ik al die dingen heb gedaan, hij dat douchegordijn en toen bleken de kapjes gebroken dus bleef niet hangen dus ductape.quote:
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, bespottelijk. Maar het was het dik waard! Zo'n eind rijden vind ik wel zwaar ruk.
Beetje maar.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt het aan mij, of zit er wat subtiel verschil tussen het taalgebruik van de dames Sjokie en Tulpje?
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb er zelfs ooit een schoen mee geplakt waarvan de zool losgelaten had. Het was zo'n fijne schoen voor in de tuin, ik wou hem nog niet kwijt![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt het aan mij, of zit er wat subtiel verschil tussen het taalgebruik van de dames Sjokie en Tulpje?
[..]
Heb er zelfs ooit een schoen mee geplakt waarvan de zool losgelaten had. Het was zo'n fijne schoen voor in de tuin, ik wou hem nog niet kwijt![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje maar.Ik heb afgelopen jaar met mezelf afgesproken me niet meer in te houden, 25 jaar gedaan, geen zin meer in, krijg allemaal maar de pleuris.
[..]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |