Nou, dat is toch best een aardig plan, Voxs.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Elke tt een tonja tt zal dan vast niet helpen
Ja, koorts eindelijk gebroken na 2 nachten bijna 40 gr. Nu 37,5 en voel me nu slechts een vaatdoek ipv een dweilquote:
RaaaaaaRquote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tonja laat mooi niets van zich horen tot we een paar delen verder zijn.
Oeh, dat klinkt heftig! Hopelijk ben je er nu verder vanaf. Goed uitzieken!quote:Op zondag 8 maart 2020 15:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, koorts eindelijk gebroken na 2 nachten bijna 40 gr. Nu 37,5 en voel me nu slechts een vaatdoek ipv een dweil
of slaapt nogquote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaaR
![]()
of ze zit in Bday Kreatiene
Ga ik doenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt heftig! Hopelijk ben je er nu verder vanaf. Goed uitzieken!
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RaaaaaaR
![]()
of ze zit in Bday Kreatiene
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke likquote:
Ik heb er nu ook zin in en net zoals jij het beschrijft.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke lik
Gisteren de hele bak filet opgegeten. Op verse witte bolletjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best zin in Filet American sinds je er over begon, maar een taart lijkt mij echt teveel van het goede. Het moet op een broodje, niet te dun, maar ook niet te dik. Gewoon een flinke lik
Lekker toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook zin in en net zoals jij het beschrijft.
Soms neem ik als ik geen zin heb in warm eten, salade en broodjes filet american. Dan gaat er zeker een half bakje door heenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren de hele bak filet opgegeten. Op verse witte bolletjes.![]()
Eens over flinke lik.
Het is ook zó lekker.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker toch?
[..]
Soms neem ik als ik geen zin heb in warm eten, salade en broodjes filet american. Dan gaat er zeker een half bakje door heen
Oh ja, er zit ook nog kans in dat ze kotsmisselijk in bed ligt.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las/lurkte
iets over een heule kippie genast
en toen soort van misselijk wrd
Je hebt anders ook nog de magere variant. Ik vind die met peperkorrels lekker ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook zó lekker.Dit was een flinke bak filet, maar het eet heel makkelijk weg. Mensen denken vaak dat het moddervet is, maar dat valt reuze mee.
Een hele kip is ook wel heel erg veelquote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, er zit ook nog kans in dat ze kotsmisselijk in bed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |