Het hoort allemaal redelijk aan de magere kant te zijn. Van mij hoeven al die toevoegingen niet zo. De filet op zich is al prima en áls er al iets toegevoegd moet worden doe ik het zelf.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt anders ook nog de magere variant. Ik vind die met peperkorrels lekker ook.
Is toch zo'n 600 gr vlees ofzo, dat is behoorlijk wat ;Dquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort allemaal redelijk aan de magere kant te zijn. Van mij hoeven al die toevoegingen niet zo. De filet op zich is al prima en áls er al iets toegevoegd moet worden doe ik het zelf.
Zoals kappertjes waarvan hier bleek dat lang niet iedereen daar dol op is.
Gisterenavond nog 600gr kippendijen opquote:Op zondag 8 maart 2020 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is toch zo'n 600 gr vlees ofzo, dat is behoorlijk wat ;D
Een per groep inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Een fust per groep studenten neem ik aan dan?
Erg lekker!quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]Kappertjes zijn lekker, nog nooit op de filet american geprobeerd..
Ik denk dat het wel goede stimulans isquote:Op zondag 8 maart 2020 15:41 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste bier van vandaag is nu klaar om te gisten en ik ben begonnen met bier 2 te brouwen. Wit en tripel. Heb twee groepen met studenten en ik ga ze motiveren om door te werken door ze ieder een fust bier te geven
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:41 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste bier van vandaag is nu klaar om te gisten en ik ben begonnen met bier 2 te brouwen. Wit en tripel. Heb twee groepen met studenten en ik ga ze motiveren om door te werken door ze ieder een fust bier te geven
peuzelen, knagenquote:
Ca 19 liter. En de groepen zijn 5 a 6 studenten, dus genoeg om minimaal aangeschoten te rakenquote:
Geen idee .. ik heb niet geteldquote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij 24 flessen bier op de meeting op Chuff?
Nee, hoezo zou Prisha een recept van me moeten hebben?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tof initiatief. Heeft Prisha al een recept van je?
Omdat ze er zelf ook mee bezig is.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoezo zou Prisha een recept van me moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |