Gelachen om de MECC-grap en volgens mij kan ik het volgen. Maar 41 keer het huisje ingaan en dan automatisch de zaal ingaan vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het voelt mij iets te veel als zo’n openingsceremonie van het WK Voetbal, waar iemand dan een bal in de lucht schiet, die dan zogenaamd in Australië neerstuit. Iets te cliché voor Sietse en Co.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat tiny houseje (dubbelop?) in het Rijksmuseum kwijt kunnen, wat best kan denk ik, maar het MECC is waarschijnlijk te laag.
Ook zoeken ze 'bij voorkeur in de buitenlucht'.
Ik vond het vorige concept leuker, maar ook dit wordt vast mooi.
Ik gok dat op het eind de deur van het huisje open gaat (#Open up), en dat de camera naar binnen beweegt, en dat je binnen in het huisje dan de zaal ziet. Is het nog te volgen? Nee?
Oooh ja die Erasmusbrug was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelachen om de MECC-grap en volgens mij kan ik het volgen. Maar 41 keer het huisje ingaan en dan automatisch de zaal ingaan vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het voelt mij iets te veel als zo’n openingsceremonie van het WK Voetbal, waar iemand dan een bal in de lucht schiet, die dan zogenaamd in Australië neerstuit. Iets te cliché voor Sietse en Co.
Zeker als het alternatief zou kunnen zijn dat de Erasmusbrug de vlag van het land toont in het eindshot.
Ze zoeken in elk geval echt ook naar onontdekte parels. Zie de mail die ik net kreeg, hieronder.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
Ergens ben ik bang dat Nederland een klein beetje te eentonig is om hier steeds weer iets unieks van te maken.
quote:Goedenavond,
Vorig jaar hebben jullie je opgegeven om mee te werken aan de Eurovisie Songfestival Postcards. Helaas zijn de voorbereidingen afgelopen jaar gestaakt wegens het Covid-19 virus. Inmiddels zijn de voorbereidingen voor het 65ste Eurovisie Songfestival in volle gang en zijn we ook gestart met de productie voor de postcards in 2021. Met deze mail willen wij jullie hier graag over informeren.
In verband met Covid-19 werkt de Nederlandse organisatie op dit moment vier basis scenario’s uit. In de eerste maanden van 2021 wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zijn. De afgelopen weken hebben wij in nauw overleg met de Nederlandse organisatie een nieuw concept bedacht voor de postcards.
Binnen deze nieuwe opzet gaan we op zoek naar bijzondere plekken in het land. We zoeken unieke stukjes Nederland en we willen deze locaties – bij voorkeur in de buitenlucht – op een spectaculaire manier in beeld gaan brengen. Het mogen bekende plekken zijn, maar we zijn juist ook op zoek naar nog onontdekte parels in het land. Uiteindelijk moeten de Postcards een mooi en divers beeld geven van de veelzijdigheid van ons land.
Op de website van Songfestival.nl kun je meer informatie vinden en het aanmeldformulier voor 2021.
Met vriendelijke groet,
Team ESC Postcards IDTV
Als er echt mooie onontdekte dingetjes tussenzitten wil ik wel een lijst ook zodat ik zelf ook eens het land in kan trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zoeken in elk geval echt ook naar onontdekte parels. Zie de mail die ik net kreeg, hieronder.
[..]
Misschien dat ze die verschillende locaties belichten?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelachen om de MECC-grap en volgens mij kan ik het volgen. Maar 41 keer het huisje ingaan en dan automatisch de zaal ingaan vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Het voelt mij iets te veel als zo’n openingsceremonie van het WK Voetbal, waar iemand dan een bal in de lucht schiet, die dan zogenaamd in Australië neerstuit. Iets te cliché voor Sietse en Co.
Zeker als het alternatief zou kunnen zijn dat de Erasmusbrug de vlag van het land toont in het eindshot.
Het klinkt als een mooi concept. Ik hoop wel dat ze voor speciale locaties gaan met een zekere klasse, zoals de Van Nelle Fabriek, Hotel New York of het park onder de Brienenoordbrug. Niet dat je zo'n licht kneuterige ESF-artiest op een Instagram-locatie als een skatepark of onder een viaduct met graffiti krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zoeken in elk geval echt ook naar onontdekte parels. Zie de mail die ik net kreeg, hieronder.
[..]
Meeste kijkers zullen dan toch wel even knipperen ja.quote:Op maandag 7 december 2020 10:13 schreef Em31 het volgende:
Zou wel grappig zijn als zo'n postcard begint en dat huisje ineens hier staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja prachtig mooi. Vooral zo in het donker. Ben benieuwd of we meer plekken te zien krijgen de komende weken. Echt leuk toch welquote:Op maandag 11 januari 2021 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het er wel heel mooi uitzien met dat huisje!Zou wel mooi zijn als de artiesten daar nog een beetje ingeplakt kunnen worden
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:54 schreef Em31 het volgende:
Als het nou toch gaat vriezen deze week kunnen ze misschien zelfs nog zo’n huisje op een ijsbaan zetten
Eigenlijk best handig nu je niet een hele precieze planning hebt, kun je toch nog uitstellen als het bijvoorbeeld regent ofzo.
Sietse heeft net gezegd dat de artiesten dan in de huisjes worden geprojecteerdquote:Op maandag 11 januari 2021 13:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja prachtig mooi. Vooral zo in het donker. Ben benieuwd of we meer plekken te zien krijgen de komende weken. Echt leuk toch wel
Als het goed is worden de artiesten op het glas van het huisje geprojecteerd als ik het goed begrijp. Misschien met een kort filmpje wat ze in hun eigen land op moeten nemen of zo? Zo begreep ik het in ieder geval destijds bij de uitleg van de postcards.
Paar weken laterquote:Op maandag 11 januari 2021 13:54 schreef Em31 het volgende:
Als het nou toch gaat vriezen deze week kunnen ze misschien zelfs nog zo’n huisje op een ijsbaan zetten
Ohja, ben wel benieuwd wat we precies gaan zien van de artiesten ja, kan me er nog niet veel bij voorstellen hoe dat werkt met dat huisje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:18 schreef Nashipeer het volgende:
Een huisje op een bevroren gracht met ijs, sneeuw en guur -20°C gevoelstemperatuur...en dan Stefania erop geprojecteerd in Griekenland met zonnig stralend weer, strand en 20°C
Ik zou het wel komisch vinden
Waar heb je dit gehoord/gelezen? Ben wel benieuwd wat hij er precies over zeiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sietse heeft net gezegd dat de artiesten dan in de huisjes worden geprojecteerd
De filmpjes van de artiesten zelf worden dan niet ter plaatse opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |